Gå til innhold

For de som ikke kommer inn på Verdens Barn med den "gamle" adr.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Denne er trygg:

http://www.verdensbarn.no

Du har oppgitt en link med navn på forsidefilen (forside.nml). Hvis VB endrer navnet på denne filen, kommer du ikke inn med linken du har oppgitt. Derfor er det tryggere å bare ta med hovedadressen: www.verdensbarn.no

Jeg har aldri hatt noe problem med å komme inn, men jeg får ikke fram et eneste spørsmål fra `spørsmål om adopsjon`....

Jeg har lagt merke til at listen med spørsmål er treg å få fram. Hvis du har en langsom internettforbindelse, må du nok vente en god stund fra du har klikket på valget, til du får fram lista. Jeg har en rask ADSL-forbindelse, og likevel må jeg vente en stund. Kan det forklare problemet ditt?

Jeg har lagt merke til at listen med spørsmål er treg å få fram. Hvis du har en langsom internettforbindelse, må du nok vente en god stund fra du har klikket på valget, til du får fram lista. Jeg har en rask ADSL-forbindelse, og likevel må jeg vente en stund. Kan det forklare problemet ditt?

Nei....det skjer ikke noe uansett hvor lenge jeg venter.....

Bare overskiften Besvarte spørsmål, søk-ruten, samt still et spørsmål/vis alle spørsmål vises.......

Nei....det skjer ikke noe uansett hvor lenge jeg venter.....

Bare overskiften Besvarte spørsmål, søk-ruten, samt still et spørsmål/vis alle spørsmål vises.......

Så dumt, da! Jeg har dessverre ingen gode forslag å komme med. Håper du finner ut av det.

Annonse

Denne er trygg:

http://www.verdensbarn.no

Du har oppgitt en link med navn på forsidefilen (forside.nml). Hvis VB endrer navnet på denne filen, kommer du ikke inn med linken du har oppgitt. Derfor er det tryggere å bare ta med hovedadressen: www.verdensbarn.no

Men jeg kommer ikke inn på siden med hoved-adr. Selv om det er den jeg har brukt før de la om sidene sine....

Men jeg kommer ikke inn på siden med hoved-adr. Selv om det er den jeg har brukt før de la om sidene sine....

Det var da snodig. Jeg kommer inn når jeg klikker på adressen jeg har oppgitt i mitt innlegg til deg. Har du også prøvd å klikke på adressen i innlegget mitt? Hvis du har det og ikke kommer inn, blir jeg svar skyldig. Da trengs det noen med mer peiling enn meg for å kunne forklare deg hva som skjer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...