Flows Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Ja, det ble den. Men det var ikke meningen. Jeg ble bare så innmari lei av den spammingen. Det skjønner jeg :-) Kan du fortelle meg hva det er Soleil driver med egentlig, kikker hun i vinduet etter meg tror du? mvh 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Det skjønner jeg :-) Kan du fortelle meg hva det er Soleil driver med egentlig, kikker hun i vinduet etter meg tror du? mvh Jeg tror nok hun ante hvem du er. Det er ikke så vanskelig hvis man har snakket med folk før. Men hvis du er den hun tror, har ikke du og jeg hatt noe samtale før tror jeg som jeg kan huske 0 Siter
Flows Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Jeg tror nok hun ante hvem du er. Det er ikke så vanskelig hvis man har snakket med folk før. Men hvis du er den hun tror, har ikke du og jeg hatt noe samtale før tror jeg som jeg kan huske Jeg har snakket mye med deg, mange netter :-) Jeg tror Soleil roter seg bort litt nå. Jeg har snakket mer med deg enn med henne i allefall :-) mvh 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Jeg har snakket mye med deg, mange netter :-) Jeg tror Soleil roter seg bort litt nå. Jeg har snakket mer med deg enn med henne i allefall :-) mvh Men jeg klarer ikke å kjenne deg igjen men du kunne gitt meg et hint da ) 0 Siter
Gjest passer det til yoga? Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Western country music. Ved siden av den ligger en med healing music, og under den en med Elvis Presley. Hvilken healing musikk da? 0 Siter
Gjest god påske Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 I bilen er det BigBang. I stua er det Finding Nemo-DVD'en, og her i PC'en er det Battlefield 1942... :-) Lenge siden! 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Puhdys. Gammelt tysk band... :-) 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Hvilken healing musikk da? Kjøpte en cd i Chicago i fjor med sound therapy eller music for mind, body and spirit. 'Designed to rejuvenate your mind, body and spirit with soothing sounds of melody, rhythm and nature'. Har ikke erfaring med yoga, men denne cd'n er fantastisk når jeg sitter og slapper av. 0 Siter
Gjest Terakotta Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Hanne Boel - fordi jeg skulle bevise noe for gubben - og tok feil - helvete og. 0 Siter
Gjest takk for svar Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Kjøpte en cd i Chicago i fjor med sound therapy eller music for mind, body and spirit. 'Designed to rejuvenate your mind, body and spirit with soothing sounds of melody, rhythm and nature'. Har ikke erfaring med yoga, men denne cd'n er fantastisk når jeg sitter og slapper av. Kan du si artist(er)/tittel på cd'en? 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Kan du si artist(er)/tittel på cd'en? Artistene står ikke, men øverst står A GREEN HILL INSTRUMENTAL CLASSIC. I midten står det healing og nederst music for mind, body and spirit. På baksiden: produced by david lyndon huff executive producer: greg howard 0 Siter
naiv Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Den nyeste av Sivert Høyem (vokalist i Madgrugada). Den er kjempefin. Jeg spiller den høyt. Jeg spiller den mye. For en stemme den gutten har. :sukk: 0 Siter
naiv Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Den nyeste av Sivert Høyem (vokalist i Madgrugada). Den er kjempefin. Jeg spiller den høyt. Jeg spiller den mye. For en stemme den gutten har. :sukk: Madrugada, selvsagt. 0 Siter
Gjest Takk for info. Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Artistene står ikke, men øverst står A GREEN HILL INSTRUMENTAL CLASSIC. I midten står det healing og nederst music for mind, body and spirit. På baksiden: produced by david lyndon huff executive producer: greg howard 0 Siter
serendipity Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Hjemme så er det Saga, "In transit" og i bilen min så er det en eller annen "Hits for Kids". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.