Gå til innhold

egoistisk røyking i buss skur


Gjest irrritert

Anbefalte innlegg

Så enig med du der.. MEN på bussholdeplasser, trikkeholdeplasser, t-banestasjoner synes jeg folk kan la være å røyke, der blir man som regel stående en stund, og stå stille å få røykskyer i ansiktet er ikke behaglig... Ikke engang for en røyker som meg.

Går man fobi en røyker, og får et snev av røyklukt så overlever man det.. Det er lov til å røyke ute ja, men man trenger ikke stelle seg oppå folk og fyre opp en røyk.

My point exactly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 275
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Flows

    60

  • laguna1365380434

    29

  • Dorthe

    22

  • Sør

    19

Mest aktive i denne tråden

Så det er greit å slenge dritt så lenge det blir gjort på en 'vennlig' måte?

Så det er greit å røyke sammen med barn så lenge man er hyggelig da?

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da voldsomt...

Akkurat i denne tråden synes jeg det er du som har vist manglende folkeskikk med måten du rakket ned på Dorthe.

Kanskje et poeng å la folk styre sine egne privatliv?

Hvorfor legger de ut om sine meninger og holdninger på et diskusjonsfora da?

Er ikke det for å diskutere da?

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mor i juni

Så det er greit å røyke sammen med barn så lenge man er hyggelig da?

mvh

Oj, du vil virkelig misforstå du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terakotta

Takk! ; )

Jeg røyker veldig lite, og plages også av folk som røyker i busskur, på røyfulle utesteder osv. Det verste ejg vet er røyk i fleisen mens jeg spiser!

Røyk lukter dritt, det er ikke noe å stikke under en stol, synes man bør slippe å plages (direkte) av andres røyk..

Men på restaurant vil jeg gjerne ta en røyk etter maten, men der er det røykeavd og ikke-røyk avdelinger + bra ventilasjon... Så har aldri blitt plaget av røyklukt på rastaurant.

man kan ikke stikke ting under en stol!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

joda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, du vil virkelig misforstå du.

Det er du som misforstår :-)

Jeg er ikke imot Dorthe eller røyken hennes. Den må hun gjerne nyte i fred, men hun kan gjøre det samtidig som hun tar hensyn til andre.

Siden nicket ditt er mor i juni, regner jeg med at du snart skal føde, vil du da synes det er greit at folk utsetter barnet ditt for røyk?

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor legger de ut om sine meninger og holdninger på et diskusjonsfora da?

Er ikke det for å diskutere da?

mvh

Tråden er jo nå blitt uutholdelig lang, men såvidt jeg husker var det du som plutselig skulle trekke frem diskusjonen dere hadde for noen uker siden inn i denne diskusjonen også. Du fikk sagt grundig i fra om hva du mener om Dorthe og hennes røyking den gangen, og det var ingen grunn til at du skulle begynne om igjen i denne tråden.

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2077808

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mor i juni

Det er du som misforstår :-)

Jeg er ikke imot Dorthe eller røyken hennes. Den må hun gjerne nyte i fred, men hun kan gjøre det samtidig som hun tar hensyn til andre.

Siden nicket ditt er mor i juni, regner jeg med at du snart skal føde, vil du da synes det er greit at folk utsetter barnet ditt for røyk?

mvh

"Jeg er ikke imot Dorthe eller røyken hennes"

Hm, virker som vi er mange som har misforstått deg her, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er jo nå blitt uutholdelig lang, men såvidt jeg husker var det du som plutselig skulle trekke frem diskusjonen dere hadde for noen uker siden inn i denne diskusjonen også. Du fikk sagt grundig i fra om hva du mener om Dorthe og hennes røyking den gangen, og det var ingen grunn til at du skulle begynne om igjen i denne tråden.

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2077808

Hvorfor ikke, hverken hun eller jeg har skiftet mening?

Tror du f.eks hver gang Sør diskuterer midtøsten med Mr.Khan at han nullstiller MR.Khans tidligere argumenter og standpunkter?

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg er ikke imot Dorthe eller røyken hennes"

Hm, virker som vi er mange som har misforstått deg her, da.

Mulig det, men du svarte ikke på spm. mitt

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke, hverken hun eller jeg har skiftet mening?

Tror du f.eks hver gang Sør diskuterer midtøsten med Mr.Khan at han nullstiller MR.Khans tidligere argumenter og standpunkter?

mvh

Fordi du angriper henne som person. Kan ikke se at du har noe med å fremheve ditt syn på at hun er egoistisk hver gang det måtte passe deg. Hun la ikke opp til en slik diskusjon denne gang, og jeg synes du viser manglende folkeskikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hos oss

Det er du som misforstår :-)

Jeg er ikke imot Dorthe eller røyken hennes. Den må hun gjerne nyte i fred, men hun kan gjøre det samtidig som hun tar hensyn til andre.

