Gå til innhold

Hvor finner jeg min kjære?

Anbefalte innlegg

Gjest Nå er jeg fortvilet
Skrevet

Nå har jeg jammen ikke peiling på hvor jeg skal finne min kjære. Den som skriver dette er en gutt på 23 år. Jeg har prøvd det meste:

* Spray date

* Blink

* Møteplassen

* Finn en venn

+ mye mer

Jeg finner bare ikke noen. Det er liksom nå at interessen for jenter virkelig har tatt seg opp. I mine tenår hadde jeg en far som ikke lot meg gjøre noe som helst. Nå som jeg er blitt 23 oppsøkte jeg psykolog og etter en stund fikk jeg selvtilliten tilbake. Nå føler jeg også at jeg er mindre sjenert og mer selvsikker. Men det hjelper liksom ikke. Jeg føler at jeg trenger kvinnelig selskap, en kvinne jeg kan være sammen med, finne på ting sammen med og etc. Men jeg får det ikke til. Det virker som om mine andre kompiser ikke tenker på dette mens jeg føler meg så fjern siden jeg ikke engang har hatt en eneste kjæreste!

Noen som kjenner seg igjen?

Noen som vet hva som kan gjøres?

Gjest strandhai
Skrevet

Synd det var jenter du er interresert i...hvis ikke, hadde kanskje www.gaysir.no vaert et fint sted!:P he heh he...:-)

Hva med aa ta seg en tur paa byn??

Skrevet

Synd det var jenter du er interresert i...hvis ikke, hadde kanskje www.gaysir.no vaert et fint sted!:P he heh he...:-)

Hva med aa ta seg en tur paa byn??

Tja, nå begynner jeg neste å lure på om jeg er homofil selv. Noe må jo være riv ruskende galt når jeg aldri får napp hos damene. Eller det kan være at jeg ikke er modig nok.

Skrevet

Tja, nå begynner jeg neste å lure på om jeg er homofil selv. Noe må jo være riv ruskende galt når jeg aldri får napp hos damene. Eller det kan være at jeg ikke er modig nok.

det kan være det at du er for klar. det har som regel motsatt virkning enn man ønsker. bare slapp av. ta det litt mer med ro . da kan det godt være at det går seg til helt av seg selv. patience, my friend

Skrevet

det kan være det at du er for klar. det har som regel motsatt virkning enn man ønsker. bare slapp av. ta det litt mer med ro . da kan det godt være at det går seg til helt av seg selv. patience, my friend

hm.. mulig at du har rett. men jeg føler meg så uekte siden alle andre har hatt kjærester, vært på kino med dem og til og med hatt sex. mens jeg ennå ikke har noe.

Gjest strandhai
Skrevet

Naa er ikke jeg den rette aa spoerre, men jeg syns da ikke det er saa faelt aa vaere homo. Selv om jeg fortsatt bare har fortalt det til ei venninne...he he he..:P

Det er vel bare aa kaste seg uti vel? Eller saa burde du faa deg en homofil venn som kan hjelpe deg litt med klesstil, og saan...:P

Skrevet

Naa er ikke jeg den rette aa spoerre, men jeg syns da ikke det er saa faelt aa vaere homo. Selv om jeg fortsatt bare har fortalt det til ei venninne...he he he..:P

Det er vel bare aa kaste seg uti vel? Eller saa burde du faa deg en homofil venn som kan hjelpe deg litt med klesstil, og saan...:P

det høres ikke så dumt ut. det er rart. er jeg hetero eller homo? ikke vet jeg lenger nå

Skrevet

hm.. mulig at du har rett. men jeg føler meg så uekte siden alle andre har hatt kjærester, vært på kino med dem og til og med hatt sex. mens jeg ennå ikke har noe.

jeg synes det er veldig viktig at du glemmer alle andre her. det som er rett tid for dem er ikke nødvendigvis rett tid for deg.alle har forskjellige tidspunkter hvor de er klare. noen lar seg presse til å la denne tiden komme tidligere enn den burde, og det går kanskje ikke så bra.

petter smart
Skrevet

Den som leter finner ikke. En floskel, men likevel er det mye sant i det.

