Gå til innhold

billigste mobilabbonement?

Anbefalte innlegg

Gjest millit
Skrevet

hei,

jeg har Chess mobilabbonement, og da jeg fikk det, ble det sagt at det var det billigste. Nå syns jeg at jeg hele tiden får svært høye regninger til tross for at jeg bruker mobilen lite.

Er det noen som vet om andre billige abbonement?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har Chess connect, og har alltid regninger under to hundre kroner i måneden. Jeg sender helst meldinger, men ringer sånn av og til.

Chess er nok et av de billigste alternativene, bare sørg for å velge den abonnementstypen som passer forbruket ditt best. Ringer du mye, er nok ikke Connect det beste. Det hender rett som det er at Chess setter ned prisene for å være en av de billigste på markdedet.

Jeg kommer i hvertfall ikke til å bytte selskap.

Gjest papirtiger
Skrevet

Chess er nok billigst, men du må selvsagt velge abonnementet som passer ditt forbruk.

Selv har jeg Netcom Youngtalk, som er helt grei. Anbefaler det egentlig ikke.

Snorkfrøken
Skrevet

Er storfornøyd med mitt abbonement

www.combitel.no

har combitel inverse

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...