Gå til innhold

Monty Pythons brev til Blairs foreldre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dine oppfordringer til å bombe Mekka/Falluja kjører enhver fornuftig diskusjon i grøften.

Det er like idiotisk som å påstå man bør bombe "Tel Aviv".

Du er, for å bruke ditt eget uttrykk, en "voldsape".

Personangrepene dine er så stakkarslige at jeg heller får fortsette «voksenopplæringen» som om du ikke er til stede.

La meg bare minne deg om at voldsapene bomber Tel Aviv ganske så jevnlig, med din velsignelse. Saddam sende noe sånt som 39 Scud-raketter mot Israel under første Golf-krigen, men jeg husker ikke hvor mange som landet i Tel Aviv.

Enhver sivilisert nasjon har rett og plikt til å forsvare seg mot slikt.

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

20

• Mr Kahn

17

• Grip

6

• Scholar

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Personangrepene dine er så stakkarslige at jeg heller får fortsette «voksenopplæringen» som om du ikke er til stede.

La meg bare minne deg om at voldsapene bomber Tel Aviv ganske så jevnlig, med din velsignelse. Saddam sende noe sånt som 39 Scud-raketter mot Israel under første Golf-krigen, men jeg husker ikke hvor mange som landet i Tel Aviv.

Enhver sivilisert nasjon har rett og plikt til å forsvare seg mot slikt.

Og palestinerene har samme rett til å forsvare seg mot den ulovlige israelske okkupasjonen av deres land.

Skrevet

*hadde tenkt å lese tråden men mistet motet da jeg så hvor lang den var*

Skrevet

*hadde tenkt å lese tråden men mistet motet da jeg så hvor lang den var*

Hei Lolanda,

Les lenken istedet - den er langt mer interessant!

Anbefales!

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...