Gå til innhold

Ødelagt fryseboks

Anbefalte innlegg

Gjest uheldige meg
Skrevet

Etter å ha vært på reise i noen dager kommer jeg hjem og finner innholdet i fryseboksen opptint og ødelagt. Det er fryseboksen som har takket for seg i mitt fravær.

Noen som vet om forsikringen dekker innholdet i boksen?

Bente831365380491
Skrevet

Tror de fleste innbo forsikringer dekker det, men du må betale egenandelen, så da spørs det jo på verdien av det du hadde i fryseboksen. Hr du f.eks. 3000 i egenandel, og verdien av det som er i boksen er 2500, så vil du ikke få noe!

Skrevet

Tror de fleste innbo forsikringer dekker det, men du må betale egenandelen, så da spørs det jo på verdien av det du hadde i fryseboksen. Hr du f.eks. 3000 i egenandel, og verdien av det som er i boksen er 2500, så vil du ikke få noe!

Jeg fikk ikke dekket mat, da min fryseboks koblet seg ut i torevær i ferien, til det var egendelen for stor og maten for billig.

Er to i familien forsikret gjennom organisasjonen (LO), faller egendelen bort (med forbehold om nylige endringer).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...