Gå til innhold

Hva ønsker du deg ?

Anbefalte innlegg

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

7

• Hekta

2

• serendipity

2

• Lurveline

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest hemmelig :) :) !!
Skrevet

Ønsker meg god råd og en slank kropp.

Gjest raisin
Skrevet

En stilig iPod

At mannen jeg er forelsket i forelsker seg i meg

En fin sommer

Friske jordbær

Gode karakterer

Lykke!

Gjest jo, jobb!!!
Skrevet

jo, mest av alt så ønsker jeg meg jobb for tiden - men kan jo spesifisere, jobb tror jeg jeg får i løpet av sommeren, høsten hvis jeg går ned på kravene.

Men drømmejobben er:

En jobb i et konsultentfirma/ eller større "teknisk" firma, helst IT-relatert - der jeg får arbeide med rekruttering, kompetanseforvaltning, personalrelaterte spørsmål ol, gjerne ispedd undervisning og planlegging av opplæringstiltak, med bra lønn, men like viktig, godt miljø og maks 40 timers uke i snitt.

Ønske nummer 2 er 4 uker med mann og barn på en eksotisk ferie - Brasil, Indonesia el. kombinasjon av strand og vann, natur og kultur.

Ønske nr 3 er en langweekend UTEN barn med mannen min i en storby f.eks. i oktober, kunne tenke meg Praha, Budapest eller en av de baltiske landene, evt. noe i Spania eller Italia - med hotell i øvre prisklasse, gode måltider og en tur på et bra underholdningstilbud - gjerne balett el - i den lette kategorien - ingen av oss er "kjennere". Barnet måtte ha det bra hos noen hun kjenner.

Skrevet

Ønsker meg fint vær,når vi drar til Hellas om et par dager.

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg ønsker meg leilighet. På sikt ønsker jeg meg familie og lykke. Akkurat nå ønsker jeg meg nye øredobber og kanskje et par sko. Og en mercedez cabriolet. Ønsker meg også den nye boken til Helen Fielding. Og taco til middag.

Gjest Daisy
Skrevet

En stilig iPod

At mannen jeg er forelsket i forelsker seg i meg

En fin sommer

Friske jordbær

Gode karakterer

Lykke!

Hva er iPod?

Gjest Big Mac
Skrevet

Hva er iPod?

Ny butt-plugg fra Apple...

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg ønsker meg talent. :o(

For hva som helst?

Gjest Daisy
Skrevet

Penger, masse penger.

+ en mann.

Hva med en mann med masse penger?

Skrevet

En vinnerkupong (1.premie) i lotto. Eller vikinglotto.

Eller en garasje. For det trenger vi.

Skrevet

En vaskehjelp til huset...

Det har jeg, så da ønsker jeg meg en mann som forstår at det til tross for vaskehjelp tre timer annenhver uke fortsatt gjenstår en del husarbeid! ;-))

Gjest Big Mac
Skrevet

Hushjelp her også.

En kvinnelig, sexy, single en som ikke takker nei til en Big Mac innimellom.

Skrevet

Ett boblebadekar står høyt på lista her.

Og en tur til varmere strøk.Det lengste sør jeg har vært,er til Kiel.

serendipity
Skrevet

Det har jeg, så da ønsker jeg meg en mann som forstår at det til tross for vaskehjelp tre timer annenhver uke fortsatt gjenstår en del husarbeid! ;-))

he he.. jeg kunne godt tenkt meg daglig hushjelp jeg.. Som kom rett etter jeg var dratt på jobb og ryddet etter meg (oss). Laget middag som vi bare kunne varme opp, og holdt huset generelt iorden med klesvask, stryking, vaske gulv, bad osv... Og ikke minst sydd ting som måtte sys, fant igår noe jeg hadde lagt vekk og det hadde vel ligget der så lenge at poden forlengst hadde vokst fra det... ;-) Og det som var mitt var blitt "umoderne"..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...