Mr Kahn Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Dine oppfordringer til å bombe Mekka/Falluja kjører enhver fornuftig diskusjon i grøften. Det er like idiotisk som å påstå man bør bombe "Tel Aviv". Du er, for å bruke ditt eget uttrykk, en "voldsape". Personangrepene dine er så stakkarslige at jeg heller får fortsette «voksenopplæringen» som om du ikke er til stede. La meg bare minne deg om at voldsapene bomber Tel Aviv ganske så jevnlig, med din velsignelse. Saddam sende noe sånt som 39 Scud-raketter mot Israel under første Golf-krigen, men jeg husker ikke hvor mange som landet i Tel Aviv. Enhver sivilisert nasjon har rett og plikt til å forsvare seg mot slikt. 0 Siter
Sør Skrevet 17. april 2004 Forfatter Skrevet 17. april 2004 Personangrepene dine er så stakkarslige at jeg heller får fortsette «voksenopplæringen» som om du ikke er til stede. La meg bare minne deg om at voldsapene bomber Tel Aviv ganske så jevnlig, med din velsignelse. Saddam sende noe sånt som 39 Scud-raketter mot Israel under første Golf-krigen, men jeg husker ikke hvor mange som landet i Tel Aviv. Enhver sivilisert nasjon har rett og plikt til å forsvare seg mot slikt. Og palestinerene har samme rett til å forsvare seg mot den ulovlige israelske okkupasjonen av deres land. 0 Siter
Gjest Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 *hadde tenkt å lese tråden men mistet motet da jeg så hvor lang den var* 0 Siter
Sør Skrevet 17. april 2004 Forfatter Skrevet 17. april 2004 *hadde tenkt å lese tråden men mistet motet da jeg så hvor lang den var* Hei Lolanda, Les lenken istedet - den er langt mer interessant! Anbefales! Med vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.