nanna Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Det hele begynte med at han i julen så Spiderman på tv flere ganger hos farmor og farfar, de har kabel-tv. Etter det syns han spiderman er skikkelig kul og da han i går så bilde av spiderman i avisen så ville han se den på kino. Jeg har ikke tenkt å ta han med på kino for å bli stoppet i døren. Det er derfor jeg spør om det er noen som vet om vi kan komme inn eller ikke før vi ev drar. Har for øvrig snakket med Oslo kinomatografer i dag og de vet faktisk ikke om han har lov eller ikke så de gir meg nærmere tilbakemelding når de får oppklart det. Fikk samtidig beskjed at på Harry potter kan barn på 8 år sammen med voksne gå inn på 11-års aldersgrense. Tror ikke sønnen min får med seg så mye av handlingen, men han syns rett og slett det er gøy å se spiderman. Må vel også nevne at han har sett Jurassic park også mange ganger, engelsk tale der også. Synd at dere alle er så moraliserende istedenfor å svare meg på et enkelt spørsmål. Synd at du ikke tåler å høre på sunn fornuft. Jeg skjønner ærlig talt ikke hvordan du tenker. 0 Siter
Gjest bjelke Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Det hele begynte med at han i julen så Spiderman på tv flere ganger hos farmor og farfar, de har kabel-tv. Etter det syns han spiderman er skikkelig kul og da han i går så bilde av spiderman i avisen så ville han se den på kino. Jeg har ikke tenkt å ta han med på kino for å bli stoppet i døren. Det er derfor jeg spør om det er noen som vet om vi kan komme inn eller ikke før vi ev drar. Har for øvrig snakket med Oslo kinomatografer i dag og de vet faktisk ikke om han har lov eller ikke så de gir meg nærmere tilbakemelding når de får oppklart det. Fikk samtidig beskjed at på Harry potter kan barn på 8 år sammen med voksne gå inn på 11-års aldersgrense. Tror ikke sønnen min får med seg så mye av handlingen, men han syns rett og slett det er gøy å se spiderman. Må vel også nevne at han har sett Jurassic park også mange ganger, engelsk tale der også. Synd at dere alle er så moraliserende istedenfor å svare meg på et enkelt spørsmål. Å han har allerede sett Jurassic Park også, ja men DA er det jo greit. 0 Siter
nanna Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Å han har allerede sett Jurassic Park også, ja men DA er det jo greit. Hehehe 0 Siter
Lurveline Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Jeg vet ikke om det blir problemer å komme inn i kinosalen,det kan jo hende du treffer på at den som står i døra,er dum nok til å slippe dere inn.Det har jo hendt mange ganger før. Men husk! Film på kino er noe helt annet på kino enn på TV. En får mer følelse av å være med i filmen,noe som kanskje ikke er ønskelig for gutten din på 5,5 år? Lyden er også veldig høy og skremmende. Jeg har nettopp vært på Harry Potter med 10 åringen min.Hun skrek flere ganger i løpet av filmen.Den var skikkelig skremmende.Spiderman har jeg hørt skal være enda mer skremmende. Så,jeg fraråder deg å ta med 5,5 åringen din dit.Vent heller til filmen kommer ut på VHS/DVD. Men selvfølgelig bestemmer du selv:o) 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Ehhh... hvorfor skal du ta med din 5.5-åring på spiderman-film?! Håper det var en spøk?!?! 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Det hele begynte med at han i julen så Spiderman på tv flere ganger hos farmor og farfar, de har kabel-tv. Etter det syns han spiderman er skikkelig kul og da han i går så bilde av spiderman i avisen så ville han se den på kino. Jeg har ikke tenkt å ta han med på kino for å bli stoppet i døren. Det er derfor jeg spør om det er noen som vet om vi kan komme inn eller ikke før vi ev drar. Har for øvrig snakket med Oslo kinomatografer i dag og de vet faktisk ikke om han har lov eller ikke så de gir meg nærmere tilbakemelding når de får oppklart det. Fikk samtidig beskjed at på Harry potter kan barn på 8 år sammen med voksne gå inn på 11-års aldersgrense. Tror ikke sønnen min får med seg så mye av handlingen, men han syns rett og slett det er gøy å se spiderman. Må vel også nevne at han har sett Jurassic park også mange ganger, engelsk tale der også. Synd at dere alle er så moraliserende istedenfor å svare meg på et enkelt spørsmål. Hihi. siden han har sett Jurassic Park, så kan det da ikke være noe i veien med deg 0 Siter
Gjest Oj oj oj oj Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Sønnen min er en helt normal og oppegående gutt som har sett spiderman 1 (engelsk tale) mange ganger og det er det mange av hans kamerater som også har gjort. Spørsmålet var om han kommer inn på kinoen, ikke om det er rett eller galt å se filmen. Vet det er 11-års aldersgrense på kino, men for han er det stort å gå på kino og i tillegg få se spiderman ville vært kjempegøy for han. Er det sånn at han ikke kommer inn så venter vi til den kommer på dvd så kan han heller se den hjemme og så får vi heller se en annen film på kino. Tviler ikke på at gutten din er oppegående, men om du er det - er en annen sak 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 Det hele begynte med at han i julen så Spiderman på tv flere ganger hos farmor og farfar, de har kabel-tv. Etter det syns han spiderman er skikkelig kul og da han i går så bilde av spiderman i avisen så ville han se den på kino. Jeg har ikke tenkt å ta han med på kino for å bli stoppet i døren. Det er derfor jeg spør om det er noen som vet om vi kan komme inn eller ikke før vi ev drar. Har for øvrig snakket med Oslo kinomatografer i dag og de vet faktisk ikke om han har lov eller ikke så de gir meg nærmere tilbakemelding når de får oppklart det. Fikk samtidig beskjed at på Harry potter kan barn på 8 år sammen med voksne gå inn på 11-års aldersgrense. Tror ikke sønnen min får med seg så mye av handlingen, men han syns rett og slett det er gøy å se spiderman. Må vel også nevne at han har sett Jurassic park også mange ganger, engelsk tale der også. Synd at dere alle er så moraliserende istedenfor å svare meg på et enkelt spørsmål. Når du vil gjøre noe så tåpelig, så må du regne med at du får høre at det ER tåpelig. Bevares. 0 Siter
Gjest sandd Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Hei! Jeg jobber selv på kino så følte en trang til å svare deg,selv om jeg ser du har fått en del svar. Når det er 11 årsgrense kan de ned i 8 år gå med foreldre/foresatte på filmen, men ikke under 8 år. Mange slipper selvfølgelig inn, det er vanskelig å se alderen på mange unger. Så da kan du jo bare prøve å se om du kommer inn, eller faktisk følge reglene og ikke prøve deg men heller leie den på video når den kommer! Ps: Må si meg enig i at Spiderman ikke er basert på 5 åringer, men så er det jo så klart forskjell på disse også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.