Gå til innhold

MetteMarit=stygg


Gjest kattugle m/nesegrev

Anbefalte innlegg

Gjest Hvem spør!?

Og DU er så mye bedre da???? Bare spørr!!

Hun har blitt en flott dame, og jeg syntes hun og Håkon kler hverandre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 164
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    18

  • Babette

    12

  • Kakel

    12

  • Grip

    10

Mest aktive i denne tråden

Ja, han er ikke ueffen.

Men jeg må også si at det er enkelte av gamlekara som fortsatt er tiltrekkende: Jeg så Sean Connery i en film på søndag på TV: Og han er da fortsatt en skikkelig barsking? Hvor gammel kan han være, 60?

Han må da minst være 70?

Han spilte jo i James Bond allerede i 1962 var det vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han er ikke ueffen.

Men jeg må også si at det er enkelte av gamlekara som fortsatt er tiltrekkende: Jeg så Sean Connery i en film på søndag på TV: Og han er da fortsatt en skikkelig barsking? Hvor gammel kan han være, 60?

http://www.seanconnery.com/biography/

Født i 1930!

Men helt enig i at han er utrolig stilig!

Noe HELT annet enn "duble-o-seventy" Roger Moore! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.seanconnery.com/biography/

Født i 1930!

Men helt enig i at han er utrolig stilig!

Noe HELT annet enn "duble-o-seventy" Roger Moore! ;-)

Hjelpe og trøste, er han så gammel! Nå vet jeg ikke helt hvor ny den filmen på søndag formiddag var, men jeg er uansett stum. 74 år og så barsk. Så mye viril utstråling, så kraftig og så...sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jævla pen"....????

Er du homo eller?

Mannfolk skal ikke være pene, mannfolk skal være tøffe, barske, kjekke, store og sterke.....men ALDRI pene.

Etter til informasjon!

Homo?? Jeg?? Jeg ville heller flydd på bikkjer og lik, framfor menn...gudbedre, man skal bli servert mye rart her i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Homo?? Jeg?? Jeg ville heller flydd på bikkjer og lik, framfor menn...gudbedre, man skal bli servert mye rart her i verden.

Det var ikke jeg som påsto du var så jævla pen....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var ikke jeg som påsto du var så jævla pen....;)

Å..jeg kunne bitt av meg tastaturfingeren, ass. Jeg innser nå at dette vil bli brukt mot meg lenge.

Jeg kan selvsagt forsøke å begrense skaden ved å fortelle at det var min mor som sa dette, men det hjelper neppe. Det var jo også hun som sa; "pass deg for jentene, gutten min, de er bare ute etter kroppen din".

Jeg håper dette virket klargjørende, og at vi nå kan legge dette bak oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å..jeg kunne bitt av meg tastaturfingeren, ass. Jeg innser nå at dette vil bli brukt mot meg lenge.

Jeg kan selvsagt forsøke å begrense skaden ved å fortelle at det var min mor som sa dette, men det hjelper neppe. Det var jo også hun som sa; "pass deg for jentene, gutten min, de er bare ute etter kroppen din".

Jeg håper dette virket klargjørende, og at vi nå kan legge dette bak oss?

ALDRI!

....det er alle kvinnes rett å bruke menns idiotiske utsagn så lenge hun selv føler behov og har lyst og anledning til det.....!

Men det antar jeg du allerede har erfart, all den tid du er gift....Søtnos....;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALDRI!

....det er alle kvinnes rett å bruke menns idiotiske utsagn så lenge hun selv føler behov og har lyst og anledning til det.....!

Men det antar jeg du allerede har erfart, all den tid du er gift....Søtnos....;-)

Ja, jeg er vel kjent med akkurat det. Det er derfor vi er så påpasselig med hva vi sier. Av og til glipper det imidlertid, og da blir prisen høy.

Jeg har selv blitt minnet på et sitat som jeg kom med for 15 år siden. Jeg tillot meg den gang (i vanvare naturligvis) å kommentere en annen kvinnes eksteriør i positive ordelag, og slikt gjør man jo ikke ustraffet.

Kvinners hukommelse er imponerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å..jeg kunne bitt av meg tastaturfingeren, ass. Jeg innser nå at dette vil bli brukt mot meg lenge.

Jeg kan selvsagt forsøke å begrense skaden ved å fortelle at det var min mor som sa dette, men det hjelper neppe. Det var jo også hun som sa; "pass deg for jentene, gutten min, de er bare ute etter kroppen din".

Jeg håper dette virket klargjørende, og at vi nå kan legge dette bak oss?

"Det var jo også hun som sa; "pass deg for jentene, gutten min, de er bare ute etter kroppen din"."

