Gå til innhold

MetteMarit=stygg


Gjest kattugle m/nesegrev

Anbefalte innlegg

Tja, si det du..! ;-)

Litt sånn eplekinn og rødlett? Ufordervet men kjedelig..? Litt sånn rund, trinn og deisete?

Det helt motsatte av en mystisk og sofistikert, med høyekinnben, og tunge, sexy øyne, liksom..;)

Vanskelig å forklare, men jeg synes Mærtha ser veldig..sånn ut. Synes bondsk var et beskrivende ord for den type utseende..

Vag nei!;)

Og NUH har jeg altså senket meg tril å diskutere de kongelige, og da til og med de kongeliges utseende! God damn, jeg er mere folkelig enn hva godt er! ;-)

Hva trodde du du var da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 164
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    18

  • Babette

    12

  • Kakel

    12

  • Grip

    10

Mest aktive i denne tråden

Samme her, diskusjonen begynner å bli sjeeedli.

Takk og farvel og aaamen!

jenter kan ikke slåss - de blir så fort venner....*Sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Hva trodde du du var da?

Hip og kul og usedvanlig dannet! ;-)

Men etter at jeg har funnet meg selv engasjert hakkende i vei om både dette og idol og sånn er det vel like greit å kverke noen illusjoner en gang for alle.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hip og kul og usedvanlig dannet! ;-)

Men etter at jeg har funnet meg selv engasjert hakkende i vei om både dette og idol og sånn er det vel like greit å kverke noen illusjoner en gang for alle.. ;)

Helt seriøst: det er STORT å finne ut om seg selv at man er mer gjennomsnittelig enn man kanskje trodde :) - man TRENGER det - *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bamama

Neida, det er kult å diskutere utsseende på offentlige personer, helt greit, ok og tillatt.

Hvor snerpen er du liksom?er du kjendis må du tåle såpass.Tåler de ikke det, så får de si fra seg tronen.

Fra en som forøvrig hadde klart seg uten både kongehus, Mette Marit og Mertha.

Feil. Man MÅ ikke tåle all mulig dritt fordi om man er kjendis. Men du MÅ oppføre deg medmenneskelig, samme faen hvem det handler om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest papirtiger

Neida, det er kult å diskutere utsseende på offentlige personer, helt greit, ok og tillatt.

Hvor snerpen er du liksom?er du kjendis må du tåle såpass.Tåler de ikke det, så får de si fra seg tronen.

Fra en som forøvrig hadde klart seg uten både kongehus, Mette Marit og Mertha.

"Fra en som forøvrig hadde klart seg uten både kongehus, Mette Marit og Mertha"

Haha! Dette er dagens beste. Du hadde IKKE klart deg uten kongelige, hva skulle du bedrivet dagene med? Tenk å måtte oppføre seg sivilisert en hel dag uten å kunne hakke på noen? Oj oj oj, vær forsiktig med hva du ønsker deg.

Dine innlegg representerer det absolutte lavmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen grunne til at hun må og skal være modellpen? - Har konghusene gjennom tidene hatt historie for det? :)

SE på dronning Margrethe - hun er vel ikke akkurat noe fruktfat! :)

Og Prinsesse Ragnhild er heller ikke noe glansbilde akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uglemor

har vi ikke den alle sammen? :)

tamtatirei...

Joda, slik er vi nok alle. Men dette er et forum hvem som helst kan gå inn i. Mette-marit har helt sikkert internett hun også. Lurer på om noen tror at kjendiser ikke er ordentlige mennesker med følelser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, slik er vi nok alle. Men dette er et forum hvem som helst kan gå inn i. Mette-marit har helt sikkert internett hun også. Lurer på om noen tror at kjendiser ikke er ordentlige mennesker med følelser?

Tror ikke Mette-Marit tar et sån anonymt innlegg så tungt - hun får da masse respons som forsvarer henne i tråden også.

Hun er jo ikke stygg, og det vet hun sikkert selv. DEt er sjelden at folk er direkte stygge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjohooo

HESLIG?

