Gå til innhold

egoistisk røyking i buss skur


Gjest irrritert

Anbefalte innlegg

laguna1365380434

Folk med fire liter billig parfyme, for eksempel. Der har du noe som virkelig burde vært forbudt!

*holder meg for nesa og tørker tårene bare ved tanken*

Ja, ikke sant?:)

Men de har vi altså ikke lov å peke på, og kalle stygge damen enda..

Jeg skjønner ikke helt hvorfor ikke, når vi kan med røykeren..

Jeg ser faktisk ingenting som singler ut røyking som den værste av alle dødsynder.

Selvom det selvsagt ikke er bra for en, men det er det som kjent mye som ikke er, og det ligger helt på siden av saken.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 275
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Flows

    60

  • laguna1365380434

    29

  • Dorthe

    22

  • Sør

    19

Mest aktive i denne tråden

Gjest Big Mac

Hvorfor står da røyking i særklasse?

Ingen tar særlig hensyn til hva JEG tar anstøt av, og bra er det, i frihetens og mangfoldets navn.

Jeg tror de aller aller fleste tar hensyn til deg. Folk tar hensyn til hverandre hele tiden. F.eks. hvis jeg nyser eller hoster holder jeg meg for munnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei venninne som er så allergisk at ambulansen måtte hente henne fordi noen hadde skrellet en appelsin på t-banen. Dessuten tåler hun ikke parfyme.

Heldigvis tåler hun røyk.

Hun kunne vel ikke vært veninna di uten å tåle røyk da :-)

Skorsteinen.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kunne vel ikke vært veninna di uten å tåle røyk da :-)

Skorsteinen.

mvh

Vi kunne jo vært venninner over telefon.

Men jeg bruker aldri parfyme i nærheten av henne, skreller aldri appelsiner og jeg steker aldri fisk eller egg den dagen hun skal komme så jeg kan ta hensyn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Jeg tror de aller aller fleste tar hensyn til deg. Folk tar hensyn til hverandre hele tiden. F.eks. hvis jeg nyser eller hoster holder jeg meg for munnen.

Og når jeg røyker asker jeg pent i askebegeret og blåser røyken i den rettningen forholdene tilsier.

Poenget er at om du skal hudflette folk for å røyke, da burde du hudflette folk for å lukte fot eller spraye seg med 4711 og.

Som sagt, det er INGENTING som singler ut røyking som den dødssyden det har blitt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja, de får sikkert god plass inne hvertfall..

Hvis de følger den gamle taktikken som var vanlig når det fortsatt var vanlig med røykerom følger de sikkert etter ut for å hoste å klage der..

For da som nå, "en vil jo være der det er folk og sosialt.." Blæh.

Nei, det blir sikkert livat.

Dere treffes sikkert på lungeavdelinga Dorthe og du laguna, men der må dere nok også gå ut og røyke innimellom cellegiftkurene.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

Dere treffes sikkert på lungeavdelinga Dorthe og du laguna, men der må dere nok også gå ut og røyke innimellom cellegiftkurene.

mvh

Hadde du skrevet at jeg og Dorthe sikkert møttes på hjertavdelingen om du visste vi var feite?

Neppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kunne jo vært venninner over telefon.

Men jeg bruker aldri parfyme i nærheten av henne, skreller aldri appelsiner og jeg steker aldri fisk eller egg den dagen hun skal komme så jeg kan ta hensyn.

Ja du er flink :-)

Men jeg har liksom på følelsen at når det gjelder deg Dorthe, så er det mest omgivelsene som må ta hensyn til deg, i hvertfall barna dine.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Big Mac

Og når jeg røyker asker jeg pent i askebegeret og blåser røyken i den rettningen forholdene tilsier.

Poenget er at om du skal hudflette folk for å røyke, da burde du hudflette folk for å lukte fot eller spraye seg med 4711 og.

Som sagt, det er INGENTING som singler ut røyking som den dødssyden det har blitt til.

"Og når jeg røyker asker jeg pent i askebegeret og blåser røyken i den rettningen forholdene tilsier."

Det funker aldri, det får du ta en ikke-røykers ord for.

"Poenget er at om du skal hudflette folk for å røyke, da burde du hudflette folk for å lukte fot eller spraye seg med 4711 og."

Gjerne det - men røyking er utrolig mye mer utbredt, mer plagsomt og mye mer skadelig.

Dessuten. De som lukter svette vet kanskje ikke om det selv. De som bruker for mye parfyme vet sjelden om det selv. Alle røykere vet at de plager andre, likevel fortsetter de.

"Som sagt, det er INGENTING som singler ut røyking som den dødssyden det har blitt til. "

Joda, det er det. Se over. + helseskadene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du er flink :-)

Men jeg har liksom på følelsen at når det gjelder deg Dorthe, så er det mest omgivelsene som må ta hensyn til deg, i hvertfall barna dine.

mvh

Beklageligvis må alle ta mest hensyn til meg, det er bare slik det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du skrevet at jeg og Dorthe sikkert møttes på hjertavdelingen om du visste vi var feite?

