Gå til innhold

MetteMarit=stygg


Gjest kattugle m/nesegrev

Anbefalte innlegg

Gjest kattugle m/nesegrev

Er det bare jeg som synes hun er heslig?

Hun ser ut som en breiskuldra mann om du skyller av sminken.

Mertha er mye søtere og nettere, rund, blid og koselig, til tross for kjolevalget; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 164
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    18

  • Babette

    12

  • Kakel

    12

  • Grip

    10

Mest aktive i denne tråden

Jeg synes heller ikke akkurat Mette Marit er en blomst, ser litt hekse-aktig ut synes jeg, urkjedelig sveis og så pukkelrygg at det nesten ikke burde gå ann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest javeldå

Hvorfor gidder du?

Synes du alle som legger inn innlegg her burde redegjøre for hvorfor de gidder ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du alle som legger inn innlegg her burde redegjøre for hvorfor de gidder ??

Så lenge det kun er for å rakke ned på navngitte personer, ja.

Skal vi diskutere om kattugle m/nesegrev er pen i virkeligheten? H#n høres ikke så pen ut.

Og hvorfor diskutere om noen er pene eller ikke? Det er vel ikke det som avgjør hvordan vi er. Og det ville overraske meg om Mette-Marit personlig har fornærmet denne kattuglen m/nesegrev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nei, ikke stygg

Jeg også syns at M.M. er kjedelig..hun har hatt den samme sveisen alle disse åra, og klærne hennes er ikke noe å skryte av heller..Greit nok det,men skal ikke prinsessene være forbilder og ta seg pent ut da? Ikke vet jeg..hun ankom Madrid i dag i jeans, og ble angrepet av spansk media med det samme...(akkurat det fatter jeg ikke hvorfor de legger seg opp i) Men hun skal vel representere Norge på den beste måten sies det vel..

Men det at du sier at hun er stygg, det er jeg uenig i..Men hun kunne kanskje begynne å sminke seg?

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattugle m/nesegrev

Hvorfor gidder du?

Ja, det lurer jeg på også ;))

Men det er da fakta, hun er urstygg til å være en ung dame.

Men i se og hør og lignende smiskeblader blir alle beskrevet som så skjønne og flotte, selv Eli Hagen og andre grå mus får et løft og blir beskrevet som nydelig og flott der.Jaja!(ikke det at hun er stygg, men normal!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sandex

Hva er egentlig problemet - om hun er stygg eller ikke?! Det er vel ikke kriteriet for å være kongelige... men..

Jeg for min del kunne klart meg fint uten de kongelige, og klarer ikke se poenget med å ha en hel masse folk som går rundt på stas uten å gjøre noe vettig :)

Så, om de er fine eller ikke bryr meg midt bak, men hadde satt pris på om de kunne forsørge seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det lurer jeg på også ;))

Men det er da fakta, hun er urstygg til å være en ung dame.

Men i se og hør og lignende smiskeblader blir alle beskrevet som så skjønne og flotte, selv Eli Hagen og andre grå mus får et løft og blir beskrevet som nydelig og flott der.Jaja!(ikke det at hun er stygg, men normal!)

Så du avgjør faktisk hva som er fakta? Ikke verst å være fasit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njaaa....det er jo litt drøyt sagt. Hun er vel helt ok, og sikkert gude-god i senga siden hun vant prinsen og halve kongeriket.

For øvrig vil jeg hevde at vi heller burde hatt Britney Spears som kronprinsesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njaaa....det er jo litt drøyt sagt. Hun er vel helt ok, og sikkert gude-god i senga siden hun vant prinsen og halve kongeriket.

For øvrig vil jeg hevde at vi heller burde hatt Britney Spears som kronprinsesse.

Hør, hør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En grå musse

Så lenge det kun er for å rakke ned på navngitte personer, ja.

Skal vi diskutere om kattugle m/nesegrev er pen i virkeligheten? H#n høres ikke så pen ut.

Og hvorfor diskutere om noen er pene eller ikke? Det er vel ikke det som avgjør hvordan vi er. Og det ville overraske meg om Mette-Marit personlig har fornærmet denne kattuglen m/nesegrev.

kattugle m/nesegrev var hintet til Mette Marits look...

Og her var det hennes ytre som var til diskusjon, ikke det indre.Offentlige personer må tåle såpass.

Hopp over innlegget da vel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kattugle m/nesegrev var hintet til Mette Marits look...

Og her var det hennes ytre som var til diskusjon, ikke det indre.Offentlige personer må tåle såpass.

Hopp over innlegget da vel!

Om jeg hopper over innlegget eller ikke, det gjør jeg som jeg vil med.

Nicket til denne trådmakeren var kattugle m/nesegrev. Nicket er personlig, og jeg går derfor ut i fra at personen selv er lite pen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes heller ikke akkurat Mette Marit er en blomst, ser litt hekse-aktig ut synes jeg, urkjedelig sveis og så pukkelrygg at det nesten ikke burde gå ann...

Grunnen til at hun er litt lut, er at hun har så hyppige, spastiske orgasmer at det knytter seg litt i nakken av og til.

Hun er sikkert bedre enn deg i senga, tørrpinne. Præhæ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tergeterg

Så du avgjør faktisk hva som er fakta? Ikke verst å være fasit.

Artig når gemyttene begynner og koke.Du er sikkert ei sur og fæl fjøskjerring sjæl;o)

Takk for at du spriter opp dagen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njaaa....det er jo litt drøyt sagt. Hun er vel helt ok, og sikkert gude-god i senga siden hun vant prinsen og halve kongeriket.

For øvrig vil jeg hevde at vi heller burde hatt Britney Spears som kronprinsesse.

Britney Spears???!!!???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes heller ikke Mette Marit er den "klassiske skjønnheten" pressen skriver om. Og at Märtha er kjempesøt!

Märtha ser ut som hun kommer rett fra fjøset uansett hva hun har på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...