Gå til innhold

MetteMarit=stygg


Gjest kattugle m/nesegrev

Anbefalte innlegg

Gjest kolon abc

"Fra en som forøvrig hadde klart seg uten både kongehus, Mette Marit og Mertha"

Haha! Dette er dagens beste. Du hadde IKKE klart deg uten kongelige, hva skulle du bedrivet dagene med? Tenk å måtte oppføre seg sivilisert en hel dag uten å kunne hakke på noen? Oj oj oj, vær forsiktig med hva du ønsker deg.

Dine innlegg representerer det absolutte lavmål.

*LER*

U-gt-a-point!

Den var litt gøy da, den kommentaren din, en dette er første gangen på ørti år at jeg ser et kongestoffinnlegg på dol:)

Med andre ord, de er sjeldne, så så veldig opphengt i kongehus o.l. kan ingen her være*s*

Ellers representerer vel mange av innleggene på dol et lavmål i som du kaller det.Men ingenting er bedre enn å skape reaksjoner (og tja...krangel rett og slett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 164
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    18

  • Babette

    12

  • Kakel

    12

  • Grip

    10

Mest aktive i denne tråden

Gjest Hmmmsierjeg

Hvordan definerer du skjønnhet?

Jeg synes MM er en nydelig jente med et klassisk utseende.

Forøvrig synes jeg det innlegget du har prestert er lavmål. Å henge ut noen ved navn og kalle de stygge, er lite pent.

Så mange ukjente nick som går til angrep?Samme person??Sannsynligvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

*LER*

U-gt-a-point!

Den var litt gøy da, den kommentaren din, en dette er første gangen på ørti år at jeg ser et kongestoffinnlegg på dol:)

Med andre ord, de er sjeldne, så så veldig opphengt i kongehus o.l. kan ingen her være*s*

Ellers representerer vel mange av innleggene på dol et lavmål i som du kaller det.Men ingenting er bedre enn å skape reaksjoner (og tja...krangel rett og slett ;)

Det er en person på DOL som skriver innlegg om kongelige med veldig jevne mellomrom. Relativt ofte vil jeg påstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nøytralist

Det er en person på DOL som skriver innlegg om kongelige med veldig jevne mellomrom. Relativt ofte vil jeg påstå.

Paranoia?tror du tuller, synes å se at de blir nevnt veldig sjeldent og nesten aldri her. De slipper billig unnå sånn på vis, i.f.h.t. andre kjendiser.

Men joggu blir det ramaskrik så fort noen hinter et negativt ord om dem.Forstår at enkelte kan gå inn her å forsvare seg og sitt under mange forskjellige nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

Paranoia?tror du tuller, synes å se at de blir nevnt veldig sjeldent og nesten aldri her. De slipper billig unnå sånn på vis, i.f.h.t. andre kjendiser.

Men joggu blir det ramaskrik så fort noen hinter et negativt ord om dem.Forstår at enkelte kan gå inn her å forsvare seg og sitt under mange forskjellige nick.

Haha. Du mener at en eller annen (ikke deg selvsagt...;) bruker forskjellige nick i samme tråd for å kaste dritt? Det har jo til og med webmaster bekreftet..

Men, dette er alt fra min kant. De kongelige er ikke så interessante.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...