Gjest uheldige meg Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Etter å ha vært på reise i noen dager kommer jeg hjem og finner innholdet i fryseboksen opptint og ødelagt. Det er fryseboksen som har takket for seg i mitt fravær. Noen som vet om forsikringen dekker innholdet i boksen? 0 Siter
Bente831365380491 Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Tror de fleste innbo forsikringer dekker det, men du må betale egenandelen, så da spørs det jo på verdien av det du hadde i fryseboksen. Hr du f.eks. 3000 i egenandel, og verdien av det som er i boksen er 2500, så vil du ikke få noe! 0 Siter
fresja Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Tror de fleste innbo forsikringer dekker det, men du må betale egenandelen, så da spørs det jo på verdien av det du hadde i fryseboksen. Hr du f.eks. 3000 i egenandel, og verdien av det som er i boksen er 2500, så vil du ikke få noe! Jeg fikk ikke dekket mat, da min fryseboks koblet seg ut i torevær i ferien, til det var egendelen for stor og maten for billig. Er to i familien forsikret gjennom organisasjonen (LO), faller egendelen bort (med forbehold om nylige endringer). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.