Gå til innhold

Hvilket homepartyopplegg tjener man mest penger på?

Anbefalte innlegg

Gjest extrajobb
Skrevet

Tupperware, anamorica, perfect home etc.

Gjest tihi-79
Skrevet

Eller kanskje barneklær?

dildoparty!!!

var med på ett slikt party og tro meg!!!!!

jenter tar helt av.

bare det å få litt kosedrikke og snakke om intime ting kan forandre jenter helt.

selv kjøpte jeg to ting og godt brukt er de også hehe sammen med typen min.

det er omgivelsene og temaet som teller.

tupperware?? hva er det???

Skrevet

Tjener hun masse penger på det og?

Produktene var jo fine, men jeg synes ofte det ser ut som det er lite å velge i men...

Det du ser på nettsiden er bare noen av produktene. Ta kontakt så får du sikkert katalog.

Tror ho får noen og tyve prosent..? Ihvertfall er det alltid bra salg -og da blir det jo endel penger.

Gjest forhandler
Skrevet

dildoparty!!!

var med på ett slikt party og tro meg!!!!!

jenter tar helt av.

bare det å få litt kosedrikke og snakke om intime ting kan forandre jenter helt.

selv kjøpte jeg to ting og godt brukt er de også hehe sammen med typen min.

det er omgivelsene og temaet som teller.

tupperware?? hva er det???

Tupperware er kjøkkenartikler i plast. Anerkjent over hele verden!

Bente831365380491
Skrevet

Det kommer jo litt an på den kundekretsen du får, og salget ditt. Tupperware har hvertfall 24% fortjeneste. Og man kan få kjempegodt salg der. Har solgt for over 6000 kr på kun ett party. Den uken solgte jeg totalt for over 11000!!!

Gjest extrajobb
Skrevet

Det kommer jo litt an på den kundekretsen du får, og salget ditt. Tupperware har hvertfall 24% fortjeneste. Og man kan få kjempegodt salg der. Har solgt for over 6000 kr på kun ett party. Den uken solgte jeg totalt for over 11000!!!

Jeg har solgt Tupperware og var kjempefornøyd med produktet. Men kom liksom aldri i gang med å få nok party. Jeg ønkser å tjene netto et par tusen lapper i måneden. Men du mener det er fullt mulig?

Skrevet

Jeg er i prinsippet motstander av homeparties.

Gidder ikke at venninner skal invitere meg på "fest" bare for at de skal tjene penger på meg.

Gjest forhandler
Skrevet

Jeg har solgt Tupperware og var kjempefornøyd med produktet. Men kom liksom aldri i gang med å få nok party. Jeg ønkser å tjene netto et par tusen lapper i måneden. Men du mener det er fullt mulig?

Spørs litt hvor i Norge du bor, og om det er muligheter for party. Man må være litt frampå for å tjene penger (og ørlite grann sleip). Komme med nye ting helt på slutten av party, og lokke med gaver for at folk skal være interessert i å være vertinne.

Der jeg er fra, en forholdsvis liten by, er det fullt mulig å tjene et par tusenlapper i måneden dersom man går inn for det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...