Gå til innhold

Dagens ungdom.


Rubia

Anbefalte innlegg

Nei det kan du si.

Men bare innrøm det.Du tenker vel noen ganger slike stygge tanker også. Og her inne setter vi ord på det vi tenker, som vi ikke tør å si i det virkelige liv.

Har du aldri gjort det?

Klart jeg tenker mitt til tider, men jeg gidder ikke diskutere hvordan andre ser ut eller hva andre har på seg.

Og det gjelder her inne også.

Jeg regner meg ikke som en helgen av den grunn, jeg syns det bare er unødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 165
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Rubia

    26

  • Dorthe

    21

  • damedame

    13

  • laguna1365380434

    12

Klart jeg tenker mitt til tider, men jeg gidder ikke diskutere hvordan andre ser ut eller hva andre har på seg.

Og det gjelder her inne også.

Jeg regner meg ikke som en helgen av den grunn, jeg syns det bare er unødvendig.

Er jo ikke akkurat uenig i det da.

Du er ihvertfall flink som greier å la være da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke akkurat uenig i det da.

Du er ihvertfall flink som greier å la være da.

Ja, det er nesten irriterende at vingene mine alltid er så flokete... jeg er ingen helgen, jeg er en engel.......

c",)

Neida, jeg hater baksnakking, og prøver alt jeg kan å la være å si noe jeg selv ikke ville satt pris på å høre var blitt sagt. Det er ikke lett alltid, men jeg gjør et forsøk likevel.

Meget mulig at jeg reagerte litt voldsomt i denne tråden, men det er nesten blitt helt lov å snakke om hvor stygge andre er bare de har et par kilo for mye. Og det kjemper jeg i mot.

Håper jeg ikke virket for bisk mot deg og Rubia, det var ikke meningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er nesten irriterende at vingene mine alltid er så flokete... jeg er ingen helgen, jeg er en engel.......

c",)

Neida, jeg hater baksnakking, og prøver alt jeg kan å la være å si noe jeg selv ikke ville satt pris på å høre var blitt sagt. Det er ikke lett alltid, men jeg gjør et forsøk likevel.

Meget mulig at jeg reagerte litt voldsomt i denne tråden, men det er nesten blitt helt lov å snakke om hvor stygge andre er bare de har et par kilo for mye. Og det kjemper jeg i mot.

Håper jeg ikke virket for bisk mot deg og Rubia, det var ikke meningen.

Bisk nei. Det var da bare en meningsutveksling.

Men et par kilo er jo ikke noe å henge seg opp i. Ikke er det stygt og ikke er det helseskadelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bisk nei. Det var da bare en meningsutveksling.

Men et par kilo er jo ikke noe å henge seg opp i. Ikke er det stygt og ikke er det helseskadelig.

Kan du si det samme om tjue kilo for mye? At det ikke er stygt mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du si det samme om tjue kilo for mye? At det ikke er stygt mener jeg.

Eh, jeg må se personen forran meg først.

Men hvis det ikke bare er innbilt at personen veier 20 kg for mye,kan det ihvertfall ikke være sundt i det lange løp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...