Gå til innhold

Så bra at Maria gikk ut..

Anbefalte innlegg

Gjest Edition 81
Skrevet

Greit nok, Maria kan synge..

Men hun var for proff, skulle hun vinne kunne jo likegodt Sondre Lerche, Lene Marlin, Christian Ingebritsen osv vært med..

Jada, alle er uenige med meg, men jeg er iallefall sjeleglad for at hun gikk ut. Idol skal skape idoler ikke være bransjefest for musikalstjerner..

Heia Susanne og Håkon..

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

3

• Åsemor

2

• siriil

2

• Bugge1365380662

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Og grunnen til at du ikke kunne skrive det under en av de andre 5 idol-trådene var...?

Neida, skal ikkek være så streng jeg.

Men vi kommer nok til å høre mer fra henne uansett om hun er ute for denne gang.

Skrevet

En vesensforskjell: Sondre Lerche, Lene Marlin, Christian Ingebritsen HAR platekontrakt, sånn om du ikke visste det.

Det har ikke Maria fått, til tross for sin suksess i diverse musikal-roller. Det å være kjent i musikaler er ikke det samme som å være kjent som plate-artist/popstjerne.

At den erfaringen hun har gjør at hun har mer scene-erfaring og sang-erfaring er en annen sak.

Men reglene går jo på at man ikke skal ha platekontrakt allerede. Reglene sier ikke noe om hvorvidt du kan ha deltatt i andre deler av musikkbransjen.

Skrevet

Jeg kommer heller ikke til å savne Maria.Synes stemmen hennes er for skarp og hard i kantene.

Hun var også nokså uheldig med noen av antrekkene sine.

Dessuten var det sikkert noen som regnet henne som "sikker "

og gav heller noen andre stemmene.

Jeg har ikke stemt ennå.

Av de som er igjen, er 4 ganske jevngode.

Vil ikke gi Sandra noe- hun er da bare "søt"- og ikke noe annet !

Skrevet

Heia Susanne!

Ja, Maria greier seg uannsett. Men hun var jo flink!

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Når Idol ikke har greid å kvitte seg med talentløse Sandra og Maria blir stemt ut i stedet for henne så er hele konseptet bare en latterlig parodi.

Bugge1365380662
Skrevet

Og grunnen til at du ikke kunne skrive det under en av de andre 5 idol-trådene var...?

Neida, skal ikkek være så streng jeg.

Men vi kommer nok til å høre mer fra henne uansett om hun er ute for denne gang.

Følger ikke noe særlig med på Idol, men kan ikke begripe hvorfor denne Maria ikke skulle ha noe i denne konkurransen å gjøre. Hadde noen av dere hørt om henne før? Kjenner dere noen som har hørt om henne? Har hun et kjent navn eller stemme fra før?

Skrevet

Jeg er helt enig med deg, forstår ikke hva hun gjorde der i det heletatt,

den dama var ett kjent navn for storparten av den norske befolkningen fra før, iallfall hvis de har fulgt litt med.

Kommentaren hennes når hun røk ut var jo noe sånt som at nå skulle hun samle sammen folk i platebransjen og gi ut plate, slik kan en som allerede er artist uttale seg.

Min favoritt var hun iallefall ikke.

Skrevet

Følger ikke noe særlig med på Idol, men kan ikke begripe hvorfor denne Maria ikke skulle ha noe i denne konkurransen å gjøre. Hadde noen av dere hørt om henne før? Kjenner dere noen som har hørt om henne? Har hun et kjent navn eller stemme fra før?

ser at du ikke følger med, ja hun har vært kjent i flere år :-)

Gjest annelill21
Skrevet

Folk er så dumme, så hun røk nok ut denne gang på grunn av håret, det er jo ikke akkurat "in" med den frisyren, ihvertfall ikke noe fjortisser liker, og det er jo de som stemmer...nå er det ikke noen flinke igjen, men de kan jo kanskje utvikle seg og bli flinkere om noen år

Gjest annelill21
Skrevet

og gjett om fjortissene stememr på henne! For det første er hun søt og så er hun nesten en fjortis, så det er ikke rart hvis hun vinner, maria var nok ikek så søt på håret i fjortissene sine øyne.

