Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

når jeg er på et utested, hvordan vet jeg om ei jente er interessert?

Skrevet

Du snakker med henne... intressert blir hun vel ikke før hun har blitt kjent med deg.

Skrevet

Du snakker med henne... intressert blir hun vel ikke før hun har blitt kjent med deg.

hvordan vet jeg om hun vil snakke med meg da?

Skrevet

Jøss, det får da være måte på manglende evne til initiativ.

Du må jo bare snakke til henne på en ordentlig måte, så finner du vel fort ut om hun er interessert i fortsette samtalen....?

Skrevet

Du kan jo starte med å sende noen forsiktige blikk. SÅ kan du gå bort etterhvert og si ett eller annet. Du merker om hun ikke gidder...

Skrevet

har veeeldig dårlig selvtillit, går ikke bare bort til ei å begynner å prate da?

Gjest mallet
Skrevet

Hun går med en stor rød lapp i pannen der det står "Du i den grønne jakka - ta kontakt".

Skrevet

Vi er nå slik laga da at alle våre inntrykk baserer seg på kommunikasjon, både verbal og kroppslig. Du må "investere" litt da vet du. Ingenting kommer av seg sjøl. Og hva er det verste som kan skje. At hun spiser deg? Et nei behøver ikke å bety at du er ubrukelig som mann og menneske. Det kan være hundre andre grunner, og det vet du.

Skrevet

Hun går med en stor rød lapp i pannen der det står "Du i den grønne jakka - ta kontakt".

så du prøver å sjekke opp alle du ser da?

Gjest mallet
Skrevet

så du prøver å sjekke opp alle du ser da?

Nei, jeg bare lar være å gå med noen slik rød lapp, og får kontakt med mennesker som har nok initiativ og impulsivitet til å ta kontakt uten å måtte ha noen bestemte, synlige tegn å gå etter.

Skrevet

Du begynner å snakke... å stå å stirre er noe av det værste du kan gjøre

Skrevet

Du begynner å snakke... å stå å stirre er noe av det værste du kan gjøre

å se i "den" retninga innimellom da, er det ok?

Skrevet

å se i "den" retninga innimellom da, er det ok?

Det er ok å se... men ikke glane.. da føler man seg bare utilpass, og ikke vær overstadig beruset...

Men om du skal få kontakt, er det som oftest lettest å gjøre det selv:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...