Gå til innhold

Hva er du flau over?

Anbefalte innlegg

Gjest Angelita
Skrevet

Kunne du vist hele livet ditt til din beste venn? Eller har du uvaner etc. du aldri kunne vist bort?

Diskuterte dette med en kompis i dag og jeg påstår hardnakket at jeg kunne hatt en kamera på meg 24 timer i døgnet. Han mener jeg fortrenger...

Fortsetter under...

Gjest frøken fjert
Skrevet

Jeg er flau over hver gang jeg løfter på venstre skinka for å brakfjerte, eller når jeg putter nesten hele fingeren i nesa....

Jeg kunne neppe gått med kamera på meg hohoho :)

Gjest flausa
Skrevet

Det kommer vel an på hva som er ens egne preferanser for hva som er flaut eller ikke.

Er toleransen høy kan man jo fint sitte med kamera på dass uten å ta seg nær av det.

Skrevet

Ville ikke hatt kamera rundt meg hele døgnet nei. Det sier seg jo selv, alle har noe de ikke vil dele med hele verden, og som dermed vurderer som flaut eller for personlig.

Kizza1365380506
Skrevet

Jeg har ingenting å være flau over, hvorfor skulle jeg det.

Hmmm, vel ikke hjemme iallefall :o)

Mvh

Annonse

Skrevet

Aldri i verden om jeg ville hatt noe kamera rundt øra døgnet rundt nei. Det er da visse ting man vil ha for seg selv. Og den som påstår noe annet er enten totalt likeglad, eller smådum.

laguna1365380434
Skrevet

Aldri i verden om jeg ville hatt noe kamera rundt øra døgnet rundt nei. Det er da visse ting man vil ha for seg selv. Og den som påstår noe annet er enten totalt likeglad, eller smådum.

Underskriver på den.

:-)

Gjest kamera
Skrevet

Hva er galt med evt å være totalt likeglad?

Gjest Du får ikke vite hvem jeg er
Skrevet

Nei, jeg vil ikke at alle skal se alt. At jeg raper, fjerter, peller meg i nesen, napper kjønnshår, danser for meg selv, koser med meg selv, spiser for mye.. Ja det er mye jeg vil ha for meg selv!

Gjest uten signatur
Skrevet

Ville ikke hatt kamera på badet nårmagen disser og puppene henger!

Heller ikke når jeg har mensen og tamponger og blod går veggimellom (litt overdrivi da men) og håndkledet blir fullt av blod etter dusjen selv om jeg har satt inn tampong.

Jeg har det også for rotete til å ha kamera døgnet rundt.

Og så snorker jeg.

Vil ikke la alle se at jeg ikke har et så sunt kosthold som jeg burde ha.

Min mann og jeg krangler av og til, og ungene får kjeft eller sure kommentarer når de er late og ikke gidder hjelpe til.

Jeg ser alt for mye på TV, det er ikke noe å vise fram.

Jeg gjør alt for sjeldent rent.

Og så flyr jeg attpåtil naken rundt i huset. Så det ville nok ikke blitt tatt nådig opp.

Skrevet

Jeg er flau over alt jeg sa i går... men sånn bortsett fra det:

Tja, det er vel noen ting jeg ikke vil at alle andre skal se, men de kan godt vite at jeg gjør det. Ting a la gå på do, klippe tånegler, barbere bikinilinja ++

Skrevet

Jepp!

Annonse

Skrevet

Gosj, nei absolutt ikke noe kamera på meg. Har noen "greier", men jeg vil jo selvfølgelig ikke si det her heller, da jeg kjenner flere her i virkeligheten i tillegg :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...