Gå til innhold

Da var det altså et faktum..........

Gjest idiotiske idol...............

Anbefalte innlegg

Gjest mor i juni
Skrevet

Poenget mitt er, hvem er det som stemmer på andre deltakere fordi de ikke vil at Maria skal vinne..

Hadde det vært snakk om utstemming, så kunne man snakket om janteloven.

Det er da vitterlig like jante å la være å stemme på noen fordi de er "for flinke"..

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• siriil

5

• Soria

2

• tusseline

2

• fresja

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest papirtiger
Skrevet

Nei, dette var hovedpoenget ditt, hvertfall det første du skrev før du begynte å snakke om demokratiske avgjørelser. Noe jeg ikke har begitt meg inn på i det hele tatt....

"Janteloven er visst blitt revidert..

Det er jantelov å si at noen er for flinke til å være med i idol..merkelig."

Jeg forsvarte hvorfor jeg mener det er jante å si at noen er for flinke for idol, du svarer med demokrati-greier......

Goddag mann økseskaft.

Hehe, deg er det ikke håp for. Men bevares, Idol er bare noe på tv for meg. Du har rett ;)

Gjest mor i juni
Skrevet

Hehe, deg er det ikke håp for. Men bevares, Idol er bare noe på tv for meg. Du har rett ;)

Nei, det er nok ikke håp, for jeg skjønner fremdeles ikke hva du vil fram til... :-) Du tar jo opp et nytt tema i hvert svar til meg, jeg sier bare at det er jante å klage over at folk er for flinke for idol.

Verre er det ikke, ser du. Demokratiske avgjørelser meg i ræva, jeg gidder ikke bruke penger på slikt.

Gjest storemus
Skrevet

Såvidt jeg har skjønt er vel hovedgrunnen til at Sandra fremdeles er med at moren hennes bruker halve lønna på å ringe og stemme på henne?

Ha.ha, den var drøy.

Lenge leve janteloven.

Skrevet

Ha.ha, den var drøy.

Lenge leve janteloven.

Akkurat den hadde jo ikke noe m janteloven å gjøre..hun har jo selv gått ut og sagt at hun stemmer for 1000,- kr hver gang!

At man mener at det er katastrofe at Sandra har kommet så langt, har ingenting m janteloven å gjøre! Hun kan ikke synge -og det er faktisk en sangkonkurranse!!

Skrevet

Tror mange stemmer på den SANGEN de liker også jeg. Har du en favorittlåt så får den artisten som har den din stemme, så sant han/hun ikke driter seg helt ut.

Enig med deg. Tir n'a noir med Maren for en tid tilbake fant jeg nydelig, for jeg liker sangen. Likte også når rogalendingene sang Mods-sanger.

Gjest storemus
Skrevet

Akkurat den hadde jo ikke noe m janteloven å gjøre..hun har jo selv gått ut og sagt at hun stemmer for 1000,- kr hver gang!

At man mener at det er katastrofe at Sandra har kommet så langt, har ingenting m janteloven å gjøre! Hun kan ikke synge -og det er faktisk en sangkonkurranse!!

Hvorfor tror du at du har det absolutte svar på hvem som kan synge og ikke synge? Mange stemmer på henne fordi de mener hun kan synge. Det at hun fortsatt er med tyder vel på at din mening er i mindretall?

Gjest Det handler om å være dårlige tapere...
Skrevet

Hvorfor tror du at du har det absolutte svar på hvem som kan synge og ikke synge? Mange stemmer på henne fordi de mener hun kan synge. Det at hun fortsatt er med tyder vel på at din mening er i mindretall?

Det handler nok om å være en dårlig taper...

Selv synes jeg Susanne skal vinne -- hun passer godt inn i det Idol handler om; å finne en stjerne som ellers kanskje ikke ville ha vunnet frem. Dessuten matcher tennene hennes en viss herre med navn Kurt.

Flott duo!

:)

Skrevet

Det fikser de selvsagt i produksjonen.

Tja, vet ikke det. Han derre Hldor/Halvor Lægreid som deltok i grand prix for noen år siden, og som alle syntes sang så fantastisk, sang surt ! Akkurat så bittelitt surt at de fleste ikke la merke til det, men så surt at de med gode ører syntes det var grusomt... Og det gjaldt også studioversjonen.

Gjest Fan av marg
Skrevet

Folk er forskjellig, og smaken er forskjellig. Heldigvis!

Jeg digger margareth! Hun har personlighet som jeg liker og stemme som er bra!

Skrevet

Det at Sandra fortsatt er med skyldes nok mer at alle småungene stemmer på henne + moren og fjortisguttene. Trenger ikke å være musikalsk geni for å høre at hun ikke kan synge. Sier tydeligvis mer om folk flest enn meg...

Skrevet

..men, hadde hun vært for proff så hadde reglene hindret henne i å være med..!

Hvem er det da som anklager henne for å ikke være amatør nok? Jo, alle jantene med nisselua godt nedover ørene. Skal vi heller stille med en amatør som Sandra i world Idol..?

*Ikke sinna asså* :-)

skjønner hva du mener.. liker ikke sandra noe spes jeg heller.. smiler..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...