Kathinka Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Når jeg bruker denne adr : http://verdensbarn.no/forside.nml så kommer jeg inn. Merkelig at den andre ikke funker hos noen, men men... Jeg fant en vei 0 Siter
Gjest nsa Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Jeg har aldri hatt noe problem med å komme inn, men jeg får ikke fram et eneste spørsmål fra `spørsmål om adopsjon`.... 0 Siter
ahg Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Denne er trygg: http://www.verdensbarn.no Du har oppgitt en link med navn på forsidefilen (forside.nml). Hvis VB endrer navnet på denne filen, kommer du ikke inn med linken du har oppgitt. Derfor er det tryggere å bare ta med hovedadressen: www.verdensbarn.no 0 Siter
ahg Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Jeg har aldri hatt noe problem med å komme inn, men jeg får ikke fram et eneste spørsmål fra `spørsmål om adopsjon`.... Jeg har lagt merke til at listen med spørsmål er treg å få fram. Hvis du har en langsom internettforbindelse, må du nok vente en god stund fra du har klikket på valget, til du får fram lista. Jeg har en rask ADSL-forbindelse, og likevel må jeg vente en stund. Kan det forklare problemet ditt? 0 Siter
Gjest nsa Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Jeg har lagt merke til at listen med spørsmål er treg å få fram. Hvis du har en langsom internettforbindelse, må du nok vente en god stund fra du har klikket på valget, til du får fram lista. Jeg har en rask ADSL-forbindelse, og likevel må jeg vente en stund. Kan det forklare problemet ditt? Nei....det skjer ikke noe uansett hvor lenge jeg venter..... Bare overskiften Besvarte spørsmål, søk-ruten, samt still et spørsmål/vis alle spørsmål vises....... 0 Siter
ahg Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Nei....det skjer ikke noe uansett hvor lenge jeg venter..... Bare overskiften Besvarte spørsmål, søk-ruten, samt still et spørsmål/vis alle spørsmål vises....... Så dumt, da! Jeg har dessverre ingen gode forslag å komme med. Håper du finner ut av det. 0 Siter
Kathinka Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Skrevet 1. juni 2004 Denne er trygg: http://www.verdensbarn.no Du har oppgitt en link med navn på forsidefilen (forside.nml). Hvis VB endrer navnet på denne filen, kommer du ikke inn med linken du har oppgitt. Derfor er det tryggere å bare ta med hovedadressen: www.verdensbarn.no Men jeg kommer ikke inn på siden med hoved-adr. Selv om det er den jeg har brukt før de la om sidene sine.... 0 Siter
ahg Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Men jeg kommer ikke inn på siden med hoved-adr. Selv om det er den jeg har brukt før de la om sidene sine.... Det var da snodig. Jeg kommer inn når jeg klikker på adressen jeg har oppgitt i mitt innlegg til deg. Har du også prøvd å klikke på adressen i innlegget mitt? Hvis du har det og ikke kommer inn, blir jeg svar skyldig. Da trengs det noen med mer peiling enn meg for å kunne forklare deg hva som skjer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.