Gå til innhold

jeg har vært på healing


Gjest midia

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner at det er rentene i eksempelet mitt, du vil ta med for at du skal klare å holde på standpunktet ditt.

Ikke ro deg for langt vekk da.

Jeg også fikk frikort i februar ca. for en tid tilbake,da jeg gikk på dyre medisiner.Men jeg sier da ikke at jeg har fått det gratis!

Men du fikk dem gratis resten av året, gjorde du ikke? Slapp å betale legen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 267
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    90

  • Dorthe

    32

  • pip

    18

  • Lurveline

    18

Mest aktive i denne tråden

Men du fikk dem gratis resten av året, gjorde du ikke? Slapp å betale legen også.

Jo da,men jeg måtte betale 1550,- for å få det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde du hadde mer livsgnist enn det. Man gir ikke opp livet så lett hvis man ikke har lyst. Jeg trodde du var en fighter jeg :o)

Hei,

Hvis jeg ikke hadde vært en "fighter" hadde jeg vært død for lang tid siden. :-)

Det hadde ikke vært så mye å sloss om, fordi jeg ville mistet bevisstheten.

Healing, og julenissen og alt det der er en veldig fin drøm, men det er likevel en drøm. Dessverre.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo da,men jeg måtte betale 1550,- for å få det.

Men dem måtte du ha betalt uansett.

Etterpå når man har fått frikort er behandlinger, medisiner, reise til legen osv gratis. Man slipper jo å betale egenandelen.

Bortsett fra medisiner på hvit resept da :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Hvis jeg ikke hadde vært en "fighter" hadde jeg vært død for lang tid siden. :-)

Det hadde ikke vært så mye å sloss om, fordi jeg ville mistet bevisstheten.

Healing, og julenissen og alt det der er en veldig fin drøm, men det er likevel en drøm. Dessverre.

Med vennlig hilsen

Ikke slutt med medisinene dine og begynn hos healer da. Men det tror jeg ikke det er noen fare for :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dem måtte du ha betalt uansett.

Etterpå når man har fått frikort er behandlinger, medisiner, reise til legen osv gratis. Man slipper jo å betale egenandelen.

Bortsett fra medisiner på hvit resept da :o)

"Etterpå når man har fått frikort er behandlinger, medisiner, reise til legen osv gratis. Man slipper jo å betale egenandelen"

Du påstår jo først at legen er gratis,uten at du nevner det du skriver her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke slutt med medisinene dine og begynn hos healer da. Men det tror jeg ikke det er noen fare for :o)

Hei,

Nei, det er liten fare for det! *lol*

En annen sak er at jeg har bodd i Sør Afrika, rett ved Kwa-Zulu Natal, hvor "healerene" forteller folk som har HIV/AIDS at de kan kurere seg ved å elske med en jomfru.

Resultatet av "healerenes" anbefalinger er selvsagt tusenvis av voldtatte hiv-positive 10 åringer.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Etterpå når man har fått frikort er behandlinger, medisiner, reise til legen osv gratis. Man slipper jo å betale egenandelen"

Du påstår jo først at legen er gratis,uten at du nevner det du skriver her.

Som norsk statsborger har du faktisk rett på gratis lege i Storbritannia!

Når man snakker om noe så stort som helse-kostnader, så er faktisk 1550 kr så godt som gratis.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som norsk statsborger har du faktisk rett på gratis lege i Storbritannia!

Når man snakker om noe så stort som helse-kostnader, så er faktisk 1550 kr så godt som gratis.

Med vennlig hilsen

Det unnskylder da ikke Dorthe som sier/sa at det var gratis?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Etterpå når man har fått frikort er behandlinger, medisiner, reise til legen osv gratis. Man slipper jo å betale egenandelen"

Du påstår jo først at legen er gratis,uten at du nevner det du skriver her.

Det er en eller to mnd i året jeg betaler, så jeg tenker ikke på den summen jeg allerede har betalt de andre mnd. Mesteparten av året er det gratis bortsett fra de 400 på hvit resept som jeg må betale hver mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en eller to mnd i året jeg betaler, så jeg tenker ikke på den summen jeg allerede har betalt de andre mnd. Mesteparten av året er det gratis bortsett fra de 400 på hvit resept som jeg må betale hver mnd.

