Gå til innhold

Ville dere latt

Anbefalte innlegg

Bente831365380491
Skrevet

Sven O. komme i barnedåpen dersom dere hadde vært Mette-Marit??

Jeg hadde ikke det!

Gjest I noen lunde samme situasjon
Skrevet

Har du en far som er alkoholiker selv?

Jeg har det,og jeg har invitert min far,til dåpen til alle barna mine.

Nå ville han ikke komme pga sosialangst.Men invitert ble han iallefall.

Selvsagt det,han er jo min far og barnas bestefar.Skulle bare mangle!

Bente831365380491
Skrevet

Det var ikke det jeg tenkte på! Alkoholiker eller ikke.

Faren din har neppe stilt opp i bare trusa i se og hør, og lagt ut om både det ene og det andre! Han har skjemt henne ut rett og slett. Skjønner godt at hun er forbannet på han!

Gjest I noen lunde samme situasjon
Skrevet

Det var ikke det jeg tenkte på! Alkoholiker eller ikke.

Faren din har neppe stilt opp i bare trusa i se og hør, og lagt ut om både det ene og det andre! Han har skjemt henne ut rett og slett. Skjønner godt at hun er forbannet på han!

Min far har slengt ut snabelen for å tisse,på en full parkeringsplass midt i handletida på en lørdag.Ikke sosialangst da nei!

Jeg pleier også å treffe ham stup full når han er på nærbutikken for å kjøpe øl.

Det er et lite samfunn jeg bor i og alt her kommer ut på bygda,og da mye verre enn situasjonen egentlig var.

Jeg er flau over min far jeg også,men invitert til dåpsdag ble han.

Bente831365380491
Skrevet

Min far har slengt ut snabelen for å tisse,på en full parkeringsplass midt i handletida på en lørdag.Ikke sosialangst da nei!

Jeg pleier også å treffe ham stup full når han er på nærbutikken for å kjøpe øl.

Det er et lite samfunn jeg bor i og alt her kommer ut på bygda,og da mye verre enn situasjonen egentlig var.

Jeg er flau over min far jeg også,men invitert til dåpsdag ble han.

Syns likevel at det blir litt annerledes med Sven O. Han er tross alt far til norges kronprinsesse, og stiller opp på alt mulig i blader og aviser!

Gjest mor i juni
Skrevet

Noen ganger må man vise seg som "the bigger person". Gjøre "det rette" istedet for å la følelser og hevnlyst få overtaket.

Sven O. er en idiot, men det er større av MM å invitere ham enn å la være. Det viser overbærenhet og at hun først og fremst vil la Ingrid A. få ha en morfar.

Mener

Gjest Tristelin@
Skrevet

Du kan være ganske sikker på at den avgjørelsen får ikke Mette-Marit lov til å ta alene! Der har slottet mer å si enn henne. Det skalj o se bra ut. Ingen skandaler skal være synlige.

Skrevet

Hvorfor skal blodsbåndet ha så vanvittig mye å si?

Dersom det ikke er en relasjon mellom far og datter, så er det da ikke nødvendig å drive med skuespill.

Skrevet

Noko anna ville vore skandaløst. Rett og slett.

Eg har inga formeining om forholdet mellom dei to, men ein kongeleg barnedåp er ikkje staden for familiefeider i alle fall.

Skrevet

Jeg synes litt synd på SvenO, jeg. Visst har han vært dust i flere tilfeller, men det er sikkert ikke så lett å plutselig bli interessant for media. Ingen i fam. Høiby har bedt om det, men må jo bare pent finne seg i det.

Skrevet

I noenlunde samme situasjon? Bretter faren din seg ut i ukeblader gang på gang i het omfavnelse med Cowboy-Laila?

Gjest Noen lunde samme sted
Skrevet

I noenlunde samme situasjon? Bretter faren din seg ut i ukeblader gang på gang i het omfavnelse med Cowboy-Laila?

Les:_noen lunde_.

Noen må visst ha det inn med teskje.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...