Syns MORA di at du har en usjarmerende personlighet? Slem? Ond?

Slem, men pen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har studert ukas Se og Hør,og da selvsagt med særlig blikk på bryllupsreportasjen. Og jeg må si at Märtha er både slank og veldreid. Flotte pupper, smal om livet og absolutt veldig fin.

Så jeg er ikke enig i at hun er rund. Hun var det kanskje en periode i ungdommen, men ikke nå. Overhodet ikke.

Men verken hun eller Åsne Seierstad kler pannelugg, da. Det er så. Jeg synes ofte at øynene kommer for lite fram under pannelugger.

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

serendipity

Jeg har studert ukas Se og Hør,og da selvsagt med særlig blikk på bryllupsreportasjen. Og jeg må si at Märtha er både slank og veldreid. Flotte pupper, smal om livet og absolutt veldig fin.

Så jeg er ikke enig i at hun er rund. Hun var det kanskje en periode i ungdommen, men ikke nå. Overhodet ikke.

Men verken hun eller Åsne Seierstad kler pannelugg, da. Det er så. Jeg synes ofte at øynene kommer for lite fram under pannelugger.

Takk.

Helt enig. Hun er flott! Om jeg med lupe likevel skal lete ttter noe å "klaga" på så har hun ofte en skjørelengde som understreker de litt tykke leggene :-)

Men hun er så absolutt svært flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Hun er flott! Om jeg med lupe likevel skal lete ttter noe å "klaga" på så har hun ofte en skjørelengde som understreker de litt tykke leggene :-)

Men hun er så absolutt svært flott!

Jeg synes det er flott med sterke og muskuløse legger, jeg. Hun er jo bittelitt kraftig bygget, men kler det.

Men har du sett lårene til Victoria Beckham? De er tynnere enn leggene til Märtha, så helt uhyggelig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har studert ukas Se og Hør,og da selvsagt med særlig blikk på bryllupsreportasjen. Og jeg må si at Märtha er både slank og veldreid. Flotte pupper, smal om livet og absolutt veldig fin.

Så jeg er ikke enig i at hun er rund. Hun var det kanskje en periode i ungdommen, men ikke nå. Overhodet ikke.

Men verken hun eller Åsne Seierstad kler pannelugg, da. Det er så. Jeg synes ofte at øynene kommer for lite fram under pannelugger.

Takk.

Synes jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

serendipity

Jeg synes det er flott med sterke og muskuløse legger, jeg. Hun er jo bittelitt kraftig bygget, men kler det.

Men har du sett lårene til Victoria Beckham? De er tynnere enn leggene til Märtha, så helt uhyggelig ut.

Ja, hun ser jo syk ut stakkars. Det er slett ikke pent. Jeg syntes også at Mârtha er flott altså, men jeg bare skulle finne noe å pirke på ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun ser jo syk ut stakkars. Det er slett ikke pent. Jeg syntes også at Mârtha er flott altså, men jeg bare skulle finne noe å pirke på ;-)

Ja, jeg skjønte det. Og heldigvis er det ingen som er helt perfekt. Jerry Hall begynner f. eks. å bli slapp i fisken, så jeg for et par uker siden.

Jeg pirker også, på panneluggen til ML.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

serendipity

Ja, jeg skjønte det. Og heldigvis er det ingen som er helt perfekt. Jerry Hall begynner f. eks. å bli slapp i fisken, så jeg for et par uker siden.

Jeg pirker også, på panneluggen til ML.

Vi forfaller desverre hele tiden ;-( men men.... so what!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi forfaller desverre hele tiden ;-( men men.... so what!

Jeg sier som i en tidligere reklame for Oil of Ulay:

Men ikke nødvendigvis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

serendipity

Jeg sier som i en tidligere reklame for Oil of Ulay:

Men ikke nødvendigvis...

;-) Joda, men noen gjør det med stil, he he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sikkert jeg

Og DU er så mye bedre da???? Bare spørr!!

Hun har blitt en flott dame, og jeg syntes hun og Håkon kler hverandre....

Jeg diskuterte ikke mitt utseende, men hennes(bare til opplysning, om du ikke fikk det med deg!).

Men jeg kan svare deg allikevel.Jeg synes mange mennesker er stygge(utenpå) jeg, men de samme personene kan være pene inni, og det er det viktigste om jeg skal være seriøs.

Selv ser jeg bra ut på en god dag, og sikkert jævlig ut på en dårlig dag.Men du vil sikkert si jeg er svart innvendig ettersom jeg startet denne tråden*LOL*

Velbekomme, det kan du gjerne få lov til å synes, so what... ;)(og jeg mener fremdeles at Mette Marit er dritstygg!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...