Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tidligere i våres var jeg jo utplassert to uker på legekontor.

Trivdes veldig godt, både med jobb, pasienter og de andre som jobbet der.

Og nå får jeg telefon fra skolen...med beskjed om at legekontoret har ringt etter meg...

de lurer på om jeg vil være vikar hos dem i sommer :)))

Har fått mye skryt etter utplasseringa, men alikavel...dette var da et kjempekomeliment gett...og så etter bare to uker da...

Nå ble jeg glad :)

Fortsetter under...

laguna1365380434
Skrevet

Gratulerer!

Fine greier,du må jo ha imponert stort!

:-)

Skrevet

Gratulerer! Bra med hyggelige folk på legekontorer :-)

Kizza1365380506
Skrevet

Gratulerer det var jo kjempestilig. :o) Tenk å ha gjort så godt inntrykk.

Mvh

Skrevet

Gratulerer det var jo kjempestilig. :o) Tenk å ha gjort så godt inntrykk.

Mvh

Takk Kizza.

Vet de satte pris på den omsorgen jeg viste pasientene og at jeg alltid hadde eller fant på noe å gjøre.

Kjempegøy altså.

:)

Annonse

Skrevet

Gratulerer! Bra med hyggelige folk på legekontorer :-)

Takk Rusle.

Jeg er ganske humoristisk og tok med meg dette på jobb...artig å få folk til å le når de kanskje egentlig gruer seg til en blodprøve eller no.

Skrevet

Gratulerer!

Fine greier,du må jo ha imponert stort!

:-)

Takk laguna.

Er nok ingen typisk helsesekretær foreløbig...har nok litt for mye humor og uhøytidlighet til det.

Men fikk kompeliment for den store omsorg jeg viste pasientene mine.

Skrevet

Takk laguna.

Er nok ingen typisk helsesekretær foreløbig...har nok litt for mye humor og uhøytidlighet til det.

Tror du vi er så kjedelige eller :o)

Skrevet

Takk laguna.

Gratulerer også forresten. Det er en veldig trivelig jobb og mye mer variert enn folk tror.

Skrevet

Tror du vi er så kjedelige eller :o)

*ler*

Gi deg a...dere er da ikke kjedelige :)

Men man blir litt mer "fattet", "rolig"...ja du vet...etter en tid i dette yrket, man må jo liksom det...distansiere seg liksom.

Er nok normalt at de fleste er mer utradisjonelle den første tiden i slike yrker...eller ?

Takk for lykkeønskningen iallefall :)

Det er et spennende og variert yrke, det er helt sikkert, og det er så flott å ta seg av pasientene.

Skrevet

*ler*

Gi deg a...dere er da ikke kjedelige :)

Men man blir litt mer "fattet", "rolig"...ja du vet...etter en tid i dette yrket, man må jo liksom det...distansiere seg liksom.

Er nok normalt at de fleste er mer utradisjonelle den første tiden i slike yrker...eller ?

Takk for lykkeønskningen iallefall :)

Det er et spennende og variert yrke, det er helt sikkert, og det er så flott å ta seg av pasientene.

Jeg jobber ikke lenger men jeg kommer aldri til å bli fattet og rolig. Jeg kommer til å danse på bordet på gamlehjemmet :o)

Annonse

Skrevet

Gratulerer :)))

Ingenting er hyggeligere enn å bli etterspurt pga god personlighet - du virker forresten sånn her inne også :)

Gjest assistenten meg
Skrevet
:) Kjekt! Hvilken utdanning har du for å få jobbe på kontor?
Skrevet

Gratulerer :)))

Ingenting er hyggeligere enn å bli etterspurt pga god personlighet - du virker forresten sånn her inne også :)

Tusen takk dimi.

Det var veldig snilt sakt...

Skrevet

:) Kjekt! Hvilken utdanning har du for å få jobbe på kontor?

Bare vgs...

Jeg tar vg.på et år nå som komprimert voksenstudie.(tre år på et)

Du kan ta medisinsk sekretær også, på et år, men da får du ikke autorisasjon.

Skrevet

Jeg jobber ikke lenger men jeg kommer aldri til å bli fattet og rolig. Jeg kommer til å danse på bordet på gamlehjemmet :o)

:o)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Takk Rusle.

Jeg er ganske humoristisk og tok med meg dette på jobb...artig å få folk til å le når de kanskje egentlig gruer seg til en blodprøve eller no.

super egenskap, spør du meg! :-) lykke til videre

Gjest assistenten meg
Skrevet

Bare vgs...

Jeg tar vg.på et år nå som komprimert voksenstudie.(tre år på et)

Du kan ta medisinsk sekretær også, på et år, men da får du ikke autorisasjon.

Hva er autorisasjon?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...