Gjest litt fortvilt jente Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 hei. jeg har trent en go del vekter i det siste å resultatet ble jo selvfølgelig at jeg ble breere, slik at nå passer jeg ikke buksene som jeg passet før. målet mitt var jo å få en spenstigere kropp, samt slankere. derfor trener jeg ikke så mye vekter lengre. jeg satser mer på kondisjon og mageøvelser. jeg så på TV, hvor det var en treningsinstruktør han sa følgende "om du skal få en mindre rumpe, ikke stepp hardt på steppen. men sakte. om du skal få mindre lår, ikke jogg hardt. jogg rolig eller gå". kan dette stemme? hilsen litt fortvilt jente 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Og vedkommende må da også forklare hvorfor 800 meter + løpere ikke er større enn fyrstikker.... De tar i all de har de. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest litt fortvilt jente Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Og vedkommende må da også forklare hvorfor 800 meter + løpere ikke er større enn fyrstikker.... De tar i all de har de. nei det vet ikke jeg. hvordan skal jeg få svar på hva som er riktig og galt da?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 nei det vet ikke jeg. hvordan skal jeg få svar på hva som er riktig og galt da?? Muskler på jenter er bare fint. Men du har nå flere valg; 1. Kjøpe nye klær som passer din nye fasong. 2. Redusere fettprosent, så bredden minsker og musklene som evt er under fettet kommer til syne. 3. Gjøre annen type trening enn vekttrening som ikke øker muskelmasse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
darma Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Muskler på jenter er bare fint. Men du har nå flere valg; 1. Kjøpe nye klær som passer din nye fasong. 2. Redusere fettprosent, så bredden minsker og musklene som evt er under fettet kommer til syne. 3. Gjøre annen type trening enn vekttrening som ikke øker muskelmasse. Du får det alltid høre så lett ut... Har du tips til lett trening..? Jeg har virus i lungen og kan ikke puste skikkelig, heller ikke belaste høyre lunge/ribbein...(stikker helt forferdelig da) Tror du gåing vil være bortkastet?? Har kun overflate pust. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Du får det alltid høre så lett ut... Har du tips til lett trening..? Jeg har virus i lungen og kan ikke puste skikkelig, heller ikke belaste høyre lunge/ribbein...(stikker helt forferdelig da) Tror du gåing vil være bortkastet?? Har kun overflate pust. Det enkle er ofte det beste, ikke sant? Så det trenger ikke å være så vanskelig. Men å ha nok disiplin til å gjenomføre mye av det, er en annen sak... Lett trening; Det kan jo egentlig være alle grener i et lavere tempo, så velg og vrak. Alt er bedre enn ingenting, det er helt klart. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Du får det alltid høre så lett ut... Har du tips til lett trening..? Jeg har virus i lungen og kan ikke puste skikkelig, heller ikke belaste høyre lunge/ribbein...(stikker helt forferdelig da) Tror du gåing vil være bortkastet?? Har kun overflate pust. Gåing er ikke bortkastet. Faktisk er normal gange noe av det aller beste hvis man ønsker å forbrenne fett. Dette er fordi intensiteten er såpass lav at det tar lang tid før du begynner å tære på musklene. Normal gang i 30-90 minutter er helt glimrende mosjon. ".........................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Og vedkommende må da også forklare hvorfor 800 meter + løpere ikke er større enn fyrstikker.... De tar i all de har de. Hva? Det stemmer da ikke. Kortdistanseløpere er som regel rimelig atletiske og muskuløse. Langdistanseløpere og maratonløpere derimot, er tynne som fyrstikker. ".........................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Hva? Det stemmer da ikke. Kortdistanseløpere er som regel rimelig atletiske og muskuløse. Langdistanseløpere og maratonløpere derimot, er tynne som fyrstikker. ".........................." Hvis du kan finne en toppidrettsutøver som har 800meter eller lenger som sin øvelse, og som sliter med stor rumpe eller lår så klær ikke lenger passer osv pga sin løping, så nevn den. For jeg har aldri sett noen av den typen. Snakker vi topputøver som løper 100-200meter, så er de muskuløse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.