Gå til innhold

Idol og Maria

Anbefalte innlegg

Skrevet

Maria gikk ut fordi alle tenkte at "hun kommer videre uansett, alle andre stemmer på henne"

Det er min teori.

- den teorien støtter jeg!

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

6

• molo

5

• siriil

4

• cecily

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Maria er jo en skikkelig sprudlejente som kan sine greier. Sammenlignet med de andre virker hun kanskje litt _vel_ selvsikker. Jeg tror en god taktikk ville vært å opptrådt litt mer beskjedent. Men vi ser henne nok igjen på en eller annen scene, - hun var jo tross alt den beste!

Hvorfor i all verden skal man være beskjeden i en popsanger-konkurranse?!?!??? Det er jo nettopp det en popsanger IKKE skal være!!

Er det denne jante-loven igjen...?

Skrevet

Maria var jo falskt beskjeden absolutt hele tiden.

Og jeg sier det igjen, Idol er ikke Talentiaden. Den med mest sjarm og som vil selge flest konsertbilletter og plater vinner konkurransen, selv om de synger en sur tone her og der. Hvor mange millionselgene artister gjør vel ikke det, en eller annen gang.

Jeg er glad Maria er ute, jeg.

Skrevet

Ja, frisyren var fæl.

(under)kjolen også.

Men det er litt mer på siden, da. Og ikke helt saklig, kanskje.?

Frisyren var KUL! (det er dessuten den kommende moten)

Skrevet

Hvorfor i all verden skal man være beskjeden i en popsanger-konkurranse?!?!??? Det er jo nettopp det en popsanger IKKE skal være!!

Er det denne jante-loven igjen...?

Jeg sier vel ikke at hun burde vært det?!? Jeg sier at jeg tror hun ville gått videre hvis hun var det. Og vi lever jo etter janteloven i dette landet, sant?

Skrevet

Mulig det. Og hun kommer helt sikkert til å gjøre seg bemerket.

MEN, det er en sangkonkurranse for svarte svingende. Alle kan jo høre hvilken stemmekontroll hun har og hvor mye hun har å gå på. Det er andre der som burde ha gått ut før.. Så falskt som flere av de andre finalistene synger er ikke en finale verdig.

I tillegg så blir det helt på trynet når man kan stemme 1000 ganger på én person. Det er penger det dreier seg om for TV2 -det må vi ikke glemme. De ønsker 900 000 stemmer og driter i hvordan.

Og i tillegg stemmer tusenvis av fjortiser på Håkon fordi han er så søøøøøt, Sandra fordi hun er så nusselig osv..

Sangkonkurranse, my ass!

:-)

Hør hør.

PS jeg har ikke stemt en eneste gang men jeg gjør det kanskje i finalen hvis Sandra er med. Da skal jeg stemme på den andre uansett hvem av dem det er.

Skrevet

Hør hør.

PS jeg har ikke stemt en eneste gang men jeg gjør det kanskje i finalen hvis Sandra er med. Da skal jeg stemme på den andre uansett hvem av dem det er.

Nei, da må du stemme på Sandra. Det er den perfekte hån av dette konseptet.

Skrevet

Nei, da må du stemme på Sandra. Det er den perfekte hån av dette konseptet.

Jeg sliker fremdeles Margareth, men siden jeg har sovet meg gjennom de to siste programmene så skal jeg ikke si noe :o)

Skrevet

Jeg sliker fremdeles Margareth, men siden jeg har sovet meg gjennom de to siste programmene så skal jeg ikke si noe :o)

Joda, heia Margaret!!!!!

Gjest Big Mac
Skrevet

Er det du som er den damedama?

;-p

Skrevet

Er det du som er den damedama?

;-p

Nei, jeg skriver bare under nicket mitt jeg :o)

Gjest Big Mac
Skrevet

Nei, jeg skriver bare under nicket mitt jeg :o)

(Det var bare en spøk - du hadde en "kledelig" liten trykkleif..)

Skrevet

Klart hun har selvtillit, hun har jo vært ved scenen i mange år og på tv mange ganger før, hva gjorde hun i idol egentlig????

Hva hun gjorde i idol? Prøvde å bli kjent som pop-artist, ikke bare musical-artist, og dermed få seg en platekontrakt. Man får ikke platekontrakt bare fordi man gjør Annie og Fame musicals.

Skrevet

(Det var bare en spøk - du hadde en "kledelig" liten trykkleif..)

Obs, det går litt fort i svingene skjønner jeg :o)

Gjest afroqueen
Skrevet

Jeg er enig i det du sier, men i tillegg synes jeg at stylistene har ødelagt for Maria. De har skapt noe helt annet enn det hun i utgangspunktet sjarmerte oss med i alle fall (med unntak av den fantastiske stemmen da). Hun var jo så sjarmerende og søt, så de trengte IKKE å lage den grusomme krusefrisyren, og kle henne mer og mer vulgært for hver gang.............. Spør du meg.......... Og jeg tror faktisk at slike ting betyr noe for mange som stemmer på Idol.

Hun sang jo en "svart" sang - da måtte hun ha "svart" frisyre! Tipper hun valgte den selv, jeg! Frisyren var kuul, men hun kledde den ikke så godt som hun sikkert håpet.

Maria er knallgod på det tekniske, men selve sounden i stemmen hennes ganske sånn 13 på dusinet...

Så dere forresten at hun fikk samme måpefjeset som hun der bergenserdama fikk ifjor da hun gikk ut? Ho ho...

Skrevet

Nei, Maria gikk ut fordi det bare er jenter i alderssegmentet 15-25 som liker sånn jåle-RnB, og de sitter ikke hjemme på fredagskveldene.

Kjartan vinner hele greia.

Ja, det har jeg sagt hele tiden :)

Kjartan er finfin.

Skrevet

Det samme tenkte jeg på!

Jeg går for Kjartan jeg!!

Enig

Skrevet

Maria ble for stor på det, og fikk primadonnanykker. Defor tror jeg hun røyk ut i dag.

Skrevet

Joda, heia Margaret!!!!!

Du stemmer sikkert på Margareth bare fordi hun er trønder, ikke fordi hun er best. Alle trøndere er slik, patriotiske inntil det pinlige :-(

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...