Gå til innhold

overflødig flesk!


Gjest bare_ei_jente

Anbefalte innlegg

Gjest bare_ei_jente

Jeg lurer på om det er noen der ute som har tips om hvordan jeg kan bli kvitt det fettet som ligger like over hoftene, altså nederst på siden av magen. Noen som vet hvilke treningsmetoder jeg kan bruke? Jeg vil helst ikke ta situps, da jeg bare får magemuskler og ikke blir slankere. Også har jeg endel øverflødig fett på innsiden av lårene. Synes det er veldig stygt så håper noen vet hvordan jeg kan bli kvitt det!!

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Les mitt svar til "ang. slanking visse steder" lenger nede. Det samme gjelder også for deg. Men det går an å lære å godta seg mer slik du er, jenta mi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

det er ikke mulig å fjerne fett i eneklete områder. Slanking vil medføre en fettreduksjon over hele kroppen. Kroppsfett, slik du beskriver det, er med på å forme kroppen, og er arvelig betinget. Så sant du ikke er overvektig, så er kroppen din noe du skal lære deg å godta, ikke forandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...