ufurus Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 når jeg er på et utested, hvordan vet jeg om ei jente er interessert? 0 Siter
Mistera Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Du snakker med henne... intressert blir hun vel ikke før hun har blitt kjent med deg. 0 Siter
ufurus Skrevet 4. april 2004 Forfatter Skrevet 4. april 2004 Du snakker med henne... intressert blir hun vel ikke før hun har blitt kjent med deg. hvordan vet jeg om hun vil snakke med meg da? 0 Siter
nolte Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 hvordan vet jeg om hun vil snakke med meg da? Jøss, det får da være måte på manglende evne til initiativ. Du må jo bare snakke til henne på en ordentlig måte, så finner du vel fort ut om hun er interessert i fortsette samtalen....? 0 Siter
soleil Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Du kan jo starte med å sende noen forsiktige blikk. SÅ kan du gå bort etterhvert og si ett eller annet. Du merker om hun ikke gidder... 0 Siter
ufurus Skrevet 4. april 2004 Forfatter Skrevet 4. april 2004 Du snakker med henne... intressert blir hun vel ikke før hun har blitt kjent med deg. har veeeldig dårlig selvtillit, går ikke bare bort til ei å begynner å prate da? 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Hun går med en stor rød lapp i pannen der det står "Du i den grønne jakka - ta kontakt". 0 Siter
Tinúviel Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Vi er nå slik laga da at alle våre inntrykk baserer seg på kommunikasjon, både verbal og kroppslig. Du må "investere" litt da vet du. Ingenting kommer av seg sjøl. Og hva er det verste som kan skje. At hun spiser deg? Et nei behøver ikke å bety at du er ubrukelig som mann og menneske. Det kan være hundre andre grunner, og det vet du. 0 Siter
ufurus Skrevet 4. april 2004 Forfatter Skrevet 4. april 2004 Hun går med en stor rød lapp i pannen der det står "Du i den grønne jakka - ta kontakt". så du prøver å sjekke opp alle du ser da? 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 så du prøver å sjekke opp alle du ser da? Nei, jeg bare lar være å gå med noen slik rød lapp, og får kontakt med mennesker som har nok initiativ og impulsivitet til å ta kontakt uten å måtte ha noen bestemte, synlige tegn å gå etter. 0 Siter
Mistera Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 hvordan vet jeg om hun vil snakke med meg da? Du begynner å snakke... å stå å stirre er noe av det værste du kan gjøre 0 Siter
ufurus Skrevet 4. april 2004 Forfatter Skrevet 4. april 2004 Du begynner å snakke... å stå å stirre er noe av det værste du kan gjøre å se i "den" retninga innimellom da, er det ok? 0 Siter
Mistera Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 å se i "den" retninga innimellom da, er det ok? Det er ok å se... men ikke glane.. da føler man seg bare utilpass, og ikke vær overstadig beruset... Men om du skal få kontakt, er det som oftest lettest å gjøre det selv:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.