Gjest den_glade_vandrer Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Jeg lurer på en ting... Jeg ønsker å gå ned noen kilo til sommeren. Jeg spiser ca 1500 kalorier pr. dag. Jeg går 8 km på tur hver eneste dag. Er dette god nok innsats, eller må det mere til? Jeg veier 57 kilo og ønsker å gå ned 5 kilo. Jeg er liten og spinkel i benbygning. 0 Siter
Gjest what the... Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Kan ikke skjønne annet enn at det holder i massevis?! Men hvor høy er du? 0 Siter
Gjest den_glade_vandrer Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Kan ikke skjønne annet enn at det holder i massevis?! Men hvor høy er du? Jeg er 161 høy, tynn og spinkel benbygning 0 Siter
Gjest what the... Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Jeg er 161 høy, tynn og spinkel benbygning Da kommer du nok på grensa til undervekt.Behold de 5 kiloa du! http://www.greteroede.no/testdegselv/articles/artid350798.html Greit å ha noe å gå på i tilfelle dårlige tider;o) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 Jeg synes det høres ut som en finfin innsats, på grensen til hva som er forsvarlig - hva angår kaloriinntak. Pass i hvert fall på at de kaloriene du får i deg også inneholder vitaminer, fiber og nyttige ting. Det er veldig viktig, vet du! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.