Gå til innhold

MetteMarit=stygg


Gjest kattugle m/nesegrev

Anbefalte innlegg

Det jeg mente var at de kunne spare det der 'vakre' til de som virkelig var vakre. MÅ de skrive noe annet enn 'med sin kone', så kan de jo bruke flott, søt, pen, blide, velkledde eller hva som måtte passe. De bør jo ikke skrive noe negativt selv om de ikke skriver 'vakker'. Og så blir det jo bare platt når de bruker vakker om de fleste, til og med helt ordinære kvinner/jenter. Hadde ikke forundret meg om de hadde kalla meg det om jeg hadde kommet på trykk også! hehe... Det hadde vært første gangen i mitt liv, og det tror jeg faktisk det er for noen av de 'vakre' som er avbildet i Se og Hør også.

...må jo være hyggelig for de ordinære kjendiskjerringene å bli kalt for "vakre kvinner" :)

Skjønner hva du mener altså, men det er tross alt Se & Hør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 164
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    18

  • Babette

    12

  • Kakel

    12

  • Grip

    10

Mest aktive i denne tråden

Ja, det lurer jeg på også ;))

Men det er da fakta, hun er urstygg til å være en ung dame.

Men i se og hør og lignende smiskeblader blir alle beskrevet som så skjønne og flotte, selv Eli Hagen og andre grå mus får et løft og blir beskrevet som nydelig og flott der.Jaja!(ikke det at hun er stygg, men normal!)

Mette Marit er stygg mens Eli Hagen er normal???

*Ler så jeg griner*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid likt Jan Eggum jeg, selv om han nå drar på åra! Kaia Huuse dermiot.....

Jeg trodde Kaia Huuse var et lite dumt nek, helt til jeg overvar en konsert med henne for noen år siden.

Ble fullstendig sjarmert i senk, hun er både smart og vittig, og tar ting på kornet.

Eggum er helt ok, og at hun går i musefletter m kjærlighet på pinne, og han med rullator er jo morsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor drive å diskutere hvordan folk ser ut? Hva er poenget med det?

Du må virkelig se ut som en supermodell, som tør å snakke negativt om andre. Gjør du ikke det, burde du grave deg et dypt hull og gjemme deg der i lang tid. Si ifra hvor du graver, så skal jeg komme og fylle hullet igjen.

Så hvis hun ser ut som en supermodell, er det greit å prate dritt om andre. Hva slags vås er det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Synes det er tåpelig når ukeblader som Se og Hør hele tiden kaller alle kvinner vakre. Den og den kjendisen med sin vakre kone osv i det uendelige."

Hva skal de skrive isteden da? "Her er skrukketrynet Kåre Valbrokk med sin ordinære og ltt kjedelige kone på sommerfest hos forlagssjefen?" Litt stusselig det og. :P

Uff, fikk latterkrampe av det innlegget der :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*LOL*

(men hadde vært interessant å vite hvor du setter grensen når det gjelder kongelige: Hva med prins Sjarls? Willem (?) av Nederland? Prins Albert av Monaco??

Ingen av disse frister. Da prøver jeg heller pastor Fossmo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei vel, så sier jeg ikke at hun er stygg, da. Men vakker er hun vel ikke !

Men den drakten hun hadde på seg nå i Madrid,var i hvertfall sørgelig trist.

Märtha har det beste utseende i denne familien, ganske søt, vil jeg si.

Hva med en fargekonsulent til å hjelpe seg med

antrekkene, det gjelder begge to..

Drakten hun hadde i bryllupet i Spania nå, var nitrist. _Det_ er jeg enig i. Både hun og Mertha burde fått bedre tips til bekledning i det bryllupet der, syns jeg.

Å diskutere hva de har på seg, blir noe helt annet. Det er noe som kan forandres, noe som har med smak og behag å gjøre.

Diskuterer gjerne klesstiler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av disse frister. Da prøver jeg heller pastor Fossmo.

*jatter med Babette mens jeg venter på at sykebilen skal komme* ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, det er kult å diskutere utsseende på offentlige personer, helt greit, ok og tillatt.

Hvor snerpen er du liksom?er du kjendis må du tåle såpass.Tåler de ikke det, så får de si fra seg tronen.

Fra en som forøvrig hadde klart seg uten både kongehus, Mette Marit og Mertha.

herregud for en innstilling... Fordi man er en offentlig person så skal man tåle å bli satt i gapestokk?

Ja, ja. Er vel ikke uten grunn at du skifter nick hundre ganger i denne tråden (hvis det er samme person). Du tåler ikke engang litt skittkasting på dette fra før anonyme diskusjonsforumet - på internett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sant det - du er jo perfekt! :) jeg glemte det!

*lol*

Det har jeg aldri sagt og heller aldri gitt uttrykk for.

Men å henge ut andre mennesker gjør jeg faktisk aldri (såfremt de ikke har behandlet meg med betydelig disrespekt - og det har ennå ikke skjedd).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Marit er stygg mens Eli Hagen er normal???

*Ler så jeg griner*

Ditto!!

Jeg har riktignok tenkt noen ganger at etter at Mette Marit kom på banen så har hun gitt "Bad Hair Day" et ansikt, og jeg har vært mindre flau enn jeg var før de dagene håret er bare super flatt (ja, ja, jeg VET at det har vært mote, men jeg har likevel vært mest fornøyd de dagene håret mitt aller velvilligst bølger seg og er litt volumiøst).

Men Eli Hagen må jo være det absolutte motpunkt til MM på dette med hår, da! Snakk om å forbruke store mengder hårspray!! *lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*jatter med Babette mens jeg venter på at sykebilen skal komme* ;-))

Ja, nå hører jeg sirenene.

Pastoren knerter dem vel ikke allerede etter en natt?

Men du verden for et hus og for ei tomt. Jeg er så materialistisk i dag, går kun etter penger og fine ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå hører jeg sirenene.

Pastoren knerter dem vel ikke allerede etter en natt?

Men du verden for et hus og for ei tomt. Jeg er så materialistisk i dag, går kun etter penger og fine ting.

Jaja, jeg kan ihvertfall trygt slå fast at du ikek får konkurranse fra meg!! :-))

Men gi meg f.eks. Pierce Brosnan når som helst! *sikle*

Han er en jeg definitivt ville hatt på mitt "disse-får-jeg-lov-å-være-utro-med-kort" ala Ross i Friends! ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, jeg kan ihvertfall trygt slå fast at du ikek får konkurranse fra meg!! :-))

Men gi meg f.eks. Pierce Brosnan når som helst! *sikle*

Han er en jeg definitivt ville hatt på mitt "disse-får-jeg-lov-å-være-utro-med-kort" ala Ross i Friends! ;-))

Ja, han er ikke ueffen.

Men jeg må også si at det er enkelte av gamlekara som fortsatt er tiltrekkende: Jeg så Sean Connery i en film på søndag på TV: Og han er da fortsatt en skikkelig barsking? Hvor gammel kan han være, 60?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...