siriil Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Kjøper heller en plate med Susanne enn med Maria! Ja :-) 0 Siter
siriil Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Yess. Helt enig. Snakker om sjarmløse greier. Noe sånt som Guro og Espen i fjor. Helt enig, jeg får akkurat samme følelse av henne som av Guro i fjor. 0 Siter
siriil Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Jeg stemte på henne, men det var ikke fordi jeg syntes hun sang bra i kveld, men fordi jeg har hørt henne alle de andre gangene -og syntes det var bra. Dessuten har hun en dritrå stemme. Vil ha henne videre, bl.a. for å se hvordan hun løser de neste oppgavene. Men, hallo, SANDRA ER FREMDELES MED!!!! Snakker om å ikke kunne synge... Sandra er da bare med fordi hun fikk så mye pepper etter at Anh røk ut, så at hun er med fremdeles er jo bare "vår" egen feil ellers hadde hun vært ute for lenge siden 0 Siter
Gjest uten signatur Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Det må da være en del av de som stemmer som ikke hører om deltakerne synger falskt? Jeg kan da ikke være den eneste. Likevel liker jeg å lytte til sasng. Tror mange stemmer på den SANGEN de liker også jeg. Har du en favorittlåt så får den artisten som har den din stemme, så sant han/hun ikke driter seg helt ut. 0 Siter
tusseline Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Det sier noe om hva slags konkurranse Idol er: nemlig en konkurranse for amatører!!! det er ikke Maria. 0 Siter
Gjest dah! Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Heretter stemmer jeg på Sandra. Håper hun vinner. Det hadde vært fullkomment ironisk. Men hun er jo ei snill og søt jente da. Ja...for at man er snill og søt har jo så fryktelig mye m en sangkonkurranse å gjøre! (dessuten er hun ikke søt, hun er fæl!) 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Sandra er da bare med fordi hun fikk så mye pepper etter at Anh røk ut, så at hun er med fremdeles er jo bare "vår" egen feil ellers hadde hun vært ute for lenge siden Såvidt jeg har skjønt er vel hovedgrunnen til at Sandra fremdeles er med at moren hennes bruker halve lønna på å ringe og stemme på henne? 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Det er helt latterlig at Maria ryker før Sandra - uansett hva folk måtte mene om personlighet og stil... Nå må Margaret vinne, om Idol skal ha noe for seg i det hele tatt! 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Det sier noe om hva slags konkurranse Idol er: nemlig en konkurranse for amatører!!! det er ikke Maria. ..men, hadde hun vært for proff så hadde reglene hindret henne i å være med..! Hvem er det da som anklager henne for å ikke være amatør nok? Jo, alle jantene med nisselua godt nedover ørene. Skal vi heller stille med en amatør som Sandra i world Idol..? *Ikke sinna asså* :-) 0 Siter
Gjest sus Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Kjøper heller en plate med Susanne enn med Maria! Hvis Susanne lærer seg å synge rent, så kanskje.... Ikke gøy å kjøpe plater med folk som synger så surt at man får vondt i hodet av det.... Men det er jo ganske mange umusikalske som stemmer, sikkert. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 ..men, hadde hun vært for proff så hadde reglene hindret henne i å være med..! Hvem er det da som anklager henne for å ikke være amatør nok? Jo, alle jantene med nisselua godt nedover ørene. Skal vi heller stille med en amatør som Sandra i world Idol..? *Ikke sinna asså* :-) Janteloven er visst blitt revidert.. Det er jantelov å si at noen er for flinke til å være med i idol..merkelig. 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Janteloven er visst blitt revidert.. Det er jantelov å si at noen er for flinke til å være med i idol..merkelig. Hm, at _jeg_ mistolker janteloven? Eller hva mente du? Det er da jante når noen stemmes ut med bifall fordi vedkommende er "for flink". Idol har regler, Maria ble godkjent av reglene, ergo er hun like kvalifisert som Sandra. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Hm, at _jeg_ mistolker janteloven? Eller hva mente du? Det er da jante når noen stemmes ut med bifall fordi vedkommende er "for flink". Idol har regler, Maria ble godkjent av reglene, ergo er hun like kvalifisert som Sandra. Det er ingen som stemmes UT i Idol.. 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Det er ingen som stemmes UT i Idol.. Nå får du bestemme deg for hva du skal pirke på da..! Eller komme med noe vettugt. 0 Siter
Gjest Big Mac Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Hvis Susanne lærer seg å synge rent, så kanskje.... Ikke gøy å kjøpe plater med folk som synger så surt at man får vondt i hodet av det.... Men det er jo ganske mange umusikalske som stemmer, sikkert. Det fikser de selvsagt i produksjonen. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Nå får du bestemme deg for hva du skal pirke på da..! Eller komme med noe vettugt. Det er så enkelt. Man stemmer på den man liker best, Maria var tydeligvis ikke verdt de kronene. Derfor røk hun ut. Idol er på en måte direkte demokrati. Klage på en avgjørelse med et slikt system er helt bak mål 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Det er så enkelt. Man stemmer på den man liker best, Maria var tydeligvis ikke verdt de kronene. Derfor røk hun ut. Idol er på en måte direkte demokrati. Klage på en avgjørelse med et slikt system er helt bak mål Jeg vet at man stemmer på og ikke ut, big deal.. Du begynte med å beskylde meg for å revidere janteloven..? Jeg svarte på det, men du klarer bare å svare med noe nytt pirk. Var det noe mer, liksom..? 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Jeg vet at man stemmer på og ikke ut, big deal.. Du begynte med å beskylde meg for å revidere janteloven..? Jeg svarte på det, men du klarer bare å svare med noe nytt pirk. Var det noe mer, liksom..? Poenget mitt er, hvem er det som stemmer på andre deltakere fordi de ikke vil at Maria skal vinne.. Hadde det vært snakk om utstemming, så kunne man snakket om janteloven. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Tror mange stemmer på den SANGEN de liker også jeg. Har du en favorittlåt så får den artisten som har den din stemme, så sant han/hun ikke driter seg helt ut. For meg er det litt motsatt, fikk gåsehud av helt feil årsaker når noen sang favoritt-låten min. Blasfemi! 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Poenget mitt er, hvem er det som stemmer på andre deltakere fordi de ikke vil at Maria skal vinne.. Hadde det vært snakk om utstemming, så kunne man snakket om janteloven. Nei, dette var hovedpoenget ditt, hvertfall det første du skrev før du begynte å snakke om demokratiske avgjørelser. Noe jeg ikke har begitt meg inn på i det hele tatt.... "Janteloven er visst blitt revidert.. Det er jantelov å si at noen er for flinke til å være med i idol..merkelig." Jeg forsvarte hvorfor jeg mener det er jante å si at noen er for flinke for idol, du svarer med demokrati-greier...... Goddag mann økseskaft. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.