Gå til innhold

Hva ønsker du deg ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

he he.. jeg kunne godt tenkt meg daglig hushjelp jeg.. Som kom rett etter jeg var dratt på jobb og ryddet etter meg (oss). Laget middag som vi bare kunne varme opp, og holdt huset generelt iorden med klesvask, stryking, vaske gulv, bad osv... Og ikke minst sydd ting som måtte sys, fant igår noe jeg hadde lagt vekk og det hadde vel ligget der så lenge at poden forlengst hadde vokst fra det... ;-) Og det som var mitt var blitt "umoderne"..

Å ja gjett!!! Det hadde vært topp! :-))

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

7

• Hekta

2

• serendipity

2

• Lurveline

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hushjelp her også.

En kvinnelig, sexy, single en som ikke takker nei til en Big Mac innimellom.

Men koser man seg Big Mac litt for ofte kan magen fort bli stor og rund! ;-))

Gjest Big Mac
Skrevet

Så sant, så sant. Jeg kommer med en advarselstekst innebygget...

Skrevet

Så sant, så sant. Jeg kommer med en advarselstekst innebygget...

Ja! :-)

Men det er uansett en sannhet med modifikasjoner - heldivis! For det er jo ikke pølsa man blir feit av, men sausen! ;-)

Gjest Big Mac
Skrevet

Ja! :-)

Men det er uansett en sannhet med modifikasjoner - heldivis! For det er jo ikke pølsa man blir feit av, men sausen! ;-)

Så sant så sant, men jeg har nok av begge deler... så advarselen må stå med stor skrift.

Skrevet

Så sant så sant, men jeg har nok av begge deler... så advarselen må stå med stor skrift.

Jaja, men da burde du ihvertfall ha nok plass til å bruke stor skrift! ;-)

Gjest mor i juni
Skrevet

*ha ha* :-)

Shit, er det derfor jeg er blitt så framtung..

Skrevet

Ja der har du nok svaret! Det er en liten Ronal Mc Donald på gang, kanskje??? *S*

Gjest Big Mac
Skrevet

Nei, altså, det får da være måte på hva jeg skal få skylden for også. Det neste blir vel at dere skal ha månedlige innbetalinger.

Gjest Big Mac
Skrevet

Jaja, men da burde du ihvertfall ha nok plass til å bruke stor skrift! ;-)

Ved nærmere ettertanke velger jeg å satse på blindeskrift... mer morro for begge parter.

Skrevet

Ved nærmere ettertanke velger jeg å satse på blindeskrift... mer morro for begge parter.

*LOL*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...