Gjest Fjomsen
Skrevet

Jeg kommer heller ikke til å savne Maria.Synes stemmen hennes er for skarp og hard i kantene.

Hun var også nokså uheldig med noen av antrekkene sine.

Dessuten var det sikkert noen som regnet henne som "sikker "

og gav heller noen andre stemmene.

Jeg har ikke stemt ennå.

Av de som er igjen, er 4 ganske jevngode.

Vil ikke gi Sandra noe- hun er da bare "søt"- og ikke noe annet !

Hvis en dømmer etter klærene og frisyren, så er en litt tilbakestående, eller for ung til å stemme, hmmm

Skrevet

Jeg er helt enig med deg, Edition81! Idol skal være for mannen i gata, ikke for noen som allerede har en lang karriere innen sang og musikal bak seg!

Gjest uten signatur
Skrevet

og gjett om fjortissene stememr på henne! For det første er hun søt og så er hun nesten en fjortis, så det er ikke rart hvis hun vinner, maria var nok ikek så søt på håret i fjortissene sine øyne.

Nei, og så gikk hun jo i underkjolen eller nattkjølen såd et ut som. Hår og kjole sammen ble IKKE bra.

Gjest uten signatur
Skrevet

Hvis en dømmer etter klærene og frisyren, så er en litt tilbakestående, eller for ung til å stemme, hmmm

Ikke nødvendigvis. Det er faktisk personlighet og antrekk også som er en del av et idol! En skal være litt typete. Det er bl.a. Håkon. Derfor skårer han selv om stemmen ikke er den beste.

Kurt Nilsen hadde jo også sin egen stil, selv om han ikke var det vi kaller vanlig pen.

Skrevet

Trodde aldri jeg skulle skrive Idol-innlegg, jeg ser ikke engang på programmet, men altså:

Jeg er på ingen måte i Idols målgruppe, jeg er eldgammel og følger ikke med på musikkfronten. Men Maria H. S. husket selv jeg navnet på. Og jeg kan ikke navnet på mange syngedamer, for å si det sånn.

Maria sang den nynorske versjonen av "Somewhere over the rainbow" MYE bedre enn mange voksne artister ville klart, da hun var en av tre alternerende hovedrolleinnehavere i "Trollmannen frå Os" i Oslo på Det Norske Teateret i 1996 eller noe sånt. Tror det var _før_ hun spilte i "Annie". Den sangen er ikke for amatører.

Men hun bør snart bli voksen nok til ikke å la stylistene ødelegge henne fullstendig

synes

Skrevet

Jeg er helt enig med deg!!! Idol er for amatører, og ikke folk som allerede lever av sang, eller er godt inne i bransjen!! Uansett stemme!

Gjest what the...
Skrevet

En vesensforskjell: Sondre Lerche, Lene Marlin, Christian Ingebritsen HAR platekontrakt, sånn om du ikke visste det.

Det har ikke Maria fått, til tross for sin suksess i diverse musikal-roller. Det å være kjent i musikaler er ikke det samme som å være kjent som plate-artist/popstjerne.

At den erfaringen hun har gjør at hun har mer scene-erfaring og sang-erfaring er en annen sak.

Men reglene går jo på at man ikke skal ha platekontrakt allerede. Reglene sier ikke noe om hvorvidt du kan ha deltatt i andre deler av musikkbransjen.

Hun har vel ikke stått på nok ,for å få en platekontrakt.Mener jeg.

Gjest what the...
Skrevet

Er enig med deg i det.

Men ikke heia Susanne og Håkon da.

Heia Susanne og Kjartan!

Skrevet

Så Idol for første gang i går (var borte på besøk) og Maria var jo den eneste som hadde stemme å skryte av da... Ingen av de andre hadde en stemme man fester seg med etter min mening i alle fall.

Jeg er enig i at hun er for proff da, det bør være kun amatører i et slikt konsept.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...