Gå til innhold

Bare tapere her - nesten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av og til lurer jeg veldig på tonen i innleggene. Det er fristende å trekke den slutningen at en del her inne tar igjen her for det de ikke kan vise for seg ute i RL.

Utrolig spydig, barnslig og masete retting på andre, my god!

Og masse retthaveriske, besserwissende og iblant direkte hatske utfall.

Det er som sagt fristende å trekke slutninger.

Hva er det som skjer med folk når de er usynlige og bak et nick og dessuten har publikum?

Hjelpsomme/spydige svar om at jeg jo bare kan la være å se på, er som å si man kan skru av tv'n når man ikke liker programmene. Man ser på på tv for å se programmene, og man (jeg) går inn på DOL for å lese innleggene.

Neida, jeg regner meg ikke som taper! Jeg sitter bare sånn fast i jobbinga ofte...

Skrevet

Hvilke innlegg sikter du til? Har ikke sett noe spesielt nedover, kanskje jeg ikke har fått med meg riktig(e) tråd(er)?

Skrevet

"Det er som sagt fristende å trekke slutninger."

Forsiktig nå. At det er fristende å trekke slutninger er greit, men idet du faktisk gjør det så er du jo akkurat like idiotisk som de du kritiserer.

"........................."

Gjest mor i juni
Skrevet

Ja, vi er alle tapere, alle utenom deg. ;-)

Gjest papirtiger
Skrevet

Jeg har ingen ønske om å bli kjent med noen fra DOL..

Skrevet

Men hva med alle de hjelpsomme, informative,morsomme og slagferdige innleggene, da?

Selvsagt er det fort gjort å stirre seg blind på de kjipe innleggene. Men de er vel strengt tatt ikke i flertall, eller? Kanskje du har en videre definisjon av "taper" enn jeg har.

For mitt eget vedkommende må jeg få legge til at jeg har absolutt ingen problemer med å ta ut ting i RL. Snarere tvert i mot. :o)

petter smart
Skrevet

Jeg er spydig, kverulant, pedant og mannssjåvinist også i det virkelige liv.

Er jeg en vinner da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...