Dette unnskylder da ikke det du har sagt,nemlig at det var gratis!

Dèt blir da noe helt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Nei, det er liten fare for det! *lol*

En annen sak er at jeg har bodd i Sør Afrika, rett ved Kwa-Zulu Natal, hvor "healerene" forteller folk som har HIV/AIDS at de kan kurere seg ved å elske med en jomfru.

Resultatet av "healerenes" anbefalinger er selvsagt tusenvis av voldtatte hiv-positive 10 åringer.

Med vennlig hilsen

Men den slags healere er en katastrofe. Jeg håper og regner med at ingen nordmenn er så uopplyste at de går på den. Hvordan man skal få stoppet slike ting er jo en helt annen diskusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det unnskylder da ikke Dorthe som sier/sa at det var gratis?!

Jeg tror ikke Dorthe behøver å "unnskylde" noe som helst.

Det er så godt som gratis i Norge, og det er idioti av deg å kverulere over den siste lille biten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette unnskylder da ikke det du har sagt,nemlig at det var gratis!

Dèt blir da noe helt annet.

Alt jeg slipper å betale for, kaller jeg gratis. Og 1550 kr i året er en forsvinnende liten sum når jeg tenker på hva jeg egentlig skulle ha betalt hvis ikke det fantes blåresepter og egenandelstak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke Dorthe behøver å "unnskylde" noe som helst.

Det er så godt som gratis i Norge, og det er idioti av deg å kverulere over den siste lille biten.

Det er jo hun som ikke vil stå for det hun sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt jeg slipper å betale for, kaller jeg gratis. Og 1550 kr i året er en forsvinnende liten sum når jeg tenker på hva jeg egentlig skulle ha betalt hvis ikke det fantes blåresepter og egenandelstak.

Du skulle nok ha skrevet gratis i hermetegn,

Jeg tror nok ikke vi blir enige.Takk for "krangelen" da:o)

Ha ei god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo hun som ikke vil stå for det hun sier.

Joda, det gjør jeg. Jeg kan klage masse over helsevesenet men jeg har enda ikke klaget over at de koster meg for mye.

At de derimot har dårlig service og lange ventelister er noe helt annet.

Jeg har fått masse uten å betale for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men den slags healere er en katastrofe. Jeg håper og regner med at ingen nordmenn er så uopplyste at de går på den. Hvordan man skal få stoppet slike ting er jo en helt annen diskusjon.

Du skriver: "Jeg håper og regner med at ingen nordmenn er så uopplyste at de går på den."

Har du lest her?

http://www.aftenposten.no/forbruker/helse/article817534.ece

I tilleg til de som dør av kreft fordi de går til healere istedet for leger.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle nok ha skrevet gratis i hermetegn,

Jeg tror nok ikke vi blir enige.Takk for "krangelen" da:o)

Ha ei god helg!

I lige måde. Håper været bedrer seg men det ser dårlig ut. Kanskje vi finner mer å krangle om i helga ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver: "Jeg håper og regner med at ingen nordmenn er så uopplyste at de går på den."

Har du lest her?

http://www.aftenposten.no/forbruker/helse/article817534.ece

I tilleg til de som dør av kreft fordi de går til healere istedet for leger.

Med vennlig hilsen

Jeg leste det i dag morges og ble faktisk ikke forbauset. Jeg synes mange er uansvarlige blandt de som er helt unge. Håper jeg har skremt livskiten ut av ungene mine når det gjelder HIV. Det hjelper jo ikke å snakke med de som er unge når foreldrene er like uansvarlige. Det er skremmende.

Men når det gjelder kreft tror jeg at de fleste følger legens anbefalinger. Går de til healer, gjør de det ved siden av eller fordi de forstår at helsevesenet ikke kan gjøre noe.

Uff, mora til en kompis av meg, døde av brystkreft på 80-tallet fordi hun gikk til healer og ikke ville opereres. Hun mente gud synes det var feil med kvinner med et bryst. Tragiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...