Gå til innhold

Hjelp til å finne riktig hylle til et klesskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et klesskap som sto her da jeg flyttet inn. Jeg har alltid innbilt meg at det var et IKEA-skap, og det ser veldig IKEA ut. Men nå begynner jeg å tvile..

Jeg trenger to nye hyller til skapet. Dybden er 58cm, bredden er 47cm. Det er sånne standard hvitlaminerte sponplatehyller som er i "alle" ikea-skap. Men hyllene jeg fant (PAX) var akkurat litt for små - 46,1cm i stedet for 47. Ellers var alt likt - til og med de trekantede knottene med skruer som fulgte med var nesten identiske.

Jeg prøvde å maile ikea og spørre hva slags skap det kunne være, men de ba meg bare finne artikkelnummeret.. På nettsidene deres finner jeg ingenting nyttig.

Hjeelp?

Skrevet

Du har sikkert korrekte hyller, men det er en toleranse på slike. Dessuten kan de måles på mange måter - "60cm" hyller kan være 56 cm, for eksempel!

Du har bytte-rett!

Med vennlig hilsen

Skrevet

Du har sikkert korrekte hyller, men det er en toleranse på slike. Dessuten kan de måles på mange måter - "60cm" hyller kan være 56 cm, for eksempel!

Du har bytte-rett!

Med vennlig hilsen

Hyllene har jeg kjøpt, og de er definitivt for små. Skal bytte dem, men det hadde vært kjekt å vite hva de skal byttes i...

Gjest rockeringen
Skrevet

Hyllene har jeg kjøpt, og de er definitivt for små. Skal bytte dem, men det hadde vært kjekt å vite hva de skal byttes i...

Det er ikke mulig å sage noen hyller som passer? Siden du ikke vet om det er ikea? Mange ting ligner på Ikea uten at det er det. Kan være Skeidar, Møbelringen, Bohus, Ide... Men hvis du er litt handy, går det greit å ordne med noe sjøl.

Gjest rockeringen
Skrevet

Det er ikke mulig å sage noen hyller som passer? Siden du ikke vet om det er ikea? Mange ting ligner på Ikea uten at det er det. Kan være Skeidar, Møbelringen, Bohus, Ide... Men hvis du er litt handy, går det greit å ordne med noe sjøl.

Skrevet

Kansje det er Jysk sine hyller...

Skrevet

Jo, det gjør jo forsåvidt det. Men det hadde jo vært greit å få hvitlaminerte hyller som står i stil med resten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...