Gå til innhold

MetteMarit=stygg


Gjest kattugle m/nesegrev

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 164
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    18

  • Babette

    12

  • Kakel

    12

  • Grip

    10

Mest aktive i denne tråden

Jeg hadde gladelig pult begge, jeg. Her går de ned på høykant enten de har hår (på hodet) eller ikke!

Felipe er snadder.

*LOL*

(men hadde vært interessant å vite hvor du setter grensen når det gjelder kongelige: Hva med prins Sjarls? Willem (?) av Nederland? Prins Albert av Monaco??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gladelig pult begge, jeg. Her går de ned på høykant enten de har hår (på hodet) eller ikke!

Felipe er snadder.

*LOL*

(men hadde vært interessant å vite hvor du setter grensen når det gjelder kongelige: Hva med prins Sjarls? Willem (?) av Nederland? Prins Albert av Monaco??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det syns jeg var et lavmål innlegg.

Get a life.

Jeg kan svare skarpt av og til, stemmer det.

Men å skrive om noen at de er stygge, heslige osv, det syns jeg er lavmål.

Jeg kan være enig i at hun kunne kle seg mer funky eller stilig innimellom, eller at hun burde bruke noe mer sminke.

Men det blir noe annet å si at hun er stygg og heslig utseendemessig.

Ville _du_ likt å bli beskrevet og diskutert om hvor stor stygghetsgrad ditt utseende har? (hvem du nå er, som ikke står fram med nick)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, her går vi inn når vi skal få utløp for lavmållivet ;D

Men ærlig talt, synes du hun(Mette Marit) er pen?eller holder du deg for god til å svare(du som svarer skarpt i mange andre kontroverselle spørsmål)

Jeg kan svare skarpt av og til, stemmer det.

Men å skrive om noen at de er stygge, heslige osv, det syns jeg er lavmål.

Jeg kan være enig i at hun kunne kle seg mer funky eller stilig innimellom, eller at hun burde bruke noe mer sminke.

Men det blir noe annet å si at hun er stygg og heslig utseendemessig.

Ville _du_ likt å bli beskrevet og diskutert om hvor stor stygghetsgrad ditt utseende har? (hvem du nå er, som ikke står fram med nick)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som er gamle nok til å huske Kjøtts/Michael Krohns "Nei, nei, nei"?

Her er teksten:

Nei Nei Nei

Fins det noe styggere enn kongebarna

Er noen mer naive enn pønkefolka

Fins det noe teitere enn AKP

Nei, nei, nei

Nei, nei, nei

Fins det noe mindre enn kødden til Willoch

Er noe mer bortkasta enn skolearbeid

Fins det noe frommere enn livet ditt

Nei, nei, nei

Vi sier nei, nei, nei

Vi sier nei, nei, nei

Vi sier nei, nei, nei

Vi sier nei, nei, nei, nei, nei

Fins det noe kvalmere enn kristendommen

Fins det noe vondere enn gulrotstuing

Fin det noe kjedeligere enn værmeldinga

Nei, nei, nei

Vi sier nei, nei, nei

Fins det noe verre enn familieselskaper

Er noe mer perverst enn gamle damer med pudler

Fins det noe band som er bedre enn Kjøtt

Nei, nei...

Det var tider det...

det var da en sprudlende vise! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du så utrolig pen selv, du da? Ærlig talt, man kan da ikke for sitt utseende! En ting er å kommentere et klesplagg, noe helt annet å kritisere folk for hvordan de er skapt.

Jeg syns det er både uhøflig og utrolig barnslig og drive å påpeke hvem som er "stygge" og "pene" her i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du så utrolig pen selv, du da? Ærlig talt, man kan da ikke for sitt utseende! En ting er å kommentere et klesplagg, noe helt annet å kritisere folk for hvordan de er skapt.

Jeg syns det er både uhøflig og utrolig barnslig og drive å påpeke hvem som er "stygge" og "pene" her i verden.

Jeg er jo jævla pen, men gir meg ikke til å snakke nedsettende om andres utseende for det. Så den sammenhengen du antyder, er ikke korrekt. Man har da sin artium.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jo en rimelig stor porsjon selvironi da, når hun kler seg i fargesprakende med magen bar.

