Gå til innhold

egoistisk røyking i buss skur


Gjest irrritert

Anbefalte innlegg

Jeg reagerer på dine skriblerier til Dorthe og laguna, som beviser at du tilhører kloakkens verden.

Hva jeg måtte mene om røyking er irrelevant i så henseende.

Du har nok bare litt tungt for det tenker jeg, det er faktisk røyking som er temaet her. Du får heller starte en Flows tråd da.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 275
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Flows

    60

  • laguna1365380434

    29

  • Dorthe

    22

  • Sør

    19

Mest aktive i denne tråden

Ødelegger ikke for noen da jeg ikke kjenner noen ikke-røykere bortsett fra dattera mi på 18.

Alle jeg kjenner damper og koser seg inne med en kaffekopp når de er på besøk her eller jeg er hos dem.

Minsten din røyker ikke.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

At du fortsetter å røyke har jeg skjønt, vi lever i et fritt land og alle kan fritt ødelegge seg selv. Problemet er når dere ødelegger for andre.

mvh

Nåja.. Jeg tror egentlig vi sprer masse glede.

Endelig kan mennesker av en viss legning få komme ut av skapet..

Jeg tror for eksempel DU antagelig blir oppriktig begeistret om du finner deg en røyker på et busstopp du kan sette deg og hoste hos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å smile pent til røykeren mens du spør på vennligst mulig måte; "er det greit for deg om jeg går utenfor mens du røyker, eller?"

Den bruker jeg hvis jeg er på restaurant og noen tenner opp siggen før jeg er ferdig å spise. "Unnskyld, går det greit om jeg spiser mens du røyker??"

Og for å ha sagt det; jeg røyker selv. Men kan altså ta hensyn likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

Nei jeg ser ingen prinsippiell forskell på det..

Det er upassende, udemokratisk og hysterisk å gyve løs på røykerne for de de røyker ute, og det ville være samme å gyve løs på og forby å lukte fot eller å være overparfymert.

Men når en da synes det ene er helt i orden skjønner jeg ikke hvilke kriterier som gjør at det andre IKKE er i orden.

Forøvrig synes jeg ikke noen av delene er greit.

Men les hva jeg skriver...det er like ille å lukte røyk og å lukte veldig sterk parfyme. Dette er også noe man kan gjøre noe med ved 1) stumpe røyk og 2) ta på mindre parfyme. Fortelle noen om deres illeluktende kroppslukt er slemt, noe de aller fleste vet.

Jeg forstår at det er tilnærmet umulig å være objektiv i røyke-diskusjoner, men litt bakkekontakt kan både røykere og ikke-røykere beholde... Kanskje du skal stikke fingeren i jorden neste gang du røyker på bussholdeplass :)

Selv har jeg alltid opplevd at røykere flytter på seg om man ber om det, så jeg vet at alle røykere (heldigvis) ikke er som deg og dine likemenn i denne tråden.

Empati og evnen til å ta hensyn til andre, er noe vi burde oppmuntre til.. Dette er også noe folk burde lære sine barn, siden du virker interessert i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehe, det er vel heller vanlig med lavt stoffskifte hos overvektige.

mvh

Og er det det? Du går rundt å spør alle slanke om stoffskiftet deres er i orden?

Gå inn på McDonalds og spør alle feite om stoffskiftet deres og deretter de slanke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Big Mac

De overparfymerte damene er de mobbere og da?

Siden andre kan finne på å bli plaget av dem?

Nei, vet du hva! At jeg synes noe er uestetisk eller plagsomt gjør da ikke de jeg synes er uestetiske eller plagsomme til mobbere..

Jeg hadde derimot vært en GEDIGEN mobber om jeg ville forby all atferd som irriterte meg litt..

Dersom du plager meg, vet det, og lar være å ta hensyn, så føles det lite respektfullt ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Du skriver: "Målet mitt er selvsagt å få Dorthe enig med meg."

Jeg tipper du kunne fått selv Høybråten til å BEGYNNE med å røyke!

*LOL*

Innimellom er du grådig morsom!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok bare litt tungt for det tenker jeg, det er faktisk røyking som er temaet her. Du får heller starte en Flows tråd da.

mvh

Temaet mitt er din trakassering av Dorthe/laguna. Du kan like det, eller la være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver: "Målet mitt er selvsagt å få Dorthe enig med meg."

Jeg tipper du kunne fått selv Høybråten til å BEGYNNE med å røyke!

Glad for at du ser mine Gode debattteknikker, det vil altså si at du er enig med meg :-)

Hadde vel vært verre for deg om vi diskuterte midtøsten det??

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minsten din røyker ikke.

mvh

Nei, det gjør han ikke. Som regel er han ikke sammen med meg når jeg røyker heller. Bortsett fra når jeg har besøk da og han vil være tilstede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok bare litt tungt for det tenker jeg, det er faktisk røyking som er temaet her. Du får heller starte en Flows tråd da.

mvh

Det ser ikke ut som om det er "røyking" som er temaet i denne tråden. Det ser derimot ut som om det handler om "Dorthes røyking".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glad for at du ser mine Gode debattteknikker, det vil altså si at du er enig med meg :-)

Hadde vel vært verre for deg om vi diskuterte midtøsten det??

mvh

Jeg har ikke sett noen "gode debatteknikker" fra deg, men mindre hensikten din er å få folk til å *begynne* med å røyke.

Tvertimot fremstår du som en idiot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

Du har nok bare litt tungt for det tenker jeg, det er faktisk røyking som er temaet her. Du får heller starte en Flows tråd da.

mvh

Hehe, prøv denne: Diskuter sak, og ikke "Flows".

Selv om man har sett fallende glasskår i andres glasshus, så gjenkjenner man ikke at det er glasskår som faller på en...

Dere er like ille på personangrep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og er det det? Du går rundt å spør alle slanke om stoffskiftet deres er i orden?

Gå inn på McDonalds og spør alle feite om stoffskiftet deres og deretter de slanke.

Stoffskiftet deres går ikke utover meg, men det gjør det viss du sitter der og røyker.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett noen "gode debatteknikker" fra deg, men mindre hensikten din er å få folk til å *begynne* med å røyke.

Tvertimot fremstår du som en idiot.

Du sier at jeg trakaserer Dorthe og laguna fordi jeg har sterke meninger om røyking, men du som slenger rundt deg med ord som idiot du trakaserer ingen.

Du har nok litt tungt for det ja.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stoffskiftet deres går ikke utover meg, men det gjør det viss du sitter der og røyker.

mvh

Jeg har ikke røyka i nærheten av deg. Derimot har jeg røyka i nærheten av laguna og hun tok seg ikke nær av det. Hun kom helt frivillig på døra mi enda hun visste at jeg røyka.

Og du så mye vi hadde å snakke om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, prøv denne: Diskuter sak, og ikke "Flows".

Selv om man har sett fallende glasskår i andres glasshus, så gjenkjenner man ikke at det er glasskår som faller på en...

Dere er like ille på personangrep.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke røyka i nærheten av deg. Derimot har jeg røyka i nærheten av laguna og hun tok seg ikke nær av det. Hun kom helt frivillig på døra mi enda hun visste at jeg røyka.

Og du så mye vi hadde å snakke om.

Ja det tviler jeg ikke på :-)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...