Gå til innhold

Petersen «advarer» Israel...hauhau.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere ikke kan slutte å sloss som småunger. så vil vi komme til å slette de trådene dere krangler i.

Skjerp dere!

Hei,

Les innleggene fra meg i denne tråden. Det er svært lite som engang minner om personhets.

Derimot blir man (som vanlig) anklaget for marxisme og det som verre er.

Med vennlig hilsen

Fortsetter under...

Gjest bjelke
Skrevet

Hvis dere ikke kan slutte å sloss som småunger. så vil vi komme til å slette de trådene dere krangler i.

Skjerp dere!

Og hvilken hensikt vil det ha? De kan jo bare lage en ny?

Gjest Moderator
Skrevet

Hei,

Les innleggene fra meg i denne tråden. Det er svært lite som engang minner om personhets.

Derimot blir man (som vanlig) anklaget for marxisme og det som verre er.

Med vennlig hilsen

Det er bare et par dager siden du omtalte noen som "voldsape", så du bør ikke føle deg så veldig uskyldig.

Det er mange lange krangletråder om dagen; hvorfor kan dere ikke stoppe litt før i stedet for å gjenta dere selv gang på gang? Går det ikke an å si noe sånt som at "her stopper jeg, og jeg er fortsatt fullstendig uenig med de synspunkter du fremmer"?

Skrevet

Skjerp dere!

Webmaster, jeg har i mails form bedt deg gripe inn flere ganger overfor sørs personangrep og utidige kommentarer. Hvis denne advarselen også er rettet til meg, så må den være politisk motivert, eller du har rett og slett ikke sett godt nok etter.

Jeg har overhode ikke opptrådt i strid med DOLs reglement, og har heller ingen intensjoner om å gjøre det i fremtiden. Skal du slette noe, så slett disse motbydelige kommentarene sør stadig lirer av seg under alle mine innlegg.

Skrevet

Det er bare et par dager siden du omtalte noen som "voldsape", så du bør ikke føle deg så veldig uskyldig.

Det er mange lange krangletråder om dagen; hvorfor kan dere ikke stoppe litt før i stedet for å gjenta dere selv gang på gang? Går det ikke an å si noe sånt som at "her stopper jeg, og jeg er fortsatt fullstendig uenig med de synspunkter du fremmer"?

Hei,

Ja, jeg brukte Mr Kahns eget ord (som han har brukt om kreti og pleti av sivile, inklusive meg) om han selv, etter at han tok til orde for å bombe byene Fallujah/Mekka.

Jeg brukte det trolig også om han da han *feiret* internasjonal terrorisme, som er fordømt både av vår utenriksminister, og av EUs utenriksminister.

Det er litt "merkelig" at man kan feire og støtte drap her, uten at slike innlegg slettes. Vi snakker om innlegg fra Grip/Kahn om å drikke cognac for å feire terrorhandlinger som er like avskyelig som hvis noen skulle feire drap av Sharon.

Med vennlig hilsen

Gjest Moderator
Skrevet

Webmaster, jeg har i mails form bedt deg gripe inn flere ganger overfor sørs personangrep og utidige kommentarer. Hvis denne advarselen også er rettet til meg, så må den være politisk motivert, eller du har rett og slett ikke sett godt nok etter.

Jeg har overhode ikke opptrådt i strid med DOLs reglement, og har heller ingen intensjoner om å gjøre det i fremtiden. Skal du slette noe, så slett disse motbydelige kommentarene sør stadig lirer av seg under alle mine innlegg.

Hverken du eller Sør kan se at det er noe galt med måten dere selv debatterer på. En del andre er ikke enige med dere i det!

Annonse

Skrevet

Hverken du eller Sør kan se at det er noe galt med måten dere selv debatterer på. En del andre er ikke enige med dere i det!

Vel, all makt er jo samlet i ditt rike, så da er det jo lite å tilføye herfra.

Bortsett fra at jeg fortsatt fremholder at jeg ikke har gjort noe galt eller opptrådt i strid med reglene.

Gjest strandhai
Skrevet

Jeg nærer ingen «mistanker» hva andre debattanters alder angår.

Hvis du er interessert i demokratiske rettstatsprinsipper og trenger dette forklart, da er jeg oppriktig bekymret.

Men, i et nøtteskall; likeverd mellom kjønn, rase og religion, fred med individuell frihet, da fred uten frihet er et meningsløst konsept. En rettstat er der individet beskytter fellesskapet og fellesskapet beskytter individet. Gjør din plikt - krev din rett.

Nå kan du synge andre verset, så skal jeg komme tilbake og se om du har fått tak i den riktige teksten.

Var det saann at du skjoente alt fra det oeyeblikk du var foedt?

Du skjoenner det at det er ikke alltid jeg faar med meg hva noen av de fancy formuleringene deres betyr, og da er det vel bedre aa spoerre og faa det forklart enn aa bare sitte der som en annen idiot, eller?

Men det er godt aa hoere at du er bekymret for meg.

Skrevet

Var det saann at du skjoente alt fra det oeyeblikk du var foedt?

Du skjoenner det at det er ikke alltid jeg faar med meg hva noen av de fancy formuleringene deres betyr, og da er det vel bedre aa spoerre og faa det forklart enn aa bare sitte der som en annen idiot, eller?

Men det er godt aa hoere at du er bekymret for meg.

Jeg finner det ikke hensiktsmessig å ta særhensyn til deg pga. din alder. Du får bare følge med som best du kan, og har du en genuin interesse for saken, så vil det falle på plass av seg selv etterhvert.

Jeg skal imidlertid forsøke å hjelpe til der jeg kan.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...