Gjest mamma @mamma Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Er det noen som vet pris? Er det ok opplegg ? Tenkte å gi dem det som en gave... 0 Siter
Gjest terrorens navle Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Til Madrid i disse dager? Hadde jeg fått tur dit i gave, hadde jeg brent billetten. 0 Siter
Sør Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 SAS har sikkert tilbud. Forutsatt at de liker fotball, er det vel en fin gave! Hvorfor ikke reise selv også? Med vennlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Til Madrid i disse dager? Hadde jeg fått tur dit i gave, hadde jeg brent billetten. Tåpelig av deg. 0 Siter
Gjest mamma @mamma Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Tåpelig av deg. Nja...jeg er ikke interessert i fotball...De er derimot fotballidioter....Tror det blir en fin gave jeg:) 0 Siter
Sør Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Nja...jeg er ikke interessert i fotball...De er derimot fotballidioter....Tror det blir en fin gave jeg:) Men det er nok mye annet for deg å gjøre i Madrid! Uansett, lykke til! Alt vel, 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.