Gjest Nybegynneren Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Har du prøvd exenical og hvordan ble resultatet? Hvor mye veide du før og etter og er du fornøyd? Jeg har tatt et brett nå, har kansje gått ned en kg, fått mye bivrkninger. Spiser ikke snop eller chips, relativt sunt, 5 om dagen minst- stort sett, men jeg hadde meg en tur på mc donalds en dag, så er ikke perfekt.. Nå er landet utsolgt for exenical, men det er visst på vei, jeg er tom og må gå noen dager uten, håper det ikke spiller noen rolle. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonil Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Hvis det er xenical du mener, har jeg brukt det i ca. ett år nå. Jeg har ikke hatt noen bivirkninger i det hele tatt. Bortsett fra litt oljeaktig avføring/diare når jeg ikke har spist riktig, og det var kun i starten. Nå spiser jeg riktig og sunt i tillegg til at jeg bruker xenical. Spiser fem små måltider om dagen. Jeg veide mye og veier fortsatt for mye. Men har gått ned litt over 20 kg siden jeg startet med de. Planen er at jeg skal gå ned 20 kg. til. Og klarer jeg det skal jeg være kjempefornøyd. Har gått ned fortere nå den siste tiden fordi jeg er mye flinkere til å spis riktig nå enn tidligere. Brukte nok tablettene litt som sovepute, tenkte at det gjør da ikke noe om jeg spiser dette, for en 30%av fettet i maten vil forsvinne med tabletten. Jeg hentet forresten flere tabletter på apoteket i går. Så her var det ikke tomt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest unødvendig slankemiddel Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Tror du har mistforstått rimelig bra. Grunnen til at du har gått ned den kiloen er sannsynligvis det sunne kostholdet den korte perioden og ikke Xenicalen. Den brukes kun til overvektige som spiser for mye fet mat. Det overflødige fettet(og da snakker vi om dem som spiser mye fett) går ut i avføringen og blir ikke tatt opp/lagret av kroppen. En med tilnærmet nomalt kosthold har ikke bruk for Xenical, men bør heller bruke Reductil som gir mindre matlyst. Xenical er ikke verdt å kaste bort penger på iallefall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nybegynneren Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Hvis det er xenical du mener, har jeg brukt det i ca. ett år nå. Jeg har ikke hatt noen bivirkninger i det hele tatt. Bortsett fra litt oljeaktig avføring/diare når jeg ikke har spist riktig, og det var kun i starten. Nå spiser jeg riktig og sunt i tillegg til at jeg bruker xenical. Spiser fem små måltider om dagen. Jeg veide mye og veier fortsatt for mye. Men har gått ned litt over 20 kg siden jeg startet med de. Planen er at jeg skal gå ned 20 kg. til. Og klarer jeg det skal jeg være kjempefornøyd. Har gått ned fortere nå den siste tiden fordi jeg er mye flinkere til å spis riktig nå enn tidligere. Brukte nok tablettene litt som sovepute, tenkte at det gjør da ikke noe om jeg spiser dette, for en 30%av fettet i maten vil forsvinne med tabletten. Jeg hentet forresten flere tabletter på apoteket i går. Så her var det ikke tomt. Hva mener du med å "spise riktig" ? Det finnes så mange teorier på det for tiden.. Jeg føler at jeg har et rimelig sundt kosthold, men er ikke hysterisk, spiser pizza på lørdagene og is innimellom.. Snakket litt med legen min om kosthold, han mente jeg hadde et greit kosthold, men la seg ikke mye borti det. Tenkte å bli flinkere til å mosjonere for å få opp forbrenningen. Apoteket mitt fikk inn exnical i dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nybegynneren Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Tror du har mistforstått rimelig bra. Grunnen til at du har gått ned den kiloen er sannsynligvis det sunne kostholdet den korte perioden og ikke Xenicalen. Den brukes kun til overvektige som spiser for mye fet mat. Det overflødige fettet(og da snakker vi om dem som spiser mye fett) går ut i avføringen og blir ikke tatt opp/lagret av kroppen. En med tilnærmet nomalt kosthold har ikke bruk for Xenical, men bør heller bruke Reductil som gir mindre matlyst. Xenical er ikke verdt å kaste bort penger på iallefall. Har prøvd reducil før også, uten hell. Tror jeg er ekstremt fokusert på mat og kosthold. Tenker mye på forhånd hva jeg skal spise neste gang osv. Har fett i maten selv om det går mye i frukt og grønnsaker også. Slik jeg forstod det så bør han ikke spise for fet mat når man tar exnical pga av bivirkingene, da blir kan man se avføringen, den blir veldig løs, og jeg har hørt om noen som ufrivillig besjet på seg.. Er j på 185 cm, veier 90088 kg, ifølge ibm så lider jeg ikke av fedme, og legen anbefalte meg heller ikke å slanke meg, men jeg føler meg ikke vel i kroppen min slik den er nå. Det er kipt å ikke kunne gå i alle slags klær, fordi da vil magen din tyte ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mallet Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Har prøvd reducil før også, uten hell. Tror jeg er ekstremt fokusert på mat og kosthold. Tenker mye på forhånd hva jeg skal spise neste gang osv. Har fett i maten selv om det går mye i frukt og grønnsaker også. Slik jeg forstod det så bør han ikke spise for fet mat når man tar exnical pga av bivirkingene, da blir kan man se avføringen, den blir veldig løs, og jeg har hørt om noen som ufrivillig besjet på seg.. Er j på 185 cm, veier 90088 kg, ifølge ibm så lider jeg ikke av fedme, og legen anbefalte meg heller ikke å slanke meg, men jeg føler meg ikke vel i kroppen min slik den er nå. Det er kipt å ikke kunne gå i alle slags klær, fordi da vil magen din tyte ut. Trener du? Hvis du ikke er overvektig, men likevel ikke fornøyd med kroppsfasongen, så har du antakelig mer utbytte av å trene enn å slanke deg. Da får du strammet opp kroppen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest unødvendig slankemiddel Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Har prøvd reducil før også, uten hell. Tror jeg er ekstremt fokusert på mat og kosthold. Tenker mye på forhånd hva jeg skal spise neste gang osv. Har fett i maten selv om det går mye i frukt og grønnsaker også. Slik jeg forstod det så bør han ikke spise for fet mat når man tar exnical pga av bivirkingene, da blir kan man se avføringen, den blir veldig løs, og jeg har hørt om noen som ufrivillig besjet på seg.. Er j på 185 cm, veier 90088 kg, ifølge ibm så lider jeg ikke av fedme, og legen anbefalte meg heller ikke å slanke meg, men jeg føler meg ikke vel i kroppen min slik den er nå. Det er kipt å ikke kunne gå i alle slags klær, fordi da vil magen din tyte ut. Hei, det jeg mente var at hvis du spiser passe sunt så har du ikke behov for Xenical fordi den kun tar bort overflødig fett. Bare de som spiser mye fett til vanlig trenger den som motivasjon til å spise sunnere iom at man blir dårlig ved for mye inntak av fett. (blir omtrent som en alkoholiker som blir dårlig av antabus og derfor må holde seg vekk fra alkohol) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.