Gå til innhold

Hvilken cd ligger i cd-spilleren din nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det ble den. Men det var ikke meningen. Jeg ble bare så innmari lei av den spammingen.

Det skjønner jeg :-)

Kan du fortelle meg hva det er Soleil driver med egentlig, kikker hun i vinduet etter meg tror du?

mvh

Fortsetter under...

• Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Flows

24

• Dorthe

15

• Bassisten

6

• soleil

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det skjønner jeg :-)

Kan du fortelle meg hva det er Soleil driver med egentlig, kikker hun i vinduet etter meg tror du?

mvh

Jeg tror nok hun ante hvem du er. Det er ikke så vanskelig hvis man har snakket med folk før. Men hvis du er den hun tror, har ikke du og jeg hatt noe samtale før tror jeg som jeg kan huske

Skrevet

Jeg tror nok hun ante hvem du er. Det er ikke så vanskelig hvis man har snakket med folk før. Men hvis du er den hun tror, har ikke du og jeg hatt noe samtale før tror jeg som jeg kan huske

Jeg har snakket mye med deg, mange netter :-)

Jeg tror Soleil roter seg bort litt nå. Jeg har snakket mer med deg enn med henne i allefall :-)

mvh

Skrevet

Jeg har snakket mye med deg, mange netter :-)

Jeg tror Soleil roter seg bort litt nå. Jeg har snakket mer med deg enn med henne i allefall :-)

mvh

Men jeg klarer ikke å kjenne deg igjen men du kunne gitt meg et hint da :o)

Gjest passer det til yoga?
Skrevet

Western country music. Ved siden av den ligger en med healing music, og under den en med Elvis Presley.

Hvilken healing musikk da?

Annonse

Gjest god påske
Skrevet

I bilen er det BigBang. I stua er det Finding Nemo-DVD'en, og her i PC'en er det Battlefield 1942... :-)

:) Lenge siden!

Skrevet

Hvilken healing musikk da?

Kjøpte en cd i Chicago i fjor med sound therapy eller music for mind, body and spirit. 'Designed to rejuvenate your mind, body and spirit with soothing sounds of melody, rhythm and nature'.

Har ikke erfaring med yoga, men denne cd'n er fantastisk når jeg sitter og slapper av.

Gjest Terakotta
Skrevet

Hanne Boel - fordi jeg skulle bevise noe for gubben - og tok feil - helvete og.

Gjest takk for svar
Skrevet

Kjøpte en cd i Chicago i fjor med sound therapy eller music for mind, body and spirit. 'Designed to rejuvenate your mind, body and spirit with soothing sounds of melody, rhythm and nature'.

Har ikke erfaring med yoga, men denne cd'n er fantastisk når jeg sitter og slapper av.

Kan du si artist(er)/tittel på cd'en?

Skrevet

Kan du si artist(er)/tittel på cd'en?

Artistene står ikke, men øverst står A GREEN HILL INSTRUMENTAL CLASSIC. I midten står det

healing

og nederst

music for mind, body and spirit.

På baksiden: produced by david lyndon huff

executive producer: greg howard

Annonse

Skrevet

Den nyeste av Sivert Høyem (vokalist i Madgrugada).

Den er kjempefin. Jeg spiller den høyt. Jeg spiller den mye.

For en stemme den gutten har. :sukk:

Skrevet

Den nyeste av Sivert Høyem (vokalist i Madgrugada).

Den er kjempefin. Jeg spiller den høyt. Jeg spiller den mye.

For en stemme den gutten har. :sukk:

Madrugada, selvsagt.

Gjest Takk for info.
Skrevet

Artistene står ikke, men øverst står A GREEN HILL INSTRUMENTAL CLASSIC. I midten står det

healing

og nederst

music for mind, body and spirit.

På baksiden: produced by david lyndon huff

executive producer: greg howard

:)

Skrevet

Hjemme så er det Saga, "In transit" og i bilen min så er det en eller annen "Hits for Kids".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...