Rubia Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Tidligere i våres var jeg jo utplassert to uker på legekontor. Trivdes veldig godt, både med jobb, pasienter og de andre som jobbet der. Og nå får jeg telefon fra skolen...med beskjed om at legekontoret har ringt etter meg... de lurer på om jeg vil være vikar hos dem i sommer )) Har fått mye skryt etter utplasseringa, men alikavel...dette var da et kjempekomeliment gett...og så etter bare to uker da... Nå ble jeg glad 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Gratulerer! Fine greier,du må jo ha imponert stort! :-) 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Gratulerer! Bra med hyggelige folk på legekontorer :-) 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Gratulerer det var jo kjempestilig. ) Tenk å ha gjort så godt inntrykk. Mvh 0 Siter
Rubia Skrevet 14. april 2004 Forfatter Skrevet 14. april 2004 Gratulerer det var jo kjempestilig. ) Tenk å ha gjort så godt inntrykk. Mvh Takk Kizza. Vet de satte pris på den omsorgen jeg viste pasientene og at jeg alltid hadde eller fant på noe å gjøre. Kjempegøy altså. 0 Siter
Rubia Skrevet 14. april 2004 Forfatter Skrevet 14. april 2004 Gratulerer! Bra med hyggelige folk på legekontorer :-) Takk Rusle. Jeg er ganske humoristisk og tok med meg dette på jobb...artig å få folk til å le når de kanskje egentlig gruer seg til en blodprøve eller no. 0 Siter
Rubia Skrevet 14. april 2004 Forfatter Skrevet 14. april 2004 Gratulerer! Fine greier,du må jo ha imponert stort! :-) Takk laguna. Er nok ingen typisk helsesekretær foreløbig...har nok litt for mye humor og uhøytidlighet til det. Men fikk kompeliment for den store omsorg jeg viste pasientene mine. 0 Siter
Rubia Skrevet 14. april 2004 Forfatter Skrevet 14. april 2004 Så gøy! Gratulerer! Takk skal du ha Daisy 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Takk laguna. Er nok ingen typisk helsesekretær foreløbig...har nok litt for mye humor og uhøytidlighet til det. Men fikk kompeliment for den store omsorg jeg viste pasientene mine. Tror du vi er så kjedelige eller ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Takk laguna. Er nok ingen typisk helsesekretær foreløbig...har nok litt for mye humor og uhøytidlighet til det. Men fikk kompeliment for den store omsorg jeg viste pasientene mine. Gratulerer også forresten. Det er en veldig trivelig jobb og mye mer variert enn folk tror. 0 Siter
Rubia Skrevet 14. april 2004 Forfatter Skrevet 14. april 2004 Tror du vi er så kjedelige eller ) *ler* Gi deg a...dere er da ikke kjedelige Men man blir litt mer "fattet", "rolig"...ja du vet...etter en tid i dette yrket, man må jo liksom det...distansiere seg liksom. Er nok normalt at de fleste er mer utradisjonelle den første tiden i slike yrker...eller ? Takk for lykkeønskningen iallefall Det er et spennende og variert yrke, det er helt sikkert, og det er så flott å ta seg av pasientene. 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 *ler* Gi deg a...dere er da ikke kjedelige Men man blir litt mer "fattet", "rolig"...ja du vet...etter en tid i dette yrket, man må jo liksom det...distansiere seg liksom. Er nok normalt at de fleste er mer utradisjonelle den første tiden i slike yrker...eller ? Takk for lykkeønskningen iallefall Det er et spennende og variert yrke, det er helt sikkert, og det er så flott å ta seg av pasientene. Jeg jobber ikke lenger men jeg kommer aldri til å bli fattet og rolig. Jeg kommer til å danse på bordet på gamlehjemmet ) 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Gratulerer )) Ingenting er hyggeligere enn å bli etterspurt pga god personlighet - du virker forresten sånn her inne også 0 Siter
Gjest assistenten meg Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Kjekt! Hvilken utdanning har du for å få jobbe på kontor? 0 Siter
Rubia Skrevet 15. april 2004 Forfatter Skrevet 15. april 2004 Gratulerer )) Ingenting er hyggeligere enn å bli etterspurt pga god personlighet - du virker forresten sånn her inne også Tusen takk dimi. Det var veldig snilt sakt... 0 Siter
Rubia Skrevet 15. april 2004 Forfatter Skrevet 15. april 2004 Kjekt! Hvilken utdanning har du for å få jobbe på kontor? Bare vgs... Jeg tar vg.på et år nå som komprimert voksenstudie.(tre år på et) Du kan ta medisinsk sekretær også, på et år, men da får du ikke autorisasjon. 0 Siter
Rubia Skrevet 15. april 2004 Forfatter Skrevet 15. april 2004 Jeg jobber ikke lenger men jeg kommer aldri til å bli fattet og rolig. Jeg kommer til å danse på bordet på gamlehjemmet ) ) 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Takk Rusle. Jeg er ganske humoristisk og tok med meg dette på jobb...artig å få folk til å le når de kanskje egentlig gruer seg til en blodprøve eller no. super egenskap, spør du meg! :-) lykke til videre 0 Siter
Gjest assistenten meg Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Bare vgs... Jeg tar vg.på et år nå som komprimert voksenstudie.(tre år på et) Du kan ta medisinsk sekretær også, på et år, men da får du ikke autorisasjon. Hva er autorisasjon? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.