Gå til innhold

Så bra at Maria gikk ut..

Anbefalte innlegg

Gjest mor i juni
Skrevet

Hvis hun hadde vært for proff så hadde hun ikke fått være med, vel?

Nå ender det vel med at Sandra vinner, eller Håkon. Begge har bøtter med sjarm, men de kan ikke synge.... Så at DE er kommet så langt undrer meg mer enn at Maria fikk være med, for å si det sånn!

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

3

• Åsemor

2

• siriil

2

• Bugge1365380662

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest mor i juni
Skrevet

og gjett om fjortissene stememr på henne! For det første er hun søt og så er hun nesten en fjortis, så det er ikke rart hvis hun vinner, maria var nok ikek så søt på håret i fjortissene sine øyne.

Tenkte faktisk noe av det samme - Maria var så merkelig dolla opp i går at jeg tror mange bare brydde seg om dé.. Og lot være å stemme fordi hun så rar ut.. :-)

Gjest mor i juni
Skrevet

Ikke nødvendigvis. Det er faktisk personlighet og antrekk også som er en del av et idol! En skal være litt typete. Det er bl.a. Håkon. Derfor skårer han selv om stemmen ikke er den beste.

Kurt Nilsen hadde jo også sin egen stil, selv om han ikke var det vi kaller vanlig pen.

Hvis antrekk skal avgjøre så er det jo en stylist-konkurranse.. De får til en viss grad bestemme selv har jeg skjønt, men det er hun Margrete Gilboe som kler dem opp.

Skrevet

Tenkte faktisk noe av det samme - Maria var så merkelig dolla opp i går at jeg tror mange bare brydde seg om dé.. Og lot være å stemme fordi hun så rar ut.. :-)

tenk så mye oppmerksomhet vi får i world idol da. I fjor hadde vi en som definitivt kunne synge, men som ikke så ut. I år (hvis Sandra vinner) får vi ei som definitivt ikke kan synge, men som er søt. Go Norway.

Gjest mor i juni
Skrevet

tenk så mye oppmerksomhet vi får i world idol da. I fjor hadde vi en som definitivt kunne synge, men som ikke så ut. I år (hvis Sandra vinner) får vi ei som definitivt ikke kan synge, men som er søt. Go Norway.

Jepp.. Nå håper jeg bare Margaret vinner....

Bugge1365380662
Skrevet

ser at du ikke følger med, ja hun har vært kjent i flere år :-)

Synes jeg følger med ganske bra, men jeg bor ikke i Oslo...

Skrevet

Halloo!!

Hva med Kurt ifjor da? Han hadde jo til og med eget band?

Nei, at Sandra går videre og ikke Maria er helt utrolig, men hele Mosjøen eller hvor hun er ifra sitter vel og taster...

mvh

Skrevet

Når Idol ikke har greid å kvitte seg med talentløse Sandra og Maria blir stemt ut i stedet for henne så er hele konseptet bare en latterlig parodi.

Enig!

Skrevet

Konkurransen er jo der for at man skal få mulighet til å få platekontrakt! Maria hadde ikke kontrakt, derfor er det absolutt på sin plass at hun er (var) med i konkurransen.

Gjest Edition81
Skrevet

Halloo!!

Hva med Kurt ifjor da? Han hadde jo til og med eget band?

Nei, at Sandra går videre og ikke Maria er helt utrolig, men hele Mosjøen eller hvor hun er ifra sitter vel og taster...

mvh

Kurt hadde et amatørband, og det var vel ingen av oss som hadde hørt om Kurt før?

Det er forskjell på å ha et kompis band i kjelleren og en stor musikal karriere. Maria har vært kjent siden hun var liten. Go Kurt!

Gjest jippiii
Skrevet

Så synd at alle talentene går ut av idol. Maria, kjartan og hun asiatiske er jo de eneste av finalistene som har en bærende stemme. Hadde vært tragisk hvis for eksempel sandra kommer til finalen med den stemmen hun har. Vinneren av en sangkonkurranse bør definitivt kunne synge. Slike som Sandra burde heller stille opp som fjortismodell i hennes&mauritz katalogen. Min mening om saken.

Skrevet

Jeg er helt enig med deg, forstår ikke hva hun gjorde der i det heletatt,

den dama var ett kjent navn for storparten av den norske befolkningen fra før, iallfall hvis de har fulgt litt med.

Kommentaren hennes når hun røk ut var jo noe sånt som at nå skulle hun samle sammen folk i platebransjen og gi ut plate, slik kan en som allerede er artist uttale seg.

Min favoritt var hun iallefall ikke.

Jeg følger litt med, men hadde aldri hørt om maria før.

Samma det om hun har sunget i musikaler før eller ikke. Det er ikke det jeg bryr meg om. Maria var bare sjarmløs, flink men sjarmløs.

Og av den grunn heier jeg på Margaret, Håkon og Kjartan. For disse tre har massevis av sjarm og kan synge mer enn godt nok til å vinne Idol.

Skrevet

Når Idol ikke har greid å kvitte seg med talentløse Sandra og Maria blir stemt ut i stedet for henne så er hele konseptet bare en latterlig parodi.

idol konseptet er vel like bra, det er seerne du burde være skuffet over. "Idol" kan jo ikke kvitte seg med sandra!

Skrevet

Ikke enig.

Maria var den helt klart beste av alle,og burde ha vunnet hele konkurransen.

Ikke rart dette skjer når man forestiller seg alle fjortissene som sitter og stemmer.

Helt utrolig at en lar avstemningen foregå på denne måten.

En fagjurie burde selvsagt hatt en avgjørende mening.

Gjest Jeg var så imponert
Skrevet

Jef lurer så fælt på om det var Maria som sang på en barnekonsert på et lite tivoli en gang. Noe om sol. Hun var sååå flink. Jeg var ikke så gammel, og det var heller ikke hun, Noen som vet?

Skrevet

Jeg spår at Sandra går ut en av de neste to gangene!

Skrevet

Nei, og så gikk hun jo i underkjolen eller nattkjølen såd et ut som. Hår og kjole sammen ble IKKE bra.

Joda! Begge deler så ut som om hun komrett fra senga med morrasveis og nattkjole. ;o)

Skrevet

Jeg spår at Sandra går ut en av de neste to gangene!

Vedder en krone på at rekkefølgen på hjemsendte blir slik:

Sandra, Susanne, Håkon, Kjartan. Margaret som vinner.

Skrevet

Vedder en krone på at rekkefølgen på hjemsendte blir slik:

Sandra, Susanne, Håkon, Kjartan. Margaret som vinner.

Jeg HÅPER du har rett. Akkurat denne rekkefølgen ville jeg ha ønska meg også. Men for å være helt ærlig, tror jeg Margaret ryker neste gang - den med mest talent som er igjen.

Skrevet

Jeg HÅPER du har rett. Akkurat denne rekkefølgen ville jeg ha ønska meg også. Men for å være helt ærlig, tror jeg Margaret ryker neste gang - den med mest talent som er igjen.

Jeg håper også!

Krysser fingre og tær..... men å bruke penger på galskapen, det gidder jeg ikke.

Skal stemme på Margaret om hun kommer til finalen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...