Gå til innhold

Ut i Seattle....

Anbefalte innlegg

Gjest strandhai
Skrevet

Okei, naa har jeg saa sinnsykt lyst til aa gaa ut i Seattle. Jeg mener ut ut, ike bare ut som i utendoers...:D

Men da maa man vaere 21, og jeg er 18. Har ikke falsk leg, men vanlig leg har jeg jo. Er de veldig strenge paa amerikanske utesteder? noen som har erfaringer de vil dele med meg?

Det hadde jo vaert nedtur aa kjoere to timer til Seattle, for saa aa ikke komme inn noen steder...

Skrevet

Ja de er veldig strenge - strengere enn her. Jeg har opplevd at politiet står i døra og sjekker, så det er ikke mye vits i å prøve. De fleste blir sjekket, om du ikke ser veldig mye eldre ut enn 21 år.

Skrevet

Hehe, i enkelte stater blir man jo sendt på avvenning hvis man blir tatt i å drikke før man har fylt 21, så jeg kan tenke meg de er strenge ja ;P

Gjest epletre
Skrevet

Vet ikke hvordan det er i Seattle, men her paa østkysten er det VELDIG strengt. Vi kommer ikke inn uten pass.

I New York derimot har de fleste falsk legg, og doervaktene bryr seg lite. Mange lager sine egne bevis paa data der faktisk.

Jeg vet at det er mange utesteder hvr det er 18 aarsgrense, mot at du betaler mer i doeren, og ikke faar stempel/ baand! Sjekk ut om det er noen slike klubber i Seattle da..

God tur og kos deg masse!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...