Gå til innhold

Følelser over nettet

Anbefalte innlegg

Gjest liten halvtime for sen
Skrevet

Det er sikkert ikke så mye å svare på dette innlegget, men jeg føler for å skrive det ned.

Jeg har tastet ganske mye med en gutt på internett i ca to mnd. Vi har mailet hverandre og skrevet mye på msn. Noen mld er også vekslet. Vi hadde en kjempe bra tone, og kunne sitte på msn i timevis. Vi har flere ganger planlagt å treffes, men bare halvveis. Vi har havnet på forskjellige uteplasser og ikke funnet hverandre.

Men denne helga skulle vi endelig møtes på ordentlig. Vi gleda oss begge to. Han skrev en mld om at jeg måtte love å ikke dra hjem før vi hadde fått hilst på hverandre, og en mld der han spurte hvor jeg var, for han ville komme dit med det samme. Jeg så ikke det før en halv time/time senere, og svarte da hvor jeg var og når jeg tenkte å reise hjem. Mere hørte jeg ikke fra ham den fredagen. Jeg tenkte at han kanskje var blitt dårlig og dratt hjem.

Så på lørdag skrev jeg mld der jeg spurte om han feiget ut, med smiletegn. Han svarte ikke på den heller. Så da tenkte jeg at han hadde ombestemt seg, eller kanskje funnet seg dame natten før. Jeg dro ut igjen på lørdagen, og gjett hvem som var der! Jeg kjente ham igjen med en gang, har sett en del bilder av ham. Han var der med en dame... Jeg ville likevel hilse på ham, så jeg presenterte meg selv. Han så veldig overaska ut, og smilte og va skikkelig hyggelig. Men han hadde det så travelt...Så han gikk igjen etter noen få minutter, rett til den dama.. Jeg ble så utolig lei meg! Jeg hadde ikke forventet at vi skulle få noe forhold egentlig. Men vi hadde gledet oss så mye til å se hverandre, og plutselig virket det som det bare var jeg som ville...

Jeg skulle bare ønske jeg hadde truffet ham før han fant denne dama,så kanskje det hadde blitt koseligere. Men man treffer vel ikke nye venninner rett etter å ha fått seg dame?

Jeg er så lei meg. Vet at jeg ikke skal kontakte ham før han eventuelt kontakter meg. Må respektere at han ikke ville mer. Klarer bare ikke å la være å tenke at hvis jeg hadde svart på mld en liten halvtime før, så hadde han ikke truffet henne. *sukk*

Fortsetter under...

Skrevet

Sikker på at det ikke var dama hans som stod sammen med han da?

Var jeg deg ville jeg ventet til han tok kontakt eller helst prøvd å glemt han.

Skrevet

Tipper at det var kjæresten hans ja. Og jeg tipper også at de har vært sammen mer enn ei uke.

Sorry.

Skrevet

Tipper at det var kjæresten hans ja. Og jeg tipper også at de har vært sammen mer enn ei uke.

Sorry.

Hadde vært bedre om det hadde vært tilfelle, men det er ikke det. Jeg ble også kjent med ei som kjente ham i helga, og hun kunne bare fortelle positive ting om fyren. At han er den snilleste og skjønneste... Og hun viste ik at han hadde fått seg dame, så det må ha skjedd i helga.

Skrevet

Sikker på at det ikke var dama hans som stod sammen med han da?

Var jeg deg ville jeg ventet til han tok kontakt eller helst prøvd å glemt han.

Det var sikkert nydama ja, men han hadde henne ikke før helga. Skal vente å se om han kontakter meg til uka. Hvis ikke så må jeg nok glemme ham ja.

Må innrømme at jeg fortsatt håper at det med denne dama ikke er så seriøst...

Skrevet

Hadde vært bedre om det hadde vært tilfelle, men det er ikke det. Jeg ble også kjent med ei som kjente ham i helga, og hun kunne bare fortelle positive ting om fyren. At han er den snilleste og skjønneste... Og hun viste ik at han hadde fått seg dame, så det må ha skjedd i helga.

Javel. Synes ikke oppførselen ovenfor deg var noe å skryte av uansett tilfelle.

Annonse

Skrevet

Det var sikkert nydama ja, men han hadde henne ikke før helga. Skal vente å se om han kontakter meg til uka. Hvis ikke så må jeg nok glemme ham ja.

Må innrømme at jeg fortsatt håper at det med denne dama ikke er så seriøst...

Du vet jo ikke sikkert at han ikke hadde henne før helga, da...

Skrevet

Du vet jo ikke sikkert at han ikke hadde henne før helga, da...

Jo, som jeg skrev litt over, så vet jeg med sikkerhet at han var singel før helga.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...