Gå til innhold

MetteMarit=stygg


Gjest kattugle m/nesegrev

Anbefalte innlegg

Nah, jeg trenger ikke hele pakka, jeg. Det en ikke liker kan en jo bare sile vekk?

Ikke hvis det f.eks. er selve sangene hennes - altså melodiene - jeg ikke liker! ;-)

Blir litt dumt å se på henne på MTV men slå av lyden, liksom.... *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 164
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    18

  • Babette

    12

  • Kakel

    12

  • Grip

    10

Mest aktive i denne tråden

Ikke hvis det f.eks. er selve sangene hennes - altså melodiene - jeg ikke liker! ;-)

Blir litt dumt å se på henne på MTV men slå av lyden, liksom.... *S*

Well, da har du selvsagt et (noe oppkonstruert) problem.

Så uheldig er imidlertid ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hulahei

Skal vi sammenligne flere ?

Ærlig talt. Jeg synes det er ok å diskutere om en kjole er stygg eller pen, men mennesker ? Skjerp deg.

Neida, det er kult å diskutere utsseende på offentlige personer, helt greit, ok og tillatt.

Hvor snerpen er du liksom?er du kjendis må du tåle såpass.Tåler de ikke det, så får de si fra seg tronen.

Fra en som forøvrig hadde klart seg uten både kongehus, Mette Marit og Mertha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, det er kult å diskutere utsseende på offentlige personer, helt greit, ok og tillatt.

Hvor snerpen er du liksom?er du kjendis må du tåle såpass.Tåler de ikke det, så får de si fra seg tronen.

Fra en som forøvrig hadde klart seg uten både kongehus, Mette Marit og Mertha.

Hvor mange forskjellige nick klarer du å bruke i en og samme tråd? *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snerpa!

Det syns jeg var et lavmål innlegg.

Get a life.

Jepp, her går vi inn når vi skal få utløp for lavmållivet ;D

Men ærlig talt, synes du hun(Mette Marit) er pen?eller holder du deg for god til å svare(du som svarer skarpt i mange andre kontroverselle spørsmål)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

serendipity

...og brudeparet ville ikke kysse offentlig! Mulig dette ikke har noe med det katolske å gjøre, men jeg oppfattet hele "greia" som mye mer prektig enn selv kongelige bryllup her til lands.

Det er det også. En kjole som den MM hadde i sitt bryllup hadde ikke blitt godtatt i det spanske kronprinsbryllupet. Dette kan selvsagt avhenge av kongen og dronningen i Spania, som jeg er langt mer konservative enn vår konge og dronning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det også. En kjole som den MM hadde i sitt bryllup hadde ikke blitt godtatt i det spanske kronprinsbryllupet. Dette kan selvsagt avhenge av kongen og dronningen i Spania, som jeg er langt mer konservative enn vår konge og dronning.

Men Felipe er nam nam....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

serendipity

Men Felipe er nam nam....

Ikke så værst han nei, men ikke akkurat helt min type... Men han har fått seg en svært nydelig kone må jeg si...(nesten "for pen" for han ;-)

Syntes han greske er mye lekrere. (de er vel fettere er de ikke?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En grå musse

Egentlig ikke.

Har fått kranglet fra meg nå, skal ikke så veldig mye til. Skal på jobb om en time også, så jeg sier takk og farvel til denne krangelen.

Samme her, diskusjonen begynner å bli sjeeedli.

Takk og farvel og aaamen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Felipe er nam nam....

Ja han er mer enn et hår bedre en "Sjelettski" (sic!), men jeg ville ikke gå så langt som til å si nam-nam! ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest uten signatur

Ikke stygg, men heller ikke vakker. Helt ordinær. I mine øyne faktisk kjedelig og fargeløs. Märtha er en mer fargerik type. Vil ikke kalle henne vakker heller, men søt og frisk, og til tider festlig. Hun har en litt for 'tung' kropp til å kunne kalles en vakker kvinne. Igjen i mine øyne. En virkelig vakker kvinne skal ha en mer elegant og smekker kropp enn det Märtha har fra naturens side. Men det er jo smak og behag. Det kommer an på øynene som ser.

Synes det er tåpelig når ukeblader som Se og Hør hele tiden kaller alle kvinner vakre. Den og den kjendisen med sin vakre kone osv i det uendelige. De fleste mennesker i Norge er ordinære, noen er pene. Men vakker er forbeholdt noen ganske få. Og vakker er en ofte også bare enkelte dager, når alt klaffer, fra søvn til kjolevalg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så værst han nei, men ikke akkurat helt min type... Men han har fått seg en svært nydelig kone må jeg si...(nesten "for pen" for han ;-)

Syntes han greske er mye lekrere. (de er vel fettere er de ikke?)

Ja, jeg tror mora er søstra til eks-kong Konstantin av Hellas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uten signatur

For et stygt og simpelt innlegg.

Dette syntes jeg faktisk er ganske snilt i forhold til alt annet som brorparten av det norske folk forlyster seg med! Feks å drite ut andre mennesker, ala det de gjør i Torsdagskvelden og lignende program. DER hadde de ihvertall ikke løftet på et øyelokk av dette innlegget!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen grunne til at hun må og skal være modellpen? - Har konghusene gjennom tidene hatt historie for det? :)

SE på dronning Margrethe - hun er vel ikke akkurat noe fruktfat! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja han er mer enn et hår bedre en "Sjelettski" (sic!), men jeg ville ikke gå så langt som til å si nam-nam! ;-))

Jeg hadde gladelig pult begge, jeg. Her går de ned på høykant enten de har hår (på hodet) eller ikke!

Felipe er snadder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hvis det f.eks. er selve sangene hennes - altså melodiene - jeg ikke liker! ;-)

Blir litt dumt å se på henne på MTV men slå av lyden, liksom.... *S*

*lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...