Gjest millit Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 hei, jeg har Chess mobilabbonement, og da jeg fikk det, ble det sagt at det var det billigste. Nå syns jeg at jeg hele tiden får svært høye regninger til tross for at jeg bruker mobilen lite. Er det noen som vet om andre billige abbonement? 0 Siter
soleil Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 http://www.telepriser.no Mener chess skal være av de billigste. 0 Siter
cecily Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 Jeg har Chess connect, og har alltid regninger under to hundre kroner i måneden. Jeg sender helst meldinger, men ringer sånn av og til. Chess er nok et av de billigste alternativene, bare sørg for å velge den abonnementstypen som passer forbruket ditt best. Ringer du mye, er nok ikke Connect det beste. Det hender rett som det er at Chess setter ned prisene for å være en av de billigste på markdedet. Jeg kommer i hvertfall ikke til å bytte selskap. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 Chess er nok billigst, men du må selvsagt velge abonnementet som passer ditt forbruk. Selv har jeg Netcom Youngtalk, som er helt grei. Anbefaler det egentlig ikke. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 Er storfornøyd med mitt abbonement www.combitel.no har combitel inverse ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.