Gjest uvant Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Jeg har funnet et gavekort på JC på 200kr som jeg fikk til jul i fjor, altså mer enn ett år siden, som pleier å være fristen på slike gavekort. Men det står ingenting om noen frist på kortet, da kan de vel heller ikke si at det er ugyldig? Syns hele tidsfristen er ganske tvilsom jeg, de to hundre kronene er jo noe vi har til gode i butikken liksom.. Noen som vet? Vil helst slippe å drite meg ut i butikken:) 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Tror de varer vanligvis et år. Men jeg synes ikke du driter deg ut i butikken om du spør. Bare si at du fant det hjemme da du ryddet, og spør om det er gyldig enda. Er det ikke det, kan du jo spørre om hvorfor de skal "få" 200kr? 0 Siter
dolianer Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Tror de varer vanligvis et år. Men jeg synes ikke du driter deg ut i butikken om du spør. Bare si at du fant det hjemme da du ryddet, og spør om det er gyldig enda. Er det ikke det, kan du jo spørre om hvorfor de skal "få" 200kr? I og med at det ikke står noen frist på det, tror jeg ikke de kan la vær å innfri kortet. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 I og med at det ikke står noen frist på det, tror jeg ikke de kan la vær å innfri kortet. Nei, mulig det. Så jeg ville nok å kranglet på det Jeg fikk brukt et gavekort på en platebutikk som var sikkert tre år gammelt - men der sto det ikke dato. Men underskriften til han som hadde utstedt det var han ene i Røyksopp og det var tre år siden han jobbet der... 0 Siter
Gjest what the... Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Står det ingen tidsfrist på et gavekort,så er det gyldig i 5 år. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.