Har du sett plakaten deres når de turnerer sammen ? Der har hun musefletter og kjærlighet på pinne, og jeg tror han har rulator (heter det det ?)

Synes de er tøffe jeg.

Enig - gamle menn er jo bare unggutter med skrukkete skinn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo jævla pen, men gir meg ikke til å snakke nedsettende om andres utseende for det. Så den sammenhengen du antyder, er ikke korrekt. Man har da sin artium.

"Jævla pen"....????

Er du homo eller?

Mannfolk skal ikke være pene, mannfolk skal være tøffe, barske, kjekke, store og sterke.....men ALDRI pene.

Etter til informasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig - gamle menn er jo bare unggutter med skrukkete skinn :)

...synes ikke det er fullt så tøft når jeg tenker på at den museflette kjærlighet-på-pinne slikkende jenta har sex med det skrukkete skinnet med rulator.....

På den andre side, sånn tenker jo aldri jeg da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strandhai

Hvorfor drive å diskutere hvordan folk ser ut? Hva er poenget med det?

Du må virkelig se ut som en supermodell, som tør å snakke negativt om andre. Gjør du ikke det, burde du grave deg et dypt hull og gjemme deg der i lang tid. Si ifra hvor du graver, så skal jeg komme og fylle hullet igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...synes ikke det er fullt så tøft når jeg tenker på at den museflette kjærlighet-på-pinne slikkende jenta har sex med det skrukkete skinnet med rulator.....

På den andre side, sånn tenker jo aldri jeg da.....

Tror du de har sex? - æææææææææææææææææææææææææææ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest meetoo

Hvordan definerer du skjønnhet?

Jeg synes MM er en nydelig jente med et klassisk utseende.

Forøvrig synes jeg det innlegget du har prestert er lavmål. Å henge ut noen ved navn og kalle de stygge, er lite pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Tja.. Hun er da verken heslig eller smellpen, spør du meg..?

Det finnes ganske mye hakeparti, men hun er da ellers normalt søt? Jeg synes forøvrig at hun og krompen ligner voldsomt og at det er det pussigste med utseende hennes.

Men Mærtha er da ikke særlig søt? Hun ser bondsk ut! Og ligner på kongen, og det er jo ikke noen god ting sånn rent utsendemessig, synes jeg..:-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche

Tja.. Hun er da verken heslig eller smellpen, spør du meg..?

Det finnes ganske mye hakeparti, men hun er da ellers normalt søt? Jeg synes forøvrig at hun og krompen ligner voldsomt og at det er det pussigste med utseende hennes.

Men Mærtha er da ikke særlig søt? Hun ser bondsk ut! Og ligner på kongen, og det er jo ikke noen god ting sånn rent utsendemessig, synes jeg..:-o

Unnskyld at jeg spør; hva betyr det egentlig å se "bondsk" ut??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uten signatur

Unnskyld at jeg spør; hva betyr det egentlig å se "bondsk" ut??

Det skjønenner jeg godt! Vanskelig å forklare. Er slik selv faktisk. hehe... LItt stor og tett i kroppen. Veldig avhengig av klesvalg og lite fett på kroppen for å se slank ut. Samme er det med Mästha. Av og til bommer hun, eller spiser seg litt opp, og DA ser hun bondsk ut! Særlig tidligere i rideklær...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Unnskyld at jeg spør; hva betyr det egentlig å se "bondsk" ut??

Tja, si det du..! ;-)

Litt sånn eplekinn og rødlett? Ufordervet men kjedelig..? Litt sånn rund, trinn og deisete?

Det helt motsatte av en mystisk og sofistikert, med høyekinnben, og tunge, sexy øyne, liksom..;)

Vanskelig å forklare, men jeg synes Mærtha ser veldig..sånn ut. Synes bondsk var et beskrivende ord for den type utseende..

Vag nei!;)

Og NUH har jeg altså senket meg tril å diskutere de kongelige, og da til og med de kongeliges utseende! God damn, jeg er mere folkelig enn hva godt er! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...