Du oser gjerne desperat og det skremmer bort kvinner.

Ikke let, bare gå ut for å ha det hyggelig. Inviter kvinner du møter på kino, kaffe e.l. uten større forhåpninger.

Når du minst aner det dukker din drømmekvinne opp.

Skrevet

Neida, kvifor er det slik at folk trur det er noko galt med dei berre fordi dei ikkje finn seg ein kjæraste på "første forsøk"?

Det petter smart seier er veldig sant. Den som er veldig desperat etter å finne nokon, gjer ikkje det, eller ender i beste fall opp med noko som er heilt håplaust. Det trur no eg.

Eg har aldri vore den som har hatt mest suksess i det her, så kor mange råd eg kan gi deg, veit eg no ikkje... ;-)

Men for det første så er du no berre ung og i startgropa enda Ikkje stress. Bruk tid på deg sjølv, utvikle den nyfunne sjølvsikkerheten din. Det vises om folk er trygge på seg sjølv :-)

For det andre kan eg no nemne korleis eg og mannen min fant kvarandre. Eg meldte meg på som prøvemedlem på ein slik nettstad, ikkje primært for å finne Den Rette, men for å bli kjent med fleire. Dette var eit litt meir spesialisert sted enn spray o.l., eg trur faktisk at dersom ein i utgangspunktet har like interesser, så er det lettare å "connect". Han hadde vore veldig retta mot å finne seg ei dame, men hadde nærmest resignert litt, og meldt seg på mest for moro skuld han også. Eg valde mine kriteria for å finne gode kandidatar. Han mangla ein (for meg) veldig viktig eigenskap, og kom ikkje på mi liste. Han hadde søkt med HEILT andre kriterier, og funne meg. Vips, så kjem det mail frå han til meg, og da ser eg jo at vi har kjempemykje til felles. Og ingen av oss fornya etter prøvemånaden. :-)

Ikkje alltid det går så fort, naturlegvis! Men poenget mitt er a) Vel deg ut sosiale arenaer der du har ei interesse og føler deg heime. Om du ikkje har nokre, kan det vere fint også av andre grunner å finne seg det. B) Ver open for å bli venner først. Nye venner er kjekt i seg sjølv, pluss at dei fører til ei større kontaktflate med fleire potensielle partnarar.

Det er nok både ein og fleire der ute for dei fleste, men iblant må ein vente litt.

Lykke til!

Skrevet

Men du er ikkje alle andre. Du har *ditt* liv, det går i *di* takt. Det å prøve å tvinge ting til å gå fortare enn det ein har vore klar for eller er moden til, det er ikkje lurt. Vi utviklar oss i ulik takt. Nokre av oss treng lenger tid på grunn av ting i livet som har hindra oss, som vi har måtta jobba og slitt med som andre ikkje opplever. Ver stolt over at du har kome dit du er i staden for å fokusere på det du ikkje har fått enda. Det kjem, og det kan kome før du trur :-)

God helsing

Gjest strandhai
Skrevet

det høres ikke så dumt ut. det er rart. er jeg hetero eller homo? ikke vet jeg lenger nå

Tja, si det.....det vet vel du bedre enn jeg. Hva med aa lage en profil paa www.gaysir.no??

Det er faktisk heterofile folk der oxo. Og skulle du finne ut at du ikke er det, saa er det bare aa bytte fra "liker jenter" til "liker gutter". Enkelt og greit!:-)

Gjest erwin
Skrevet

Det er først og fremst utenfor Internett man treffer en kjæreste.

Herregud da, er du ikke ute blant folk i det virkelige liv?

Skrevet

Hvis det kan være noen trøst så har jeg ei venninne som enda er jomfru. Og hun er 31! Joda det går an. Vet ikke hvorfor det er blitt slik, for hun er helt ok å se på, kjempegrei osv. Men engang finner nok hun også noen. Det samme gjelder deg. Du er bare 23 år. Hvorfor har du det så travelt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...