Gjest Lonkil Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Er det noen eksperter her? Har jobbet i utlandet det siste året, og har omtrent 19 spørsmål relatert lønn, skatt, aksjegevinst etc. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Kan du ikke ringe likningskontoret? Har ikke de sånn hjelpe-telefon? Håper det... den hadde jeg tenkt å ringe hvertfall... Men kanskje jeg skal poste et innlegg her?! 0 Siter
Gjest Lonkil Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Kan du ikke ringe likningskontoret? Har ikke de sånn hjelpe-telefon? Håper det... den hadde jeg tenkt å ringe hvertfall... Men kanskje jeg skal poste et innlegg her?! Takk, men jeg finner faktisk ikke telefon-nummeret til mitt lille lokale ligningskontor. Må kanskje lete litt til. Når alt kommer til alt har jeg ikke så stor tiltro til de heller, men bør kanskje prøve før jeg gir opp de der ute. Hadde håpet det fantas noen skatterådgivere eller noe slikt som tilbydde gratis netthjelp. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Takk, men jeg finner faktisk ikke telefon-nummeret til mitt lille lokale ligningskontor. Må kanskje lete litt til. Når alt kommer til alt har jeg ikke så stor tiltro til de heller, men bør kanskje prøve før jeg gir opp de der ute. Hadde håpet det fantas noen skatterådgivere eller noe slikt som tilbydde gratis netthjelp. Det vet jeg ikke noe om... Men det er sikkert lurere dersom det finnes. Prøvde å ringe skattekontoret i fjor og fortvile om at jeg fikk restskatt. "Er det ingenting jeg kan gjøre?! Jeg er jo student!", men nei... de var ikke direkte hjelpvillige med lurerier hvertfall 0 Siter
Gjest Lonkil Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Det vet jeg ikke noe om... Men det er sikkert lurere dersom det finnes. Prøvde å ringe skattekontoret i fjor og fortvile om at jeg fikk restskatt. "Er det ingenting jeg kan gjøre?! Jeg er jo student!", men nei... de var ikke direkte hjelpvillige med lurerier hvertfall Så lenge man balanserer på riktig side av loven er det penger å tjene - problemet er vel at ligningskontoret ikke liker balansering..... 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Så lenge man balanserer på riktig side av loven er det penger å tjene - problemet er vel at ligningskontoret ikke liker balansering..... Nei, det er det... Har ikke tenkt å lure... bare balansere. Problemet er bare at jeg ikke vet hva eller hvordan. 0 Siter
Gjest Lonkil Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Nei, det er det... Har ikke tenkt å lure... bare balansere. Problemet er bare at jeg ikke vet hva eller hvordan. Samme her... Har sendt mailer i hytt og pine nå for å få svar. Jeg jobber jo i utland og skatter da til annet land. Samtidig har jeg inntekter fra foretak i Norge og skatter også til Norge. Så har jeg utbytte fra aksjer i 3 ulike land og da med sine trekk i disse land. Har kontoer i 3 ulike land, både med penger og lån. Er ikke bare lett å balansere når man har mistet litt oversikt Tror jeg trenger en proffesjonell skatterådgiver eller noe.... 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Samme her... Har sendt mailer i hytt og pine nå for å få svar. Jeg jobber jo i utland og skatter da til annet land. Samtidig har jeg inntekter fra foretak i Norge og skatter også til Norge. Så har jeg utbytte fra aksjer i 3 ulike land og da med sine trekk i disse land. Har kontoer i 3 ulike land, både med penger og lån. Er ikke bare lett å balansere når man har mistet litt oversikt Tror jeg trenger en proffesjonell skatterådgiver eller noe.... Oj, du har det jo litt mer komplisert enn meg da ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.