Siden nicket ditt er mor i juni, regner jeg med at du snart skal føde, vil du da synes det er greit at folk utsetter barnet ditt for røyk?

mvh

Det er ikke alle som like enkelt hopper opp og ut hvis de ønsker det.

Og når røyken for noen er en god trøst i en ellers tøff hverdag, så får man vise litt generøsitet.

Det er ikke alt som er kjempesunt / trygt for barn, og man skal ta hensyn, men noen ganger må man vise fleksibilitet, og se at alternativet kanskje ikke er noe bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alive&kicking

Host henne i trynet...neida...

Jeg var på fotballkamp en gang og da var det en som skulle til å tenne seg en røyk. Han snudde seg og så meg stå der med en liten baby. Vet du hva han gjorde?? Han tok røyken og la den tilbake i pakka. Jeg ble rørt over omtanken. Jeg hadde aldri trodd det kunne skje - jeg ville jo aldri ha krevd at han skulle la være å røyke. Jeg kunne jo gå et annet sted. Men han var altså sympatisk, så ikke alle røykere er like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er du som misforstår :-)

Jeg er ikke imot Dorthe eller røyken hennes. Den må hun gjerne nyte i fred, men hun kan gjøre det samtidig som hun tar hensyn til andre.

Siden nicket ditt er mor i juni, regner jeg med at du snart skal føde, vil du da synes det er greit at folk utsetter barnet ditt for røyk?

mvh

Hva gjør at du mener at du har rett til å uttale seg om andres privatliv når de ikke har bedt om dine synspunkter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mor i juni

Mulig det, men du svarte ikke på spm. mitt

mvh

Jeg ser ingen relevans mellom spørsmålet ditt og det jeg diskuterer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi du angriper henne som person. Kan ikke se at du har noe med å fremheve ditt syn på at hun er egoistisk hver gang det måtte passe deg. Hun la ikke opp til en slik diskusjon denne gang, og jeg synes du viser manglende folkeskikk.

Mulig du synes det, men denne gangen er det du som starter med å diskutere Dorthe.

Som gamle Dolere skjønner jeg jo at dere kjenner hverandre.

Jeg har ikke som du fremstiller det sagt at Dorthe er en egoistisk person. Jeg har sagt at når hun røyker sammen med barn SÅ er hun egoistisk.

Det blir ikke det samme. Dorthe er helt sikkert en OK person på andre områder.

mvh

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hos oss

Host henne i trynet...neida...

Jeg var på fotballkamp en gang og da var det en som skulle til å tenne seg en røyk. Han snudde seg og så meg stå der med en liten baby. Vet du hva han gjorde?? Han tok røyken og la den tilbake i pakka. Jeg ble rørt over omtanken. Jeg hadde aldri trodd det kunne skje - jeg ville jo aldri ha krevd at han skulle la være å røyke. Jeg kunne jo gå et annet sted. Men han var altså sympatisk, så ikke alle røykere er like.

Dette opplvede jeg flere ganger i det året jeg var hjemme i permisjon med babyen. Veldig mange lot tydelig vær å ta en røyk når de så at babyen var i nærheten. Så de hensynsløse røykerne er nok i mindretall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mor i juni

Mulig du synes det, men denne gangen er det du som starter med å diskutere Dorthe.

Som gamle Dolere skjønner jeg jo at dere kjenner hverandre.

Jeg har ikke som du fremstiller det sagt at Dorthe er en egoistisk person. Jeg har sagt at når hun røyker sammen med barn SÅ er hun egoistisk.

Det blir ikke det samme. Dorthe er helt sikkert en OK person på andre områder.

mvh

mvh

'mvh' TO ganger? Nei, nå går det over styr for deg. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig du synes det, men denne gangen er det du som starter med å diskutere Dorthe.

Som gamle Dolere skjønner jeg jo at dere kjenner hverandre.

Jeg har ikke som du fremstiller det sagt at Dorthe er en egoistisk person. Jeg har sagt at når hun røyker sammen med barn SÅ er hun egoistisk.

Det blir ikke det samme. Dorthe er helt sikkert en OK person på andre områder.

mvh

mvh

Jeg kjenner ikke Dorthe. Etter min oppfatning har jeg ikke startet noen diskusjon om henne, men gitt deg en klar tilbakemelding på hva jeg personlig mener om det du har gjort i denne tråden.

Vi ser tydeligvis svært forskjellig på dette, og det er kanskje ingen vits i å fortsette diskusjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør at du mener at du har rett til å uttale seg om andres privatliv når de ikke har bedt om dine synspunkter?

Hvordan var dette her igjen med regler på Dol, mener du at man ikke skal svare på andre innlegg enn der hvor man blir bedt om å svare?

Da blir jo Dol selvutslettende.

Uten å være frekk (for du gir veldig gode råd) så svarer jo du veldig ofte folk på deres privatliv inne på psyk. forum.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...