Gå til innhold

Hva med å putte en hamster opp i rumpa i kveld?

Anbefalte innlegg

Pappa Bjørn
Skrevet

Skråblikk på ekstreme situasjoner som gjøres til noe sprøtt i hverdagen er alltid velkommne.

Det var ærlig talt noe kjent med det hele. Jeg kunne se endel paraleller med kamfertråden min for en tid tilbake.*L*

Skrevet

Denne er gjennom årene blitt både gammel og kjedelig. Men ganske morsom for 5 år siden.

Gjest mor i juni
Skrevet

Denne er gjennom årene blitt både gammel og kjedelig. Men ganske morsom for 5 år siden.

Beklager at jeg ikke kunne forlyste deg i dag.

Skrevet

Ikke vær så blasert, da! Jeg har aldri hørt den før!!!

Gjest mor i juni
Skrevet

Ikke vær så blasert, da! Jeg har aldri hørt den før!!!

werwe mener sikkert at det var morsommere å putte hamstre i rumpa for fem år siden. Men etterhvert mister det vel litt av sjarmen, og det kan jeg jo forstå.

:-)

Gjest mor i juni
Skrevet

Skråblikk på ekstreme situasjoner som gjøres til noe sprøtt i hverdagen er alltid velkommne.

Det var ærlig talt noe kjent med det hele. Jeg kunne se endel paraleller med kamfertråden min for en tid tilbake.*L*

Egentlig er jeg mest bekymret for hvordan det gikk med hamsteren midt oppi det hele. Den var tross alt det uskyldige offeret her!

*fornærmet på hamstrenes vegne*

Skrevet

Syns den var morsom, jeg. Har ikke hørt den før, heller.

Skrevet

werwe mener sikkert at det var morsommere å putte hamstre i rumpa for fem år siden. Men etterhvert mister det vel litt av sjarmen, og det kan jeg jo forstå.

Ha ha! Ja, noen ting er mest morsomt første gangen!

Skrevet

Dette er nok en god gammel vandrehistorie. Jeg leste den for ti år sida, men da var også en sherif i Texas involvert, som uttalte at "det var til pass for de homsene". Det vi imidlertid ikke får vite noe om, og som jeg syns er mest bekymringsverdig, er hvordan det går med den stakkars hamsteren.

Gjest mor i juni
Skrevet

Dette er nok en god gammel vandrehistorie. Jeg leste den for ti år sida, men da var også en sherif i Texas involvert, som uttalte at "det var til pass for de homsene". Det vi imidlertid ikke får vite noe om, og som jeg syns er mest bekymringsverdig, er hvordan det går med den stakkars hamsteren.

Helt enig, det var ikke engang av de viktige punktene som ble ramset opp på slutten. Stakkar liten, må ha vært fryktelig traumatisk for den! :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...