amber sun Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 For dere som liker FU'er: Syns du det er harry med sånne stearinlys med striper av rødt, hvitt og blått? Jeg syns det ser skikkelig harry ut, og kunne aldri tenke meg å dekke et fint 17.maibord med sånne lys. (Heller lage litt farger med et par blomster lavt på bordet, f eks, og så helt hvite lys hvis jeg skulle bruke stearinlys.) Hva syns du? For eller mot stripete 17.mailys? 0 Siter
Tornerose Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Jeg ville ikke hatt det selv, men tror ikke jeg ville tenkt over det om jeg så det hos noen andre. Jeg ville nok hatt ensfargede lys og så heller mansjetter i 17. mai-farger. 0 Siter
serendipity Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Jeg ville ikke hatt det selv, men tror ikke jeg ville tenkt over det om jeg så det hos noen andre. Jeg ville nok hatt ensfargede lys og så heller mansjetter i 17. mai-farger. Mansjetter er jo ennå værre en lysene ;-) 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Harry! Men sønnen min elsket dem, da han var liten. (Jeg fikk sånne i julegave fra ham, og 'måtte' bruke dem...hehe...) Jeg fikk heldigvis også masse ensfargede... 0 Siter
Tornerose Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Mansjetter er jo ennå værre en lysene ;-) Smaken er som baken. ;-) Jeg har ikke 17. mai-lys eller mansjetter uansett, men måtte jeg velge hadde jeg tatt mansjettene. 0 Siter
Gjest Big Mac Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Selvsagt er det harry, men hele konseptet 17-mai er ganske harry i våre dager, derfor er det ok. 0 Siter
Lurveline Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Ja,definitivt! Jeg våger meg utpå med meningen min,tross dårlig erfaring med F.U ;o) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Smaken er som baken. ;-) Jeg har ikke 17. mai-lys eller mansjetter uansett, men måtte jeg velge hadde jeg tatt mansjettene. Lar 17.mai lys og mansjetter ligge i skuffen i år. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Imot. Helt klart. På samme måte som dåpsservietter. *grøss* 0 Siter
muriel Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 På bærtur som jeg forholdsvis ofte er, må jeg nok innrømme at jeg aldri har reflektert spesielt grundig over dette. Er faktisk ikke sikker på om jeg har hatt sånne lys eller ikke, hehe. 0 Siter
Gjest thetraveller Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Nei, det er ikke harry. Det er tradisjon. 0 Siter
Niobe Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Det er definitivt harry. Jeg jobber i butikk som selger slike lys, og det er definitivt harry mennesker som kjøper dem... 0 Siter
amber sun Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Skrevet 14. mai 2004 Det er definitivt harry. Jeg jobber i butikk som selger slike lys, og det er definitivt harry mennesker som kjøper dem... Er det det? Harry mennesker som kjøper dem? Jeg har alltid lurt på hvem som egentlig kjøper disse lysene, for de selges jo overalt nesten. Jeg fikk to sånne for et par år siden, de ble "ryddet bort" da vi skulle pakke før vi flyttet. Orket ikke tanken på å ha dem framme noen gang. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Ja, de er harry. Det blir ofte blå eller hvite lys. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Er det det? Harry mennesker som kjøper dem? Jeg har alltid lurt på hvem som egentlig kjøper disse lysene, for de selges jo overalt nesten. Jeg fikk to sånne for et par år siden, de ble "ryddet bort" da vi skulle pakke før vi flyttet. Orket ikke tanken på å ha dem framme noen gang. Tror mange i generasjonen (e?) over meg, kjøper dem. Om de er "harry" er vel en smakssak, men jeg ville aldri hverken tent, eller kjøpt noen.. Hos moren og faren min, derimot, er det bare koselig :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Skrevet 14. mai 2004 Tror mange i generasjonen (e?) over meg, kjøper dem. Om de er "harry" er vel en smakssak, men jeg ville aldri hverken tent, eller kjøpt noen.. Hos moren og faren min, derimot, er det bare koselig :-) Det var av moren min jeg fikk dem... Hun har alltid brukt dem, så det er jeg vant til. Men jeg lurer alltid på hvem andre som kjøper sånne lys. kanskje det er en generasjonsgreie.? 0 Siter
tonie Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Selvsagt er det harry, men hele konseptet 17-mai er ganske harry i våre dager, derfor er det ok. I denne uhyre viktige saken må jeg si meg enig med deg, Big Mac. Dessuten må jeg si at det nicket ditt irriterer meg en smule. Jeg får så lyst på Big Mac hver gang jeg ser det, og det tar 8 timer å kjøre til nærmeste McDonalds:-( 0 Siter
amber sun Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Skrevet 14. mai 2004 I denne uhyre viktige saken må jeg si meg enig med deg, Big Mac. Dessuten må jeg si at det nicket ditt irriterer meg en smule. Jeg får så lyst på Big Mac hver gang jeg ser det, og det tar 8 timer å kjøre til nærmeste McDonalds:-( 8 timer?? Hvor i all verden bor du? Og jeg syns vi må kjøre langt, som må kjøre 15minutter for å komme til Maccer'n. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.