Neppe.

Nei det hadde jeg ikke skrevet, fedme kan jo skyldes sykdom. Men det er jo godt mulig dere treffes på hjerteavdelinga med røyken også da.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklageligvis må alle ta mest hensyn til meg, det er bare slik det er.

Ja er man egoist så er man det, ikke noe å gjøre med.

Og blærekatar er ikke å spøke med :-)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest malun

Hadde du skrevet at jeg og Dorthe sikkert møttes på hjertavdelingen om du visste vi var feite?

Neppe.

Upassende å skrive begge deler - og upassende folk finnes over alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde du skrevet at jeg og Dorthe sikkert møttes på hjertavdelingen om du visste vi var feite?

Neppe.

Erru gærn, det tør Flows ikke. Tenk på alle de som hadde skreket over seg om stoffskifte og andre ting da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er man egoist så er man det, ikke noe å gjøre med.

Og blærekatar er ikke å spøke med :-)

mvh

Og nå er du nysgjerrig hva som feiler meg nå. Men det kan du være blå for at du ikke skal få vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det hadde vært bedre å sagt ifra/spurt på en ordentlig måte, om hun kunne stumpe røyken - fordi du ble dårlig, (eller bare irritert av synet?)

Hjelper ikke stort å glane stygt på folk, da bare driter de en lang masj i deg, og du får null respekt.

Var det bare deg og moren med ungene som reagerte - jeg mener siden det var så stappfullt der, var det vel flere som skula litt. Eller respekterte de andre at det faktisk er lov å røyke ute.

Ikke rart det blir mye krangel og tulleball, hvis alle skulle tålt like lite som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

"Og når jeg røyker asker jeg pent i askebegeret og blåser røyken i den rettningen forholdene tilsier."

Det funker aldri, det får du ta en ikke-røykers ord for.

"Poenget er at om du skal hudflette folk for å røyke, da burde du hudflette folk for å lukte fot eller spraye seg med 4711 og."

Gjerne det - men røyking er utrolig mye mer utbredt, mer plagsomt og mye mer skadelig.

Dessuten. De som lukter svette vet kanskje ikke om det selv. De som bruker for mye parfyme vet sjelden om det selv. Alle røykere vet at de plager andre, likevel fortsetter de.

"Som sagt, det er INGENTING som singler ut røyking som den dødssyden det har blitt til. "

Joda, det er det. Se over. + helseskadene.

Som sagt. Helseskadene ANDRE utsettes for av røyking er høyst diskutable. Antagelig er de mikroskopiske, så sany man ikke snakker om alvorlig syke mennesker og fortidlig fødte og slike ting. Og dem skal man passe på MYE rundt.

Og, igjen, jeg tror ikke det er røykerens egen helse som motiverer de groveste utspillene mot røyk, og hadde det vært det så FINNES det faktisk ting som er farligere/like farlig som å røyke. For eksempel det å være feit. Og det er (heldigvis) ikke forbudt(enda;))

Og hvorfor i all verden kvi deg for å fortelle folk at de lukter fot og parfyme egentlig?

Dere legger da sannelig ikke fingerne i mellom når dere forteller røykerne hvor ekle de er?

At de ikke VET det er da neggu ikke noe argument. Jeg får ikke ha det privilegiet å ikke vite at min røyking ergrer på dere både hyklersk hosteanfall og vondt i moralen.

Igjen. Det er urimelig at røyking har fått den særposisjonen den har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erru gærn, det tør Flows ikke. Tenk på alle de som hadde skreket over seg om stoffskifte og andre ting da.

Så røyking er en sykdom, må vel være et karaklteravvik da? Altså en psykiatrisk diagnose. Mulig du har rett, dere trenger behandling.

Ja det er vel det du mener siden du sammenligner det å røyke med å ha stoffskiftesykdommer.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå er du nysgjerrig hva som feiler meg nå. Men det kan du være blå for at du ikke skal få vite.

Jeg lurer da slett ikke på det, du har jo selv fortalt at du måtte røyke inne sammen med barna dine fordi du kunne få blærekatar av å gå ut og røyke.

Riktignok ikke i denne tråden, men i en tråd om temaet for en tid tilbake.

Du har jo sagt hva som feiler deg, du røyker :-)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere treffes sikkert på lungeavdelinga Dorthe og du laguna, men der må dere nok også gå ut og røyke innimellom cellegiftkurene.

mvh

Du er f*en-meg ikke riktig skrudd sammen.

Røyking lukter kanskje vondt, men selv Camel uten Filter er som frisk luft sammenlignet med dine sure oppstøt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...