Gå til innhold

Idol og Maria

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neida, det er Dol-kjerringene som har skylda i dette. Dere er misunnelig på en jente med sjarm og talent :-)

mvh

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

6

• molo

5

• siriil

4

• cecily

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du stemmer sikkert på Margareth bare fordi hun er trønder, ikke fordi hun er best. Alle trøndere er slik, patriotiske inntil det pinlige :-(

mvh

har spurt om det før flows: er du hankjønn eller hunkjønn?

tigertrollet
Skrevet

Neida, det er Dol-kjerringene som har skylda i dette. Dere er misunnelig på en jente med sjarm og talent :-)

mvh

Ikke denne kjerringa. Jeg skulle gjerne hatt henne med videre.

Skrevet

Ikke denne kjerringa. Jeg skulle gjerne hatt henne med videre.

Da er du unntaket som bekrefter regelen, bra tigertrollet :-)

mvh

Skrevet

har spurt om det før flows: er du hankjønn eller hunkjønn?

Hva tror du?

Når spurte du forresten?

mvh

Skrevet

Jeg sliker fremdeles Margareth, men siden jeg har sovet meg gjennom de to siste programmene så skal jeg ikke si noe :o)

Hehehe Dorthe, du er ikke sann. Betyr det noe at jeg mailer med en av dem?

Skrevet

Hehehe Dorthe, du er ikke sann. Betyr det noe at jeg mailer med en av dem?

Vet ikke om jeg klarer å holde meg våken likevel :o)

Skrevet

Hun sang jo en "svart" sang - da måtte hun ha "svart" frisyre! Tipper hun valgte den selv, jeg! Frisyren var kuul, men hun kledde den ikke så godt som hun sikkert håpet.

Maria er knallgod på det tekniske, men selve sounden i stemmen hennes ganske sånn 13 på dusinet...

Så dere forresten at hun fikk samme måpefjeset som hun der bergenserdama fikk ifjor da hun gikk ut? Ho ho...

Ikke så rart at hun måpte med en gang, hun har tross alt blitt hausa opp som den store favoritten hele tiden. Selv om Anh har røket ut, og hun visste det også kunne skje henne, så var det jo mye som tydet på at hun ville nå langt da. Synes hun klarte å svare bra for seg etterpå jeg, langt bedre enn hun i fjor i alle fall.

Skrevet

Hva hun gjorde i idol? Prøvde å bli kjent som pop-artist, ikke bare musical-artist, og dermed få seg en platekontrakt. Man får ikke platekontrakt bare fordi man gjør Annie og Fame musicals.

Nei, en bør jo kunne synge også da!!,

etter min smak er Maria en kjedelig syngedame.

Skrevet

Maria gikk ut fordi alle tenkte at "hun kommer videre uansett, alle andre stemmer på henne"

Det er min teori.

Min også.

Gjest uten signatur
Skrevet

Mulig det. Og hun kommer helt sikkert til å gjøre seg bemerket.

MEN, det er en sangkonkurranse for svarte svingende. Alle kan jo høre hvilken stemmekontroll hun har og hvor mye hun har å gå på. Det er andre der som burde ha gått ut før.. Så falskt som flere av de andre finalistene synger er ikke en finale verdig.

I tillegg så blir det helt på trynet når man kan stemme 1000 ganger på én person. Det er penger det dreier seg om for TV2 -det må vi ikke glemme. De ønsker 900 000 stemmer og driter i hvordan.

Og i tillegg stemmer tusenvis av fjortiser på Håkon fordi han er så søøøøøt, Sandra fordi hun er så nusselig osv..

Sangkonkurranse, my ass!

:-)

Dere har jo helt misforstått!

Det er en IDOL-konkurranse. Og DET er mye mer enn pen stemme.

Det er utseende, personlighet sex-appeal og alt annet som platekjøperne faller for! Har idolet bra stemme er jo det et stort pluss.

Og så må en tenke på hvillken aldersgruppe det er som kjøper mest plater. Det er nok ikke oss middelaldrende. Så hva vi mener betyr ikke noe for platesalget.

Skrevet

Hva tror du?

Når spurte du forresten?

mvh

i en annen debatt i uka som gikk tror jeg.. Jeg trodde du var hunkjønn men da virket det plutselig som du var hankjønn.. Og siden jeg har tatt feil av sør i årevis så...

Gjest mor i juni
Skrevet

i en annen debatt i uka som gikk tror jeg.. Jeg trodde du var hunkjønn men da virket det plutselig som du var hankjønn.. Og siden jeg har tatt feil av sør i årevis så...

Hm, har du tatt feil av Sørs kjønn? Trodde du han var dame? (For han er hankjønn, sant...? :-)

Gjest mor i juni
Skrevet

Hun sang jo en "svart" sang - da måtte hun ha "svart" frisyre! Tipper hun valgte den selv, jeg! Frisyren var kuul, men hun kledde den ikke så godt som hun sikkert håpet.

Maria er knallgod på det tekniske, men selve sounden i stemmen hennes ganske sånn 13 på dusinet...

Så dere forresten at hun fikk samme måpefjeset som hun der bergenserdama fikk ifjor da hun gikk ut? Ho ho...

Jeg tror hun måpte fordi hun ikke skjønte hva programlederne mente.

De sa noe sånt som at "dommerne mente du ikke kom helt fram i dag, seerne er ikke helt enig.." jeg skjønte hvertfall ikke med en gang om det betydde at seerene var enige eller uenige med dommerne.

Skrevet

Hm, har du tatt feil av Sørs kjønn? Trodde du han var dame? (For han er hankjønn, sant...? :-)

Har trodd han var dame kjempelenge. Over flere perioder her inne. Men så har jeg ikke lest mye av de virkelige lange diskusjonene hans heller da..

Skrevet

- den teorien støtter jeg!

Men igjen i fjord så vant kurt, alle burde vel ha tenkt det samme om ham da, at alle andre stemmer og da hadde jo han heller ikke vunnet. Igår kveld syntes jeg alle var dårlige utenom Kjartan, jeg håper han vinner jeg.

Skrevet

Maria gikk ut fordi alle tenkte at "hun kommer videre uansett, alle andre stemmer på henne"

Det er min teori.

Det tror ikke jeg. Jeg tror folk stemmer på de de liker uansett. Det hadde ihvertfall jeg gjort.

Skrevet

Du stemmer sikkert på Margareth bare fordi hun er trønder, ikke fordi hun er best. Alle trøndere er slik, patriotiske inntil det pinlige :-(

mvh

Å, er det trønder jeg er?

Det visste jeg faktisk ikke, så takk for tipset!

c",)

Jeg heier på Margaret fordi jeg synes hun er best.

Skrevet

mvh

Om det ikkje kom fram i forrige innlegget mitt, så e eg altså ikkje trønder, nei.

Så då kan eg vel ikkje kallast pinlig patriotisk.

Gjest Susanne bør vinne!
Skrevet

Det var da på tide at Maria røk ut! Sandra og Kjartan next...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...