Så heslig sagt.

Haakon synes nok hun er toppen, det er vel det som teller? Så kan alle andre bare la være å diskutere utseendet hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...synes ikke det er fullt så tøft når jeg tenker på at den museflette kjærlighet-på-pinne slikkende jenta har sex med det skrukkete skinnet med rulator.....

På den andre side, sånn tenker jo aldri jeg da.....

Jeg har alltid likt Jan Eggum jeg, selv om han nå drar på åra! Kaia Huuse dermiot.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke stygg, men heller ikke vakker. Helt ordinær. I mine øyne faktisk kjedelig og fargeløs. Märtha er en mer fargerik type. Vil ikke kalle henne vakker heller, men søt og frisk, og til tider festlig. Hun har en litt for 'tung' kropp til å kunne kalles en vakker kvinne. Igjen i mine øyne. En virkelig vakker kvinne skal ha en mer elegant og smekker kropp enn det Märtha har fra naturens side. Men det er jo smak og behag. Det kommer an på øynene som ser.

Synes det er tåpelig når ukeblader som Se og Hør hele tiden kaller alle kvinner vakre. Den og den kjendisen med sin vakre kone osv i det uendelige. De fleste mennesker i Norge er ordinære, noen er pene. Men vakker er forbeholdt noen ganske få. Og vakker er en ofte også bare enkelte dager, når alt klaffer, fra søvn til kjolevalg.

"Synes det er tåpelig når ukeblader som Se og Hør hele tiden kaller alle kvinner vakre. Den og den kjendisen med sin vakre kone osv i det uendelige."

Hva skal de skrive isteden da? "Her er skrukketrynet Kåre Valbrokk med sin ordinære og ltt kjedelige kone på sommerfest hos forlagssjefen?" Litt stusselig det og. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid likt Jan Eggum jeg, selv om han nå drar på åra! Kaia Huuse dermiot.....

Jeg har_ALDRI_likt Jan Eggum, verken nå eller da han var yngre, og jeg kan helt utmerket spare meg for Kaja Huuse også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uten signatur

"Synes det er tåpelig når ukeblader som Se og Hør hele tiden kaller alle kvinner vakre. Den og den kjendisen med sin vakre kone osv i det uendelige."

Hva skal de skrive isteden da? "Her er skrukketrynet Kåre Valbrokk med sin ordinære og ltt kjedelige kone på sommerfest hos forlagssjefen?" Litt stusselig det og. :P

Det jeg mente var at de kunne spare det der 'vakre' til de som virkelig var vakre. MÅ de skrive noe annet enn 'med sin kone', så kan de jo bruke flott, søt, pen, blide, velkledde eller hva som måtte passe. De bør jo ikke skrive noe negativt selv om de ikke skriver 'vakker'. Og så blir det jo bare platt når de bruker vakker om de fleste, til og med helt ordinære kvinner/jenter. Hadde ikke forundret meg om de hadde kalla meg det om jeg hadde kommet på trykk også! hehe... Det hadde vært første gangen i mitt liv, og det tror jeg faktisk det er for noen av de 'vakre' som er avbildet i Se og Hør også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan svare skarpt av og til, stemmer det.

Men å skrive om noen at de er stygge, heslige osv, det syns jeg er lavmål.

Jeg kan være enig i at hun kunne kle seg mer funky eller stilig innimellom, eller at hun burde bruke noe mer sminke.

Men det blir noe annet å si at hun er stygg og heslig utseendemessig.

Ville _du_ likt å bli beskrevet og diskutert om hvor stor stygghetsgrad ditt utseende har? (hvem du nå er, som ikke står fram med nick)

Nei vel, så sier jeg ikke at hun er stygg, da. Men vakker er hun vel ikke !

Men den drakten hun hadde på seg nå i Madrid,var i hvertfall sørgelig trist.

Märtha har det beste utseende i denne familien, ganske søt, vil jeg si.

Hva med en fargekonsulent til å hjelpe seg med

antrekkene, det gjelder begge to..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...