Gå til innhold

Røyking og graviditet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå tenker jeg mange klikket seg inn på denne tråden, ja :o)

Sitter her... *kremt*... og ser på Days of our Lives, og der hevdet en doktor at det er mest skadelig med røyk for fosteret mot slutten av graviditeten. Trodde det var i begynnelsen det var mest kritisk, jeg?

Men bare for å ha det klart; jeg har ikke planer om å røyke hverken i begynnelsen eller mot slutten når den tid kommer!

Skrevet

Doktor og doktor fru blom!?

Uansett - jeg er vel enig med deg at det i hvert fall er verst i begynnelsen, men det er vel dumt uansett når i svangerskapet man er?!

Gjest mor i juni
Skrevet

Ja, Days of our Lifes er stedet å ty til den dagen DOL er nedlagt. ;-)

Skrevet

He, he. Det som er så kjekt er at jeg kan gjøre 100 andre ting samtidig og likevel få med meg hva som skjer!

Skrevet

Doktor og doktor fru blom!?

Uansett - jeg er vel enig med deg at det i hvert fall er verst i begynnelsen, men det er vel dumt uansett når i svangerskapet man er?!

Ja, doktor... i serien i allefall... hehe

Gjest mor i juni
Skrevet

Ja, doktor... i serien i allefall... hehe

Det var ikke Dr. Drake Ramorey vel? :-)

Skrevet

He, he.... nei desverre.

Skrevet

Hehe, det hadde jo virkelig vært en pålitelig kilde! *LOL*

Skrevet

Hm... jeg mner også å ha hørt at det er fra midten og utover..

Gjest tvilsomt
Skrevet

Er det kjekkere enn Glamour ?

Gjest mor i juni
Skrevet

Er det kjekkere enn Glamour ?

Aner ikke, ser ikke på noen av delene.

Skrevet

Jeg tenker vi sier det sånn, at det beste er å ikke være hysterisk, hverken på den ene eller andre måten. Sånn sett har både barn i magen og mor det best.

God helg :-)

Skrevet

Dette skriver Gro Nylander, og ut ifra det tolker jeg det også som det er værst etter 4 måned.

Det er aldri for sent å slutte. Dersom du kutter ut røyken helt før 4. måned er det vanskelig å finne alvorlige skader hos barnet senere. Til og med om du slutter bare noen uker eller dager før fødselen, så hjelper du barnet litt.

Gjest mor i juni
Skrevet

Dette skriver Gro Nylander, og ut ifra det tolker jeg det også som det er værst etter 4 måned.

Det er aldri for sent å slutte. Dersom du kutter ut røyken helt før 4. måned er det vanskelig å finne alvorlige skader hos barnet senere. Til og med om du slutter bare noen uker eller dager før fødselen, så hjelper du barnet litt.

Jeg tolker det som at det er verre å røyke hele svangerskapet enn halve..

Skrevet

Jeg tolker det som at det er verre å røyke hele svangerskapet enn halve..

Ja selvfølgelig. Men jeg mener å ha hørt at det uansett er værre fra midten og ut, enn helt i begynnelsen.

Gjest Naturbarn
Skrevet

He-he,det er jo bare en såpeopera,da....

Jeg tror forøvrig det samme som deg,for det er jo de 3 første månedene at organene dannes og my kan da gå galt...

Skrevet

Var det Dr. Drake Ramoray som uttalte seg? ;o)

Skrevet

He-he,det er jo bare en såpeopera,da....

Jeg tror forøvrig det samme som deg,for det er jo de 3 første månedene at organene dannes og my kan da gå galt...

Jo, he he... Det er jo såpeopera. Men mange som ser på og som kanskje tar det for god fisk? Ikke vet jeg...

Skrevet

Hehe, du spør om medisinsk informasjon som du har fått på Days of Our Lives?

* rødmer på dine vegne *

;oD

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...