Gå til innhold

MetteMarit=stygg


Gjest kattugle m/nesegrev

Anbefalte innlegg

Artig når gemyttene begynner og koke.Du er sikkert ei sur og fæl fjøskjerring sjæl;o)

Takk for at du spriter opp dagen min.

Hvordan kunne du oppdage det??!!??

*Hm, la oss telle*

1,2,3,4,5,6,7,,,,,,,,93,94

94 vorter, og det kun på det høyre øyelokket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 164
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    18

  • Babette

    12

  • Kakel

    12

  • Grip

    10

Mest aktive i denne tråden

Britney Spears???!!!???

Tenk deg det da, MsSophie; En avruset Britney vinkende fra slottsbalkongen 17. mai??? Det hadde jo vært litt kulere enne Mette-Marit, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fyfyfyfytt

Grunnen til at hun er litt lut, er at hun har så hyppige, spastiske orgasmer at det knytter seg litt i nakken av og til.

Hun er sikkert bedre enn deg i senga, tørrpinne. Præhæ.

Ja, som en slektning sa om sin tilkomne: hun ser ut som et troll, men mu*a på ho er god som faen.

Og av kallenavnet "Sørlandsporten" visste nok Haakon hva han gikk til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at hun er litt lut, er at hun har så hyppige, spastiske orgasmer at det knytter seg litt i nakken av og til.

Hun er sikkert bedre enn deg i senga, tørrpinne. Præhæ.

Altså om hun er bedre i senga enn meg bryr meg veldig lite.. Hun ser i grunn ikke ut til å være typen som greier så mye i senga uansett da, men den stive holdningen.

Men for all del, jeg skal ikke ødelegge dine fantasier om Mette-Marit.

Hvis man er tørrpinne fordi man synes Mette-Marit er kjedelig, så er jeg så tørrpinne man kan bli ja. Så dårlig smak har jeg ikke at jeg synes hun er pen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Märtha ser ut som hun kommer rett fra fjøset uansett hva hun har på seg.

Synes ikke jeg. Synes hun GJORDE det før, men at hun nå er blitt fresh og flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En grå musse

Om jeg hopper over innlegget eller ikke, det gjør jeg som jeg vil med.

Nicket til denne trådmakeren var kattugle m/nesegrev. Nicket er personlig, og jeg går derfor ut i fra at personen selv er lite pen.

Ja, heldigvis blir du med å krangler, det gjør det hele så mye mer underholdende*hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo ikke så mye sminke å skylle av, da.

Jeg synes ikke MM er stygg. Men hun mangler aura og utstråling, pluss at hvis man skal sammenligne med andre i samme posisjon, har både den danske og den spanske et mye mer våkent og intelligent uttrykk i øynene.

Jeg synes MM virker litt kjedelig, men det gjør sannelig gubben hennes også. Og jeg har aldri hørt noen av dem svare annet enn selvfølgeligheter i intervjuer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest den dama

Noen her som er gamle nok til å huske Kjøtts/Michael Krohns "Nei, nei, nei"?

Her er teksten:

Nei Nei Nei

Fins det noe styggere enn kongebarna

Er noen mer naive enn pønkefolka

Fins det noe teitere enn AKP

Nei, nei, nei

Nei, nei, nei

Fins det noe mindre enn kødden til Willoch

Er noe mer bortkasta enn skolearbeid

Fins det noe frommere enn livet ditt

Nei, nei, nei

Vi sier nei, nei, nei

Vi sier nei, nei, nei

Vi sier nei, nei, nei

Vi sier nei, nei, nei, nei, nei

Fins det noe kvalmere enn kristendommen

Fins det noe vondere enn gulrotstuing

Fin det noe kjedeligere enn værmeldinga

Nei, nei, nei

Vi sier nei, nei, nei

Fins det noe verre enn familieselskaper

Er noe mer perverst enn gamle damer med pudler

Fins det noe band som er bedre enn Kjøtt

Nei, nei...

Det var tider det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, heldigvis blir du med å krangler, det gjør det hele så mye mer underholdende*hehe*

Ja, er det ikke oppfriskende med en liten krangel i ny og ne?

Sitter her med lunsjen min og har det morro.

c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En grå musse

Märtha ser ut som hun kommer rett fra fjøset uansett hva hun har på seg.

Ja hun er litt klovneaktig i påkledselen, men det har vel med personligheten å gjøre?litt morsom type som vil se artig ut?Men hun er da ellers normalt søt og pen i motsetning til M.M.

Den som drar barnehagelooken altfor langt synes jeg er Kaja Huuse.Eggum må da være nesten-pedofil...hoho.

Ja, noe skal man da henge seg opp i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rund og sunn, ikke skinnmager

Er Märtha RUND??? Da er jeg smellfeit, jeg da!

Rund i formene, istedet for kantete og manneaktig.Det har ingenting med fedme å gjøre det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

serendipity

Nei heslig og stygg er jo absolutt ikke. Men gørr kjedelig. Märtha er jo kjempe flott.Og JEG syntes kjolen hennes var urkul, MEN ikke i et katolsk bryllup...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest udefinerbar

Det er jo ikke så mye sminke å skylle av, da.

Jeg synes ikke MM er stygg. Men hun mangler aura og utstråling, pluss at hvis man skal sammenligne med andre i samme posisjon, har både den danske og den spanske et mye mer våkent og intelligent uttrykk i øynene.

Jeg synes MM virker litt kjedelig, men det gjør sannelig gubben hennes også. Og jeg har aldri hørt noen av dem svare annet enn selvfølgeligheter i intervjuer.

Ja, hun er intetsigende og tom i blikket liksom.Et grått og antisprudlende par!

Skulle ikke tro at hun hadde levd i en sex og dopfortiden som hun har, om man ikke visste bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rund i formene, istedet for kantete og manneaktig.Det har ingenting med fedme å gjøre det da.

OK! ;-)

Men enig i at MM kunne hatt godt av litt mer kjøtt på beina, men stygg synes jeg IKKE at hun er.

Men hun er litt blek type, både hår og hud, og ettersom hun bruker svært lite sminke, så burde hun friske opp med litt farger på klærne!

I bryllupet til Märtha og Ari var hun fantastisk flott! Men i beige drakyter blir hele dame litt vel beige.

Men hun har absolutte kvaliteter til å være meget pen - men hun må våge litt mer.

Märtha synes jeg har blitt fantastisk flott, og kjolen i Madrid likte jeg veldig godt! Men i et katolsk bryllup burde man kanskje ikke hatt på seg den....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun er intetsigende og tom i blikket liksom.Et grått og antisprudlende par!

Skulle ikke tro at hun hadde levd i en sex og dopfortiden som hun har, om man ikke visste bedre.

På plata er det mange som er intetsigende, antisprudlende og tomme i blikket, så jeg er ikke enig i at det er noen motstrid mellom dette og det å ha en dopfortid! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest så ekkel atte det ikke går an

For et stygt og simpelt innlegg.

Ja i dag er vi stygge og simple, og koser oss med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flirer

På plata er det mange som er intetsigende, antisprudlende og tomme i blikket, så jeg er ikke enig i at det er noen motstrid mellom dette og det å ha en dopfortid! ;-)

Hahaha, det var dagens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk deg det da, MsSophie; En avruset Britney vinkende fra slottsbalkongen 17. mai??? Det hadde jo vært litt kulere enne Mette-Marit, ikke sant?

Britney er en patetisk fremtoning, og ingen mann ved sine fulle fem ville vurdere dama, verken som elskerinne, koneemne eller kronprinsesse.

Nei du får nok komme opp med noe bedre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...