Gå til innhold

MetteMarit=stygg


Gjest kattugle m/nesegrev

Anbefalte innlegg

Ja, heldigvis blir du med å krangler, det gjør det hele så mye mer underholdende*hehe*

Så kjedelig du er da? Vigler opp til krangel, men fullfører ikke.

En liten grå mus, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 164
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    18

  • Babette

    12

  • Kakel

    12

  • Grip

    10

Mest aktive i denne tråden

Gjest Bivirkninger?

Hahaha, det var dagens!

Tomt basst blikk, kantete mannlig kropp, markerte kinneben osvosv.Nå skjønner jeg hvor looken kommer fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Britney er en patetisk fremtoning, og ingen mann ved sine fulle fem ville vurdere dama, verken som elskerinne, koneemne eller kronprinsesse.

Nei du får nok komme opp med noe bedre:)

Jeg har annet sted i tråden foreslått Solveig Kloppen, men det ser ikke ut til at det er bra nok, det heller.

Så da veit jeg sannelig ikke.

....

PS.

Vi har forøvrig en uskreven regel her inne om ikke å skrive nedsettende om Britney. Dette til vennlig orientering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En grå musse

Så kjedelig du er da? Vigler opp til krangel, men fullfører ikke.

En liten grå mus, kanskje?

Ja, kansje det.

Er kranglesjuk, men orker ikke å svare på ALT!

Men nå går jeg snart tom for ideer?noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller kanskje Solveig Kloppen, den blidspente programlederen i Idol, du vet.

Fra den lutryggede surmegga krompen gifta seg med kan det bare gå oppover.

Jeg har litt sans for hu derre Cristina Aguilera, jeg. Hu kan synge både med og uten klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK! ;-)

Men enig i at MM kunne hatt godt av litt mer kjøtt på beina, men stygg synes jeg IKKE at hun er.

Men hun er litt blek type, både hår og hud, og ettersom hun bruker svært lite sminke, så burde hun friske opp med litt farger på klærne!

I bryllupet til Märtha og Ari var hun fantastisk flott! Men i beige drakyter blir hele dame litt vel beige.

Men hun har absolutte kvaliteter til å være meget pen - men hun må våge litt mer.

Märtha synes jeg har blitt fantastisk flott, og kjolen i Madrid likte jeg veldig godt! Men i et katolsk bryllup burde man kanskje ikke hatt på seg den....

Et katolsk bryllup er da ikke noe mer prektig enn et vanlig norsk bryllup, tvert om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har annet sted i tråden foreslått Solveig Kloppen, men det ser ikke ut til at det er bra nok, det heller.

Så da veit jeg sannelig ikke.

....

PS.

Vi har forøvrig en uskreven regel her inne om ikke å skrive nedsettende om Britney. Dette til vennlig orientering.

Jeg har da ikke skrevet noe nedsettende om Britney, kun faktaopplysninger.

Men du - hvorfor bare blonde babes? Det neste blir vel Anna Nicol Smith!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bamama

Skal vi sammenligne flere ?

Ærlig talt. Jeg synes det er ok å diskutere om en kjole er stygg eller pen, men mennesker ? Skjerp deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bamama

Ja hun er litt klovneaktig i påkledselen, men det har vel med personligheten å gjøre?litt morsom type som vil se artig ut?Men hun er da ellers normalt søt og pen i motsetning til M.M.

Den som drar barnehagelooken altfor langt synes jeg er Kaja Huuse.Eggum må da være nesten-pedofil...hoho.

Ja, noe skal man da henge seg opp i!

De har jo en rimelig stor porsjon selvironi da, når hun kler seg i fargesprakende med magen bar.

Har du sett plakaten deres når de turnerer sammen ? Der har hun musefletter og kjærlighet på pinne, og jeg tror han har rulator (heter det det ?)

Synes de er tøffe jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra den lutryggede surmegga krompen gifta seg med kan det bare gå oppover.

Jeg har litt sans for hu derre Cristina Aguilera, jeg. Hu kan synge både med og uten klær.

Hun kan ihvertfall ikke beskyldes for å sminke seg for lite....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan ihvertfall ikke beskyldes for å sminke seg for lite....

Sminken kan ikke skjule talentet, mor. Christina har «det», 'know what I'm sayin'...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har da ikke skrevet noe nedsettende om Britney, kun faktaopplysninger.

Men du - hvorfor bare blonde babes? Det neste blir vel Anna Nicol Smith!

Smith? Nei, hun blir ikke den neste, tenk.

Det at Britney er blond babe, er for øvrig rent tilfeldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sminken kan ikke skjule talentet, mor. Christina har «det», 'know what I'm sayin'...

Ikke min favoritt, men jeg hører jo at hun kan synge! :-) Men den totale "pakka" hun leverer tiltaler ikke meg i særlig grad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et katolsk bryllup er da ikke noe mer prektig enn et vanlig norsk bryllup, tvert om!

Mulig det - jeg vet egentlig for lite om akkurat DET, så jeg brude jo selvsagt ikke uttale meg om dette! :-)

Men jeg mener at det er en ting dersom man reagerer på at det ikke er "tekkelig nok" for anledningen - noe annet at de sier at det generelt sett ikke er pent.

Re. det første: Jeg husker da jeg satt og så på barnedåpen til Ingrid Alexandra, så kommer Pia Haraldsen der i en nokså utfordende kjole, og poserer som om hun skulle være på catwalk'en. Jeg tenkte at det var på kanten i forhold til anledningen, men antrekket som sådan var pent nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kansje det.

Er kranglesjuk, men orker ikke å svare på ALT!

Men nå går jeg snart tom for ideer?noen forslag?

Egentlig ikke.

Har fått kranglet fra meg nå, skal ikke så veldig mye til. Skal på jobb om en time også, så jeg sier takk og farvel til denne krangelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

serendipity

Et katolsk bryllup er da ikke noe mer prektig enn et vanlig norsk bryllup, tvert om!

Et katolsk bryllup i en slik sammenheng (kongelig) er mer "prektig" (som du kaller det).bl. a. skal vel ikke bruden viser bare skuldere/armer (men det VET jeg ikke). Og Spanias konge og dronning er vel rimelig konservative.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et katolsk bryllup i en slik sammenheng (kongelig) er mer "prektig" (som du kaller det).bl. a. skal vel ikke bruden viser bare skuldere/armer (men det VET jeg ikke). Og Spanias konge og dronning er vel rimelig konservative.

...og brudeparet ville ikke kysse offentlig! Mulig dette ikke har noe med det katolske å gjøre, men jeg oppfattet hele "greia" som mye mer prektig enn selv kongelige bryllup her til lands.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke min favoritt, men jeg hører jo at hun kan synge! :-) Men den totale "pakka" hun leverer tiltaler ikke meg i særlig grad.

Nah, jeg trenger ikke hele pakka, jeg. Det en ikke liker kan en jo bare sile vekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...